Gmina w Białaczów ogłasza przetarg
- Adres: 26-307 Białaczów, ul. Piotrkowska 12
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 044 7581414 , fax. 044 7581414
- Data zamieszczenia: 2009-04-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina w Białaczów
ul. Piotrkowska 12 12
26-307 Białaczów, woj. łódzkie
tel. 044 7581414, fax. 044 7581414
REGON: 59064782000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.bialaczow.tensoft.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przykanalikami i przepompowniami w miejscowościach Żelazowice, Miedzna Drewniana, Parczówek w gminie Białaczów - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zadanie Nr 1 Budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przykanalikami i przepompowniami w miejscowościach Żelazowice, Miedzna Drewniana. długość kanałów sieciowych grawitacyjnych L - 6593 m długość kanałów przyłączeniowych L - 1205m długość kanał - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452313008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 150.000,00zł, słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy spełniający następujące warunki wynikające z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) tj. 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie tj.: - wykonali w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną robotę - w zakresie budowy sieci kanalizacji sanitarnej lub kanalizacji deszczowej o wartości nie mniejszej niż 8.000.000,00 zł. (osiem milionów złotych) 3) dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia , w tym dysponuje jedną osobą, która pełnić będzie funkcję kierownika budowy posiadającą określone przepisami Prawa Budowlanego uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w zakresie budowy sieci wodociągowych i kanalizacyjnych w zakresie koniecznym do realizacji zadania z przynależnością do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa. 4) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - posiadają własne środki finansowe lub zdolność kredytową umożliwiającą realizację tego zadania w wysokości 5.000.000,00zł (pięć milionów złotych) Na potwierdzenie spełnienia powyższego warunku Wykonawca jest zobowiązany załączyć do oferty informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzający w sposób jednoznaczny wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową, jeszcze nie zaangażowaną dla innych działań Wykonawcy. oraz są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia (suma gwarancyjna) w wysokości nie mniejszej niż 3.000.000,00 zł (trzy miliony złotych), w tym z tytułu odpowiedzialności deliktowej na kwotę nie mniejszą niż 1.500.000,00 zł 5) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania ww warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia , w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt 6 SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww warunki wykonawca spełnił.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz ofertowy - o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ; 2. Oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych ( t. j. Dz. U. z 2007 r. Nr 233 poz.1655 z późn. zm. ) - z wykorzystaniem wzoru określonego w Załącznik nr 2 do SIWZ; 3. Szczegółowy kosztorys ofertowy. 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzającego ,że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenia , że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie , odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji Naczelnika urzędu Skarbowego , wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące prze upływem terminu składania ofert . W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie ww. dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę. 6. Aktualne zaświadczenie z właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego , że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie , odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności , lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych , wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert . W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie ww. dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę. 7. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie ww. dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę 8. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 9. Wykaz robót budowlanych odpowiadających przedmiotowi zamówienia wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie,w tym co najmniej jedną robotę - w zakresie budowy sieci kanalizacji sanitarnej lub kanalizacji deszczowej o wartości nie mniejszej niż 8.000.000,00 zł, (osiem milionów złotych) z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających , że roboty zostały wykonane z należycie np. referencje z wykorzystaniem wzoru określonego w Załączniku nr 3 do SIWZ;. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia ww. warunek mogą spełnić wykonawcy wspólnie. 11. Wykaz osób odpowiedzialnych za realizację zamówienia, w wykazie należy wskazać osoby posiadające uprawnienia budowlane, posiadającymi określone przepisami Prawa Budowlanego uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w zakresie budowy sieci wodociągowych i kanalizacyjnych. z wykorzystaniem wzoru określonego w Załączniku nr 4 do SIWZ; Do wykazu należy dołączyć kopię dokumentu potwierdzającego posiadanie uprawnień oraz kopię zaświadczenia o wpisie do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia ww. warunek musi spełnić minimum jeden wykonawca . 12. Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej którym wykonawca posiada rachunek , potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy w wysokości 5.000.000,00zł za wykonanie całości przedmiotu zamówienia, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące, przed upływem terminu składania ofert. 13. Polisa, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w wysokości nie mniejszej niż 3.000.000,00 zł (trzy miliony złotych). W tym z tytułu odpowiedzialności deliktowej na kwotę nie mniejszą niż 1.500.000,00 zł. 14. Dowód wpłaty wadium kserokopia 15. Oświadczenie, że Wykonawca - zapopznał się z dokumentacją technciczną, - zapoznał się z terenem budowy -poświadczone przez upawżnione osoby do kontaków z zamawiającym - akceptuje postanowienia załączonego wzoru umowy, - udzieli 36 miesięcznego okresu gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane, Dokumenty, o których mowa wyżej mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem obustronnie w przypadku druku na dwóch stronach przez wykonawcę lub osobę uprawnioną do potwierdzania dokumentów firmy -upoważnienie winno być zawarte w ofercie Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości, a zamawiający nie może sprawdzić jej prawdziwości w inny sposób.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.bialaczow.tensoft.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa i rozbudowa stacji wodociągowej w miejscowości Trzcianna gm. Nowy Kawęczyn
Dodano: 2016-07-27 - Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w ul. Warszawskiej w Koluszkach.
Dodano: 2016-07-27 - Budowa sieci wodociągowej w Smardzewicach od ul. Głównej do os. Biała Góra
Dodano: 2016-07-22 - Budowa sieci wodociągowej i sieci kanalizacji sanitarnej w ul. Piaskowej i ul. Bursztynowej w Ksawerowie
Dodano: 2016-07-15 - Budowa sieci wodociągowej i sieci kanalizacji sanitarnej w ul. Spokojnej w Ksawerowie
Dodano: 2016-07-15 - Budowa sieci wodociągowej w ul. Widzewskiej w Ksawerowie
Dodano: 2016-07-15 - Rozbudowa i przebudowa zewnętrznej instalacji wodociągowej oraz budowa przyłącza kanalizacyjnego w Arturówku.
Dodano: 2016-07-07 - BUDOWA SIECI WODOCIĄGOWEJ ROZDZIELCZEJ W OCHOCICACH
Dodano: 2016-07-06 - Budowa biologicznej oczyszczalni ścieków wraz z infrastrukturą techniczną w Domu Pomocy Społecznej w Łochyńsku - etap II
Dodano: 2016-07-04 - Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie osiedla Bzówki gmina Nowe Ostrowy
Dodano: 2016-06-06