Przetargi.pl
Budowa Przedszkola Publicznego w Gostycynie

Gmina Gostycyn ogłasza przetarg

  • Adres: 89-520 Gostycyn, ul. Bydgoska
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. +48523367310 , fax. +48523367311
  • Data zamieszczenia: 2018-02-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Gostycyn
    ul. Bydgoska 8
    89-520 Gostycyn, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. +48523367310, fax. +48523367311
    REGON: 092351110
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gostycyn.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa Przedszkola Publicznego w Gostycynie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest budowa Przedszkola Publicznego w Gostycynie wraz z przebudową sieci wodociągowej dla potrzeb obiektu, na działkach o nr ewid. 839/2, 839/1, 277/14, 870/2, w m. Gostycyn, obręb geodezyjny: Gostycyn, gm. Gostycyn. Łączna powierzchnia zabudowy projektowanego budynku wyniesie 1610,00 m2. W miejscu planowanej lokalizacji budynku znajdują się następujące obiekty budowlane, które wchodzą w kolizję z projektowanym obiektem:  ogrodzenie na słupkach stalowych,  odcinek sieci wodociągowej,  odcinek przyłącza kanalizacji deszczowej,  odcinek przyłącza elektroenergetycznego do astrobazy,  część utwardzeń,  nieczynny żelbetowy zbiornik na nieczystości ciekłe (zbiornik jest zakopany i nie jest możliwym wykonanie jego pomiarów), W związku z realizacją przedsięwzięcia konieczne jest wykonanie następujących prac dodatkowych:  częściowa rozbiórka ogrodzenia stalowego,  przebudowa sieci wodociągowej oraz rozbiórka części utwardzeń,  przebudowa odcinka przyłącza kanalizacji deszczowej,  przebudowa przyłącza elektroenergetycznego do astrobazy,  rozbiórka istniejącego, nieczynnego żelbetowego zbiornika na nieczystości ciekłe,  wykonanie niwelacji terenu,  wykonani wiaty drewnianej. Budynek będzie ogrzewany z istniejącej kotłowni przy pomocy nowego przyłącza cieplnego. Zaopatrzenia w wodę nastąpi z nowego przyłącza. Odprowadzenie ścieków nastąpi do sieci kanalizacji wiejskiej. Woda deszczowa z dachów zostanie odprowadzona do istniejącego systemu kanalizacji deszczowej. Dostęp do budynku będzie od drogi publicznej (dz. nr ewid. 870/2) droga gminna – ul. Dzieci Drzewa Życia i drogą wewnętrzną. Do budynku doprowadzone będą następujące przyłącza:  wodociągowe – zgodnie z warunkami wykonania przyłącza nr 17/2017 z dnia 21.08.2017r. ( przebudowa istniejącego wodociągu tzn. obejście wodociągiem wokół projektowanego budynku jako nowy wodociąg z rur o średnicy DN/OD110×6,6 PE 100 SDR 17 zgodne z normami PN-EN 12201, PN-EN 13244 ),  kanalizacji sanitarnej – zgodnie z warunkami wykonania przyłącza nr 17/2017 z dnia 21.08.2017r.,  kanalizacji deszczowej – zgodnie z warunkami przyłączenia do sieci z dnia 16.10.2017r. – średnica istniejącej sieci kanalizacji deszczowej (kd 300) jest wystarczająca i zapewni prawidłowy odbiór wód deszczowych z nowego budynku – nie jest wymagane pozwolenie wodno-prawne,  telekomunikacyjne – zgodnie z warunkami na budowę przyłącza nr 65592/TTIDWBU/P/U14/10/251 z dnia 16.10.2017r.,  elektroenergetyczne zasilania awaryjnego wraz z kablami sterującymi,  cieplne z istniejącej kotłowni, Przewiduje się wykonanie następujących instalacji zewnętrznych :  wewnętrznej linii zasilającej – zgodnie z warunkami przyłączenia do sieci elektroenergetycznej nr 34102/2017/OD1/ZR3 z dnia 23.08.2017 r.,  linii zasilającej dla opraw oświetlenia zewnętrznego,  zewnętrznej instalacji kanalizacji deszczowej,  przyłącza elektroenergetycznego zasilania awaryjnego wraz z kablami sterującymi do budynku Szkoły Podstawowej oraz Gimnazjum;  instalacji fotowoltaicznej,  instalacji odgromowej. Budynek będzie wyposażony w następujące instalacje wewnętrzne :  instalacja wodociągowa ( główne przewody rozdzielcze wody zimnej, c.w.u. i cyrkulacji należy prowadzić pod posadzką i częściowo w bruzdach ściennych. Przewody rozdzielcze wody zimnej, ciepłej wody użytkowej i cyrkulacji wykonać z rur polipropylenowych PN20 z wkładką z włókna szklanego; podejścia do hydrantów ppoż. wykonać z rur stalowych ocynkowanych, łączonych za pomocą złączek gwintowanych. Przewody rozdzielcze wody zimnej, c.w.u. i cyrkulacji wykonać z rur polipropylenu z wkładką z włókna szklanego PP w klasie PN20 );  instalacja hydrantowa (montaż hydrantu przewidziano w szafkach natynkowych, wyposażonych w zawór hydrantowy, bęben, prądownicę i wąż półsztywny o długości 30m QNom = 60l/min przy: P ≥ 0.2 MPa - WSP K = 44 dysza prądownicy D10 mm. Wysokość montażu zaworu hydrantowego: 1,35m nad poziomem podłogi. Instalacja hydrantowa wykonana będzie z rur stalowych ocynkowanych. Ilość hydrantów w budynku - 3 szt ),  instalacja kanalizacyjna ( podejścia do przyborów wykonać z rur z PVC kielichowych uszczelnionych gumowymi pierścieniami lub z rur kielichowych polipropylenowych PP-HT. Odgałęzienia przewodów odpływowych wykonać za pomocą trójników o kącie rozwarcia 45. Poziomy w prowadzić wzdłuż ścian i pod posadzką. Powierzchnia rur powinna być zabezpieczona przed tarciem. Przy przejściach przez przegrody budowlane należy stosować tuleje ochronne. Na pionach przewidziano rewizję ze szczelną pokrywą. Odpowietrzenie poprzez rury wywiewne ø110/160 wyprowadzone ponad dach i zawory napowietrzające );  instalacja CO ( źródłem ciepła dla instalacji będzie kotłownia w istniejącym budynku szkoły - istniejący kocioł olejowy o mocy około 350 kW przeznaczony do wymiany np. na dwa kotły olejowe kondensacyjne. Parametry pracy instalacji 80/60C. Zakłada się pracę instalacji w układzie dwururowym z rozdziałem dolnym. Łączna moc dla nowo projektowanego budynku przedszkola powinna zapewnić wymaganą moc cieplną dla c.o. i cw.u. Doprowadzenie czynnika grzewczego z istniejącej kotłowni odbywać się będzie rurami stalowymi, odcinek pomiędzy istniejącym budynkiem, a projektowanym rurami stalowymi preizolowanymi, rozprowadzenie czynnika grzewczego do poszczególnych rozdzielaczy ogrzewania podłogowego wykonać za pomocą rur wielowarstwowych PE-RT/Al./PE-RT lub rur polipropylenowych stabilizowanych wkładką z włókna szklanego. Pętle grzejne z rur do ogrzewania podłogowego 20×2,0 mm z barierą antydyfuzyjną zabezpieczającą przed wniknięciem tlenu do wnętrza obiegu grzewczego. Zasilanie pętli grzewczych realizowane będzie z rozdzielaczy umieszczonych w na-/podtynkowych szafkach rozdzielaczowych. W przypadku izolacji układanych na podłożu przylegającym do gruntu przed ułożeniem warstwy izolacji termicznej należy wykonać izolację przeciwwilgociową uniemożliwiającą podciąganie wilgoci z gruntu i przemieszczenie się jej do wyżej położonych warstw;  instalacja wentylacyjna ( przewiduje się wentylację mechaniczną nawiewno-wywiewną, wentylację mechaniczną wywiewną i wentylację grawitacyjną. Wentylację mechaniczną nawiewno-wywiewną dla sal przedszkolnych i żłobka. Wentylację mechaniczną wywiewną dla pomieszczeń umywalni, WC, biurowych i magazynów. Pozostałe pomieszczenia – wentylacja grawitacyjna. Nawiew i wywiew do pomieszczeń przedszkolnych i żłobka, przygotowanie powietrza odbywać się będzie w kompaktowych centralach regeneracyjnych z odzyskiem ciepła );  instalacja elektryczna i niskich napięć składać się będzie z :  Instalacji oświetleniowej wewnętrznej i zewnętrznej,  Instalacji gniazd 1 – faz.,  Instalacji siłowej,  zasilania instalacji wentylacyjnej,  instalacji przeciwoblodzeniowej rynien,  instalacja odgromowej,  instalacji zasilania sieci strukturalnej i teletechnicznej,  ochrona przeciwprzepięciowa, Dla potrzeb zasilania awaryjnego przewiduje się trójfazowy agregat prądotwórczy o mocy znamionowej 75 kVA/60 kW (moc maksymalna 82,5 kVA/66 kW). Agregat będzie posadowiony na płycie fundamentowej o wymiarach 6,05x3,54 [m] i będzie znajdował się w projektowanej wiacie drewnianej;  instalacja fotowoltaiczna ( instalacja fotowoltaiczna składać się będzie z 84 szt. modułów polikrystalicznych o mocy 290 W każdy, pracujących w układzie „on-grid". Moc instalacji fotowoltaicznej wynosi łącznie 24,36 kW. Instalacja fotowoltaiczna będzie przyłączona do sieci elektroenergetycznej. Energia elektryczna produkowana przez instalację fotowoltaiczną będzie wykorzystywana na potrzeby własne obiektu. W tym celu projektowany jest układ redukcji i regulacji mocy, który na bieżąco będzie monitorował zapotrzebowanie obiektu na energię elektryczną oraz aktualny stan pracy elektrowni fotowoltaicznej (wymagania dla jednostek publicznych. Instalację fotowoltaiczną, przed przyłączeniem, należy zgłosić do Zakładu Energetycznego wraz z wszystkimi wymaganymi przez Zakład Energetyczny załącznikami );  instalacja teletechniczna ( monitoringu CCTV, telefoniczna, strukturalna i nagłośnienia, TV/SAT ). Przewiduje się wykonanie nowych ogrodzeń :  przy granicy z działką 1206/3 - ogrodzenie panelowe przetłaczane. Wysokość paneli do 175,00 [cm]. Szerokość 250,00 [cm],  zamknięcie placu zabaw - ogrodzenie drewniane. Wysokość ogrodzenia do 110,00 [cm]. Elementy drewniane zabezpieczyć antykorozyjnie i pomalować na brązowo. Od strony działki 1206/3 przewiduje się nasadzenie zielni średniowysokiej, np. tuj kolumnowych. Nasadzenie należy zrealizować od granicy z działką 277/14 wzdłuż granicy z działką 1206/3 aż do ogrodzenia przy miejscach parkingowych w ilości ok. 77 sztuk, dodatkowo przy wjeździe od strony ul. Dzieci Drzewa Życia przewiduje się nasadzenie drzew liściastych, np. klonu czerwonego w ilości 4sztuk. Zaprojektowano budowę dróg i placu p.poż. od strony północnej wg projektu zagospodarowania, która polega na wykonaniu nawierzchni z brukowej kostki betonowej wibroprasowanej. Dla potrzeb wykonania drogi dojazdowej od strony ul. Dzieci Drzewa Życia przewiduje się mur oporowy zakończony balustradą przy granicy z działką 1206/3 oraz 1206/2 (wybrano ściany oporowe firmy „REKERS”, ale dopuszcza się inne rozwiązania ). Wysokość muru oporowego nie przekroczy 1,60 m nad poziomem terenu. Zgodnie z art. 5.1. pkt. 4 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane do budynku należy spełnić niezbędne warunki do korzystania z obiektu przez osoby niepełnosprawne, w szczególności poruszające się na wózkach inwalidzkich. W związku z powyższym przewiduje się wykonanie, przy wejściu głównym oraz przy wyjściu na plac zabaw, pochylni dla osób niepełnosprawnych. Zaprojektowano budowę placu zabaw wg projektu zagospodarowania na nawierzchni z granulatu EPDM z warstwą amortyzującą z granulatu SBR ( dopuszcza się wykonanie nawierzchni i warstwy amortyzującej z granulatu SBR ). Plac zabaw będzie wykonany we wnęce powstałej z przyjętej bryły architektonicznej budynku zgodnie z PZT. Wszystkie montowane urządzenia na placu zabaw, siłowni zewnętrznej muszą posiadać aktualne certyfikaty dopuszczające je do użytkowania na terenach użyteczności publicznej. Każde z dostarczonych urządzeń musi posiadać deklarację zgodności CE lub deklarację właściwości użytkowych i odpowiadać normom europejskim i krajowym i być zgodne z Dyrektywą 2001/95/WE Parlamentu Europejskiego z dnia 3 grudnia 2011 r. w sprawie ogólnego bezpieczeństwa produktów oraz odpowiadać wymaganiom normy PN-EN 1176-1:2009 oraz PN-EN 1176-3 : 2009 (place zabaw) oraz normy PN-EN 16630 (siłownie zewnętrzne). Wszystkie zakończenia urządzeń zabawowych lub siłowni na powietrzu muszą posiadać nakładki ochronne z tworzywa sztucznego lub wyprofilowane i wygładzone zapewniające bezpieczeństwo. Wszelkie krawędzie ostre muszą posiadać zabezpieczenia przed uszkodzeniem ciała użytkowników. Budynek Przedszkola będzie posiadał następujący układ funkcjonalny : 1. Dwa odziały przedszkolne ( nr 3 i nr 4 ) składające się ( każdy oddział ) z następujących pomieszczeń:  sali przedszkolnej,  pełnego węzła sanitarnego,  pomieszczenia magazynu podręcznego. 2. Cztery odziały przedszkolne (nr 1 i nr 2 oraz nr 5 i nr 6) składające się ( każdy oddział ) z następujących pomieszczeń:  sali przedszkolnej,  pomieszczenia magazynu podręcznego.  pełnego węzła sanitarnego – wspólnego dla 2 oddziałów przedszkolnych (nr 1 i nr 2 oraz nr 5 i nr 6) 3. Dwa odziały żłobka będą się składały z następujących pomieszczeń:  sali zajęć,  pełnego węzła sanitarnego – wspólnego dla obu oddziałów,  pomieszczenia magazynu podręcznego– wspólnego dla obu oddziałów,  pomieszczenia do leżakowania dzieci,  pomieszczenia pomocniczego– wspólnego dla obu oddziałów, 4. Pomieszczenia służące do obsługi obiektu:  pomieszczenia biurowe,  szatnie odzieży wierzchniej dla dzieci,  pomieszczenia socjalne dla pracowników obiektu,  pomieszczenia gospodarcze  rozdzielnię posiłków. W przedszkolu oraz żłobku zapewnione będzie żywienie dzieci. Posiłki główne (śniadanie, II śniadanie, obiad i podwieczorek) dostarczane będą w całości z kuchni zlokalizowanej w budynku Szkoły Podstawowej znajdującej się obok nowego Przedszkola. Posiłki będą dostarczane w pojemnikach termicznych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45214100-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wysokość wadium ustala się w kwocie 50.000 zł ( słownie : pięćdziesiąt tysięcy złotych ). Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Koronowie Oddział w Gostycynie Nr rachunku: 63 8144 0005 2003 0030 1124 0005 z dopiskiem na blankiecie przelewu: wadium na zabezpieczenie oferty przetargowej zadania: Budowa Przedszkola Publicznego w Gostycynie 2. Kopię dowodu przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. 3. Wadium może być wnoszone w formie: w pieniądza, poręczenia bankowego, poręczenia pieniężnego SKOK, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przed¬siębiorczości (t.j. Dz.U. z 2018 r. poz. 110 z późn. zm.), które należy w formie oryginału zdeponować u Zamawiającego, a kopię załączyć do oferty. 4. W zależności od wybranej formy wymienionej w pkt. 3, wniesienie wadium należy potwierdzić poprze złożenie do oferty: a) oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę: dowodu dokonania przelewu lub poręczenia udzielanego przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przed-siębiorczości, b) oryginału: gwarancji bankowej, poręczenia bankowego, gwarancji ubezpieczeniowej, poręczenia pieniężnego spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej. 5. Z treści gwarancji powinno wynikać bezwarunkowe i nieodwołalne, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w okresie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 6. Treść gwarancji wadialnej musi zawierać następujące informacje: 1) nazwa i adres Zamawiającego; 2) nazwę przedmiotu zamówienia; 3) nazwę i adres Wykonawcy; 4) termin ważności gwarancji; 7. Wadium musi być wniesione nie później niż do wyznaczonego terminu składania ofert. 8. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie rachunek bankowy Zamawiającego zostanie uznany pełną kwotą wymaganego wadium. 9. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium w wyznaczonym terminie zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona. 10. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim wykonawcom po wyborze oferty najkorzystniejszej, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. 11. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim wykonawcom po unieważnieniu postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego. 12. Zamawiający będzie żądał ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium w okolicznościach, jak w pkt. 10, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wniesie wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 13. W przypadku wniesienia odwołania, Zamawiający nie później niż na 7 dni przed upływem ważności wadium, wezwie wykonawców, pod rygorem wykluczenia z postępowania, do przedłużenia ważności wadium albo wniesienia nowego wadium na okres niezbędny do zabezpieczenia postępowania do zawarcia umowy. Jeżeli odwołanie wniesiono po wyborze oferty najkorzystniejszej, wezwanie skieruje jedynie do Wykonawcy, którego ofertę wybrano jako najkorzystniejszą. 14. Zatrzymanie wadium nastąpi w okolicznościach, jeżeli: 1. Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej, 2. Wykonawca odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 3. Wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wyko¬nania umowy, 4. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: nie określa się

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: tak

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach