Przetargi.pl
Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków dla zabudowy kolonijnej

Gmina Rozogi ogłasza przetarg

  • Adres: 12-114 Rozogi, ul. 22 Lipca 22
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 7226002 , fax. 089 7226055
  • Data zamieszczenia: 2010-01-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Rozogi
    ul. 22 Lipca 22 22
    12-114 Rozogi, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 7226002, fax. 089 7226055
    REGON: 00054100300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rozogi.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków dla zabudowy kolonijnej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest budowa 191 szt. przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie Gminy Rozogi (w 24 miejscowościach) w kolejności określonej przez Zamawiającego, zgodnie z załączonym wykazem stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. Typy oczyszczalni ścieków: a) SC - 4 - 143 szt., z czego - bez nadstawki - 109 szt., - z nadstawką o wys. 0,3 m - 32 szt., - z nadstawką o wys. 0,6 m - 2 szt. b) SC - 8 - 43 szt., z czego: - bez nadstawki - 33 szt., - z nadstawką o wys. 0,3 m - 10 szt., c) SC - 12 - 4 szt. bez nadstawki d) SC - 100 - 1 szt. W zakres oczyszczalni SC-100 wchodzi: - rurociąg doprowadzający ścieki do oczyszczalni z PCV ? 200 mm - 25 m, - studzienka rewizyjna z PCV ? 400 mm - szt. 1, - przepompownia ścieków - P-1, - rurociąg z PCV ? 160 mm odprowadzający oczyszczone ścieki do oczka wodnego - stawu - 42 m, - studzienka drenarska z osadnikiem z PCV ? 400 mm - szt. 1, - oczko wodne-staw o powierzchni 0,11 ha przy pojemności całkowitej 1.783 m3, - zasilenie w energie elektryczną przydomowej oczyszczalni z budynku przystosowanego na ŚDS poprzez istniejący budynek gospodarczy. Przy wykonastwie wykopów na większych głębokościach może wystąpić woda gruntowa, w związku z tym przewiduje się odwodnienie wykopów igłofiltrami. 2. Biologiczna oczyszczalnia ścieków typu SC jest urządzeniem zbudowanym z elementów technologicznych zwartych w jednym cylindrycznym bloku. Reaktor biologiczny skonstruowano jako jednostkę kompaktową bez osadnika gnilnego podzieloną na jednolite funkcjonalne komory tj. strefę mechanicznego podczyszczania (sedymentacji), komorę denitryfikacyjną, komorę aktywnej nitryfikacji i osadnik wtórny, podłączone do wspólnego systemu obiegu powietrza. Membranowa pompa powietrzna zapewnia napowietrzanie, wewnętrzną cyrkulację i mieszanie ścieków. 3. Wszystkie elementy technologiczne oczyszczalni wykonane są ze stali nierdzewnej chromowo-niklowo-molibdenowej wg DIN 1.4571. 4. Układ napowietrzania, układ sterujący i przyłącze elektryczne instaluje się w budynku mieszkalnym lub w wolnostojącej szafie. 5. W przypadku głębokiego posadowienia kanalizacji wychodzącej z budynku lub z uwagi na specyficzne warunki terenowe, na przydomowe biologiczne oczyszczalnie ścieków typu SC instaluje się nadstawki. 6. Oczyszczalnie zastosowane w projekcie muszą spełniać normę PN-EN 12566-3 oraz posiadać znak CE i certyfikaty potwierdzające spełnienie przez producenta odpowiednich norm jakościowych produkcji takich jak: ISO9001, ISO14001, które należy załączyć do oferty przetargowej. 7. Całość ścieków powstałych w budynkach odprowadzana będzie kanałem PCV ? 160 na ciąg oczyszczania. 8. Ważniejsze cechy konstrukcyjne biologicznej oczyszczalni ścieków typu SC: - wykonana ze stali nierdzewnej kwasoodpornej Cr-Ni-Mo, - wysoka trwałość reaktora i konstrukcji, - innowacyjna konstrukcja i nowoczesna technologia, - obudowa kompaktowa (bez zbiornika betonowego), - budowa modułowa, - instalacja oczyszczalni wymaga niewielkiego miejsca na działce, - instalacja bezpośrednio do gruntu, łatwy montaż, - urządzenie praktycznie bezobsługowe, sterowane automatyką. - stabilna praca oczyszczalni w przypadku 24 godzinnego zaniku zasilania, - odporność oczyszczalni na jednorazowy duży spływ zimnej wody, - możliwość samodzielnego powrotu oczyszczalni do stabilnej pracy po dwutygodniowym zaniku dopływu ścieków na przykład w okresie urlopowym. 9. W ramach zamówienia oprócz dostawy i montażu urządzeń i wykonaniu wszelkich robót budowlanych Wykonawca zobowiązany jest również: a) wykonać pomiary instalacji elektrycznej zasilającej oczyszczalnię S.C.-100 wraz z przepompownią, b) przeprowadzić rozruch wybudowanych oczyszczalni ścieków, aż do osiągnięcia pełnego efektu oczyszczania ścieków, c) dostarczyć dokumentację techniczno - ruchową, d) zlecić i uzyskać pozytywne wyniki badań ścieków oczyszczonych (zgodnie z obowiązującymi przepisami w zakresie jakości ścieków odprowadzonych do środowiska) dla każdej oczyszczalni przeprowadzone przez stację sanitarno - epidemiologiczną bądź inne akredytowane laboratorium, e) przeprowadzić szkolenie dla przyszłych użytkowników oczyszczalni w zakresie obsługi i eksploatacji urządzeń wraz z przekazaniem instrukcji obsługi, f) zapewnić pełną obsługę geodezyjną (wytyczenie, inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza). 10. Szczegółowy zakres przedsięwzięcia zawarty jest w projektach technicznych, przedmiarach robót i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, stanowiących załącznik do niniejszej specyfikacji oraz pozwoleniu na budowę i zgłoszeniach zamiaru budowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 100.000 zł (słownie: sto tysięcy złotych) należy wnieść przed terminem składania ofert w formie zgodnej z art. 45 ust. 6 ustawy - Prawo zamówień publicznych.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące: 1. posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; 2. posiadania wiedzy i doświadczenie; 3. dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 4. sytuacji ekonomicznej i finansowej. Oceny spełnienia warunków Zamawiający dokona poprzez sprawdzenie odpowiednich dokumentów/ oświadczeń potwierdzających spełnienie tych warunków.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTY JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU. Wykonawca ubiegający się o zamówienie musi załączyć do oferty następujące dokumenty /oświadczenia: 1. dowód wpłacenia /wniesienia w terminie wadium w wysokości określonej przez Zamawiającego, 2. oświadczenie o spełnieniu warunków na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych (wzór zał. nr 3), 3. oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych - (wzór zał. nr 4), 4. upoważnienie do podpisania oferty o ile nie wynika ono z innych dokumentów, 5. aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych, 6. aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 7. aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 8. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 9. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 10. sprawozdanie finansowe albo jego części, a jeżeli podlega on badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie trzy lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, 11. informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy nie mniejszą niż 3,5 mln złotych, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 12. opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 1 mln złotych, 13. wykaz wykonanych robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone Do każdej pozycji wykazu należy załączyć dokumenty takie jak: listy referencyjne, protokoły odbioru itp. - (wzór zał. nr 5), Wykonawca musi udokumentować, że zrealizował co najmniej dwie roboty budowlane polegające na budowie oczyszczalni ścieków, w tym jednej roboty polegającej na budowie co najmniej 90 szt. przydomowych oczyszczalni ścieków o wartości brutto nie mniejszej niż 2,5 mln zł. oraz wykonał instalację kanalizacji sanitarnej i wodociągów o wartości nie mniejszej niż 1 mln zł., 14. wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami - (wzór zał. nr 6), 15. oświadczenie na temat wielkości średniego rocznego zatrudnienia u wykonawcy robót budowlanych oraz liczebności personelu kierowniczego w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - (wzór zał. nr 7), 16. wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami - (wzór zał. nr 8). Wśród osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia publicznego musi być co najmniej: a) 1 osoba, która posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji wodociągowych i kanalizacyjnych, będąca członkiem właściwej izby samorządu zawodowego, b) 1 osoba, która posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, będąca członkiem właściwej izby samorządu zawodowego, c) 1 osoba, która posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, będąca członkiem właściwej izby samorządu zawodowego, 17. oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 18. jeżeli wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, w takiej sytuacji wykonawca zobowiązany jest udowodnić, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia (wzór zał. nr 9), a w szczególności: a) wykaz wykonanych robót budowlanych - zgodnie z pkt. 13 SIWZ, b) wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych - zgodnie z pkt. 14 SIWZ, d) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia - zgodnie z pkt. 16 i 17 SIWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich. Ocenie podlegać będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie. Ponadto tacy Wykonawcy ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz załączyć pełnomocnictwo do oferty. Jeżeli oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą przed podpisaniem umowy o realizację zamówienia zobowiązani będą przedstawić Zamawiającemu kopię umowy regulującej współpracę tych wykonawców. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem. W przypadku, gdy Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów określonych w pkt. 2 - 8 SIWZ składa dokumenty określone w § 4 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawców, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U z 2009r. nr 226, poz. 1817). Dokumenty powinny być składane w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. POZOSTAŁE DOKUMENTY WYMAGANE PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO: 1. Formularz ofertowy - (wzór zał. nr 2). 2. Harmonogram rzeczowo - finansowy realizacji zamówienia zgodnie z zakresem zamówienia - (wzór zał. nr 10).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://rozogi-ug.bip-wm.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach