Przetargi.pl
Budowa ścieżki rowerowej Ścinawka Górna – Włodowice wraz z remontem ścieżki rowerowej w Radkowie ul. Grunwaldzka – góra Guzowata i oznakowaniem tras rowerowych z podziałem na dwie części

Gmina Radków ogłasza przetarg

  • Adres: 57420 Radków, ul. Rynek
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 748 735 000 , fax. 748 735 015
  • Data zamieszczenia: 2017-06-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Radków
    ul. Rynek 1
    57420 Radków, woj. dolnośląskie
    tel. 748 735 000, fax. 748 735 015
    REGON: 89071859000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa ścieżki rowerowej Ścinawka Górna – Włodowice wraz z remontem ścieżki rowerowej w Radkowie ul. Grunwaldzka – góra Guzowata i oznakowaniem tras rowerowych z podziałem na dwie części
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Budowa ścieżki rowerowej Ścinawka Górna-Włodowice wraz z remontem ścieżki rowerowej w Radkowie ul. Grunwaldzka-góra Guzowata i oznakowaniem tras rowerowych z podziałem na części. 1.2. Opis, zakres i przedmiot części. CZĘŚĆ 1. Budowa ścieżki rowerowej Ścinawka Górna-Włodowice wraz z oznakowaniem trasy rowerowej obejmuje: - przebudowę drogi gruntowej wykorzystywanej przez pieszych i rowerzystów, stanowiącej najkrótsze połączenie między miejscowościami Ścinawka Górna i Włodowice; - długość odcinka ok 1730m; - szerokość jezdni zmienna 2,5-5,0 m. Rozwiązania projektowe. Nawierzchnia trasy rowerowej zaprojektowana z betonu asfaltowego, szerokość jezdni 2,5m z mijankami i poboczami wzmocnionymi tłuczniem. W ramach zadania należy wykonać m. in.: - korytowanie śr. 20cm z wywozem urobku na powierzchni 4716,75 m2; - zdjęcie warstwy ziemi urodzajnej o zmiennej grubości z wywozem urobku 1255,88 m3; - uformowanie i zagęszczenie nasypów w ilości 138,75m3; - rozścielenie ziemi urodzajnej 119,22m3; - wykonanie podbudowy na powierzchni 4716,75m2 składającej się z dwóch warstw: - podbudowa z gruntu stabilizowanego cementem gr. w-wy 25 cm; - podbudowa z kruszywa łamanego gr. 20 cm; - wykonanie nawierzchni na powierzchni 4716,75m2 składającej się z dwóch warstw wraz ze skropieniem międzywarstwowym; - skropienie emulsją asfaltową; - warstwa wiążąca z betonu asfaltowego gr. 4cm; -skropienie emulsją asfaltową; - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S gr. 4cm; - oznakowanie trasy rowerowej. W ramach zadania należy wykonać również miejsca odpoczynku dla rowerzystów, nawierzchnia z kostki betonowej gr. 8cm na podbudowie z kruszywa łamanego gr. 15 cm. Nawierzchnie ograniczone obrzeżami betonowymi na ławie betonowej. CZĘŚĆ 2: Remont ścieżki rowerowej w Radkowie ul. Grunwaldzka - góra Guzowata wraz z oznakowaniem trasy rowerowej obejmuje: Remont drogi gminnej w Radkowie w obrębie działek nr 92, 126, 128 o nawierzchni gruntowej częściowo tłuczniowej stanowiącej połączenie ul. Grunwaldzkiej z projektowaną platformą widokową. - długość odcinka ok 871m; - szerokość jezdni 3,0m z poszerzeniami do 5,5m. Rozwiązania projektowe: Nawierzchnia drogi, w ramach której wytyczono trasę rowerową zaprojektowana z betonu asfaltowego, szerokość jezdni 3,0 m z mijankami i poboczami wzmocnionymi tłuczniem. W ramach zadania należy wykonać m. in.: - ścięcie i karczowanie drzew 8 szt; - demontaż istniejących umocnień rowu wykonanych z płyt ażurowych gr. 8 cm 569,6 m2; - roboty ziemne z wywozem urobku: ścięcie skarp, oczyszczenie istniejących i wykopy nowych rowów 574,40m3; - korytowanie śr. 20 cm z wywozem urobku na powierzchni 276,75m2; - korytowanie śr. 45 cm z wywozem urobku na powierzchni 2430,55m2; - uformowanie i zagęszczenie nasypów w ilości 129,6m3; - rozścielenie ziemi urodzajnej gr. w-wy 5cm 1277,2m2; - wzmocnienie podłoża geowłókniną 20/20kN szer. 4,0m 2932,7m2; - wykonanie warstwy mrozoochronnej z pospółki lub kruszywa łamanego gr. w-wy 20 cm 2430,55m2; - podbudowę z kruszywa łamanego 0/63mm gr. 20 cm 2552,3 m2; - wyrównanie istn. podbudowy kruszywem łamanym 0/63mm 76,95 m3; - górną w-wę podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5mm gr. 10 cm 3105,84 m2; - warstwę wiążącą z betonu asfaltowego gr. 4 cm 2916,88 m2; - skropienie emulsją asfaltową; - warstwę ścieralną z betonu asfaltowego AC11S gr. 4 cm 2823,9 m2; - oznakowanie trasy rowerowej. W ramach zadania należy wykonać również przepusty z rur o śr. 60 cm w ilości 16 m wraz ze ściankami czołowymi murowanymi z kamienia naturalnego. Skarpy i dno rowów przydrożnych należy umocnić płytami ażurowymi gr. 8 cm, powierzchnia umocnień 640,8 m2. 1.3. Szczegółowy zakres przedmiotowych robót budowlanych został określony za pomocą przedmiarów robót, dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiących załączniki do SIWZ. 2. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do: 2.1. Wykonania i wdrożenia przed przystąpieniem do robót: 1) oznakowania robót przy użyciu kompletnego oznakowania pionowego i poziomego (znaki drogowe ustawione na czas wykonywania robót powinny być min. II generacji) o parametrach funkcjonalnych, o wymiarach i parametrach technicznych zgodnych z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury oraz Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 31 lipca 2002 r. w sprawie znaków i sygnałów drogowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 170, poz. 1393 z późn. zm.); 2) wykonania PROGRAMU ZAPEWNIENIA JAKOŚCI, który powinien zawierać następujące dane: a) rodzaj robót: - zakres robót; - projekt organizacji terenu budowy wraz z organizacją ruchu na budowie oraz oznakowaniem; - bhp. b) sprzęt: - wykaz maszyn i urządzeń wykorzystanych na budowie; - parametry maszyn i urządzeń; - rodzaj i ilość środków transportowych; - sposób zabezpieczenia i ochrona ładunków przed utratą ich właściwości i w czasie transportu; - wyposażenie w sprzęt i urządzenia do prowadzenia badań i pomiarów; c) pracownicy: - kierownik budowy; - osoby odpowiedzialne za jakość i terminowość wykonania robót; - wykaz zespołów roboczych ich kwalifikacje i przygotowanie praktyczne; d) materiały: - aprobaty techniczne lub normy na zastosowane materiały; - źródło pozyskania materiałów – dostawcy; - atesty, świadectwa jakości; - recepty mieszanek betonowych; e) technologia wykonania: - organizacja robót; - sposób prowadzenia robót; - sposób i procedura badań i pomiarów (rodzaj, częstotliwość, sposób pobierania próbek, legalizacji i sprawdzanie urządzeń) prowadzonych podczas dostawy materiałów, wytwarzania; - wykonywania poszczególnych elementów robót; - sposób i forma gromadzenia wyników badań laboratoryjnych oraz formę przekazywania tych wyników Inspektorowi Nadzoru; - sposób przechowywania pobranych próbek; f) adres biura budowy. 3) planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2016 r., poz. 290 z późn. zm.); 2.1.2. Dodatkowe obowiązki Wykonawcy: 1) Do dodatkowych obowiązków Wykonawcy należą wszelkie roboty przygotowawcze, porządkowe, zagospodarowania placu budowy, zaplecza budowy (naprawy, woda, energia elektryczna, telefon, ogrodzenie tymczasowe, dozorowanie budowy itp.). 2.2. Wykonawca jest ponadto zobowiązany do wykonania i utrzymania na własny koszt wykonanie oznakowania tymczasowego robót przez cały okres realizacji, a także jego demontażu po robotach i powinien to uwzględnić w cenie ofertowej. 2.3. Zamawiający wymaga, by na przedmiotowe roboty budowlane Wykonawca udzielił minimum 36 miesięcznej gwarancji. 2.4. Niniejsza specyfikacja opisuje przedmiot zamówienia w sposób wyczerpujący i kompletny. Jednakże w celu lepszego zapoznania się z przedmiotem zamówienia Zamawiający zaleca dokonanie przez Wykonawcę (na własny koszt) oględzin miejsca, w którym nastąpi realizacja przedmiotu zamówienia i jego otoczenia i zaleca szczegółowe zapoznanie się z dokumentacją techniczną. 3. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę/Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności polegające na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 roku – Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 roku, poz. 1666 z późn. zm.), tj. : 1) wykonujących czynności polegające na obsłudze maszyn przy robotach nawierzchniowych, robotach ziemnych. 3.1. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 3 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 3.2. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego, w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 3 czynności: - oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy; - poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów o pracę powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2015 r. poz.2135 ze zm.),tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; 3.3. Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 3 czynności Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w istotnych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów, w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 3 czynności. 3.4. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy, oraz ma prawo odstąpienia od umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233000-9

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach