Przetargi.pl
„Dostosowanie budynku głównego Zespołu Szkół Elektronicznych im. I. Domeyki w Bolesławcu do wymogów ochrony p.poż. poprzez poprawienie warunków technicznych ewakuacji oraz warunków sanitarnych w pomieszczeniach przyziemia”

Powiat Bolesławiecki ogłasza przetarg

  • Adres: 59-700 Bolesławiec, Armii Krajowej
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 757 323 258, , fax. 757 323 250
  • Data zamieszczenia: 2020-05-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Bolesławiecki
    Armii Krajowej 12
    59-700 Bolesławiec, woj. dolnośląskie
    tel. 757 323 258, , fax. 757 323 250
    REGON: 23082929800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiatboleslawiecki.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Dostosowanie budynku głównego Zespołu Szkół Elektronicznych im. I. Domeyki w Bolesławcu do wymogów ochrony p.poż. poprzez poprawienie warunków technicznych ewakuacji oraz warunków sanitarnych w pomieszczeniach przyziemia”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych związanych z dostosowaniem budynku głównego Zespołu Szkół Elektronicznych im. I. Domeyki w Bolesławcu do wymogów ochrony p.poż. oraz warunków sanitarnych. 2. Zakres robót budowlanych obejmuje m.in.: 1) Dostosowanie budynku do wymogów ochrony przeciwpożarowej: Przebudowa obiektu polegać ma na przeciwpożarowym wydzieleniu klatek schodowych. W tym celu klatki schodowe mają zostać obudowane i zamknięte drzwiami przeciwpożarowymi oraz wyposażone w instalację sygnalizacji pożaru oraz oddymiania pozwalającą na sprawną ewakuację użytkowników obiektu na zewnątrz budynku. Ponadto w budynku należy wykonać instalację wodociągową przeciwpożarową wraz z montażem hydrantów wewnętrznych. 2) Poprawa warunków sanitarnych: Poprawa warunków sanitarnych w pomieszczeniach przyziemia związana jest z wykonaniem poziomych i pionowych izolacji przeciwwilgociowych budynku oraz usunięciem długotrwałych, negatywnych skutków działania wilgoci poprzez skucie zawilgoconych tynków, wykonanie nowych tynków renowacyjnych wraz malowaniem, robotami pokrywczymi ścian i posadzek i innymi robotami wykończeniowymi. Dodatkowo w celu usunięcia kolejnych przyczyn zalewania pomieszczeń szkoły i poprawy ich warunków sanitarnych planuje się wykonać roboty dachowe obejmujące wymianę obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych oraz usunięcie nieszczelności pokrycia dachowego po stronie zachodniej budynku. 3) Inne niezbędne roboty towarzyszące: Inne roboty towarzyszące niezbędne do prawidłowego wykonania zadania inwestycyjnego, w tym m.in.: - przebudowa przyłącza wodociągowego, - przebudowa schodów zewnętrznych, - roboty remontowe i renowacyjne na elewacji zachodniej budynku. 3. Obiekt budowlany będący terenem realizacji przedmiotu zamówienia to budynek oświatowy Zespołu Szkół Elektronicznych im. I. Domeyki w Bolesławcu, zlokalizowany przy ul. H. i W. Tyrankiewiczów 2 w Bolesławcu, na działce nr 35 w obrębie 9 miasta Bolesławiec. 4. Ogólna charakterystyka obiektu budowlanego: Obiekt składa się z budynku głównego oraz dobudówki od strony południowo-zachodniej. Budynek główny z kondygnacją przyziemia, dwoma kondygnacjami nadziemnymi oraz poddaszem użytkowym. Część dobudowana podpiwniczona z trzema kondygnacjami nadziemnymi. Budynek wybudowano w technologii tradycyjnej z dachem dwuspadowym krytym dachówką ceramiczną w części głównej oraz dachem płaskim krytym papą w części dobudowanej. Elewacja budynku ceglana. Stolarka okienna PCV. Stolarka drzwiowa drewniana oraz metalowa. Obróbki blacharskie, rynny i rury spustowe z blachy. Budynek wpisany jest do gminnej ewidencji zabytków. 4. Roboty przewidziane do wykonania w czasie trwania roku szkolnego muszą być prowadzone w godzinach ściśle ustalonych z Użytkownikiem i Zamawiającym. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają dokumenty stanowiące załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ, tj.: 1) Dokumentacja projektowa, 2) Przedmiary (8 szt.), 3) Mapy, rysunki, 4) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych. Ww. dokumenty stanowią część umowy, a wymagania określone choćby w jednym z nich są obowiązujące dla Wykonawcy tak jakby były zawarte w całej dokumentacji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 30.000,00 zł (słownie złotych: trzydzieści tysięcy 00/100). 2. Wadium może być wniesione w formach przewidzianych art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz 2015 poz. 978 i 1240). 3. Wadium w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego 02 2030 0045 1110 0000 0159 6980 tytułem „Wadium – Dostosowanie budynku głównego Zespołu Szkół Elektronicznych im. I. Domeyki w Bolesławcu do wymogów ochrony p.poż. poprzez poprawienie warunków technicznych ewakuacji oraz warunków sanitarnych w pomieszczeniach przyziemia”. 4. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 5. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia z jej treści musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji. Dokument musi być podpisany przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację, np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści dokumentu winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy. 6. Dokument, o którym mowa w pkt. 5 ma być sporządzony zgodnie z obowiązującym prawem i winien zawierać następujące elementy: nazwę Wykonawcy, beneficjenta (Zamawiającego), gwaranta lub poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib, oznaczenie postępowania, określenie (nazwa) przedmiotu postępowania, określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, kwotę gwarancji, termin ważności dokumentu. 7. Oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć w osobnej kopercie opisanej „WADIUM” wraz z ofertą. Do oferty należy natomiast załączyć kopię tego dokumentu, potwierdzoną „za zgodność z oryginałem” przez uprawomocnionego przedstawiciela Wykonawcy. 8. Jeżeli wadium zostało wniesione w pieniądzu, Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek Wykonawcy. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli zachodzą przesłanki wynikające z art. 46 ust. 4a lub ust. 5 ustawy. 10. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wadium wniesione w pieniądzu przelewem na wskazany rachunek bankowy musi wpłynąć najpóźniej przed terminem składania ofert. Ze względu na ryzyko związane z czasem trwania okresu rozliczeń międzybankowych Zamawiający zaleca dokonanie przelewu ze stosownym wyprzedzeniem. 11. Zamawiający zwraca wadium w trybie i terminach określonych w art. 46 ust. 1, 1a, 2 ustawy. 12. Zgodnie z art. 46 ust. 3 ustawy Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 2 ustawy, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: nie dotyczy
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenia wymagane postanowieniami rozdz. VII pkt. 1 SIWZ; 2) Oświadczenia dla podmiotów, na zdolnościach lub sytuacji których polega Wykonawca, wymagane postanowieniami rozdz. VIII pkt 6 SIWZ; 3) Zobowiązania wymagane postanowieniami rozdz. VIII pkt. 2 SIWZ, w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu; 4) pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie określać czynności, co do wykonywania których pełnomocnik jest upoważniony; 5) pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego – w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia; 6) Oryginał gwarancji lub poręczenia, jeśli wadium wnoszone jest w innej formie niż pieniądz 7) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach