Przetargi.pl
Budowa podłączeń kanalizacyjnych do budynków na terenach miejscowości Korczyna i Libusza, na których istnieje możliwość podłączenia się do istniejącego lub będącego w trakcie realizacji zbiorczego systemu kanalizacyjnego, finansowana częściowo ze środków NFOŚiGW

Gmina Biecz ogłasza przetarg

  • Adres: 38-340 Biecz, Rynek 1
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 013 4471113 , fax. 013 4471113
  • Data zamieszczenia: 2013-06-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Biecz
    Rynek 1 1
    38-340 Biecz, woj. małopolskie
    tel. 013 4471113, fax. 013 4471113
    REGON: 37044061400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.biecz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa podłączeń kanalizacyjnych do budynków na terenach miejscowości Korczyna i Libusza, na których istnieje możliwość podłączenia się do istniejącego lub będącego w trakcie realizacji zbiorczego systemu kanalizacyjnego, finansowana częściowo ze środków NFOŚiGW
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie inwestycji pn.: Budowa podłączeń kanalizacyjnych do budynków na terenach miejscowości Korczyna i Libusza, na których istnieje możliwość podłączenia się do istniejącego lub będącego w trakcie realizacji zbiorczego systemu kanalizacyjnego finansowanej częściowo ze środków NFOŚiGW. Zadanie winno być zrealizowane w oparciu o program funkcjonalno - użytkowy, który stanowi zał. nr 1 do SIWZ. Przedmiot zamówienia obejmuje również przeprowadzenie prób końcowych i nadzór nad próbami eksploatacyjnymi oraz wykonanie tablicy informacyjnej zgodnie z wytycznymi NFOŚiGW. 2. Zakres prac projektowych i budowlanych obejmuje: 1) Wykonanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem pozwoleń na wykonanie robót poprzez złożenie zgłoszeń wraz z wymaganymi załącznikami. 2)Dostawę materiałów, budowę i uruchomienie 354 sztuk przyłączy domowych (odcinek od ściany budynku do pierwszej studzienki rewizyjnej) o łacznej długości ok. 4 214 mb wraz z montażem studzienek rewizyjno - rozdzielczych oraz odtworzeniem terenu do stanu sprzed wykonania robót wraz z robotami towarzyszącymi. Wszystkie roboty powinny być zgodne z obowiązującymi przepisami prawnymi oraz dokumentacją zgłoszeniową. 3)Wykonanie dokumentacji powykonawczej. 4)Rozliczenia indywidualnego wykonanych przyłączy - zgodnie z wzorem tabeli dołączonej do Programu Funkcjonalno Użytkowego (zał. nr 2 do PFU). 5)Pełnienie nadzorów autorskich w ramach opracowanej dokumentacji projektowej. 6)Przeprowadzenie prób końcowych (w tym rozruchu technologicznego) i nadzór nad próbami eksploatacyjnymi. 7)Raport po zakończeniu realizacji zadania, w którym zaprezentowane zostaną przez Wykonawcę wyniki w zakresie pozwalającym na stwierdzenie dotrzymania parametrów oczyszczenia ścieków. 3.Prace projektowe 1) Wykonawca uzyska wszelkie uzgodnienia, opinie i decyzje administracyjne, wymagane zgodnie z prawem polskim, niezbędne dla zaprojektowania, wybudowania, uruchomienia i przekazania przyłączy do rozruchu i następnie eksploatacji. 2) Akceptacja wszystkich Dokumentów Wykonawcy przez Zamawiającego jest warunkiem koniecznym realizacji Kontraktu, ale nie ogranicza odpowiedzialności Wykonawcy wynikającej z Kontraktu. 3) Wykonawca uzgodni przebieg trasy przyłącza indywidualnie z każdym właścicielem posesji objętym przyłączeniem. 4) Wykonawca, przed rozpoczęciem prac, jest zobowiązany pozyskać i zweryfikować dane i materiały niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia (dane wyjściowe do projektowania), wykonać wszystkie badania i analizy niezbędne dla prawidłowego zaprojektowania: a) wykonać badania geotechniczne i hydrogeologiczne podłoża gruntowego w zakresie niezbędnym dla prawidłowej późniejszej realizacji Robót niezależnie od pozyskanych od Zamawiającego; b) uzyskać niezbędne dane dla prawidłowej późniejszej realizacji Robót: materiały, ekspertyzy, mapy, analizy, opracowania i badania. 5) Wykonawca opracuje i przekaże Zamawiającemu Dokumenty obejmujące: a) Dokumentację Powykonawczą, na której będą naniesione wszystkie zmiany powstałe w trakcie budowy wraz z inwentaryzacją geodezyjną wykonanych obiektów i sieci; b) Projekt Prób Końcowych; c) Raport porealizacyjny, w którym zaprezentowane zostaną przez Wykonawcę wyniki w zakresie pozwalającym na stwierdzenie dotrzymania parametrów oczyszczenia ścieków. 6)Warunkiem rozpoczęcia prac budowlano - montażowych jest zatwierdzenie dokumentacji projektowej przez Zamawiającego 4.Roboty budowlane Wykonawca wykona 354 sztuk przyłączy domowych zgodnie z obowiązującymi przepisami formalno- prawnymi i normami. Zakres wykonania następujących robót: 1) Prace przygotowawcze i pomocnicze: a) zagospodarowanie placu budowy w zakresie niezbędnym do realizacji zamówienia, w tym: -zaplecze budowy, - doprowadzenie mediów niezbędnych dla Wykonawcy dla potrzeb budowy, - ogrodzenia tymczasowe, - drogi dojazdowe do obiektów, - urządzenia ppoż. i BHP, b) pełna obsługa geodezyjna na etapie wykonawstwa Robót i inwentaryzacji powykonawczej oraz wykonanie wierceń geologicznych. c) wykonanie Dokumentacji fotograficznej placu budowy (wszystkich posesji) przed przystąpieniem do robót budowlanych 2) Roboty budowlane i wykończeniowe w zakresie niezbędnym do realizacji zamówienia, w tym: a) roboty ziemne. b) roboty montażowe 3) Zagospodarowanie terenu a) uporządkowanie Placu Budowy oraz przywrócenie stanu pierwotnego obiektów naruszonych. 4) Ogół pozostałych prac i dostaw niezbędnych do kompletnego zrealizowania 354 sztuk przyłączy domowych, uzyskania pozwoleń wymaganych prawem oraz przekazania przyłączy do eksploatacji i użytkowania. 5) Wykonawca zobowiązany jest znać wszystkie przepisy wydane przez władze centralne i miejscowe oraz inne przepisy i wytyczne, które w jakikolwiek sposób związane są z robotami. Wykonawca będzie w pełni odpowiedzialny za przestrzeganie tych praw, przepisów i wytycznych podczas prowadzenia robót. Wykonawca będzie przestrzegał praw patentowych i będzie w pełni odpowiedzialny za wypełnienie wszelkich wymagań prawnych odnośnie wykorzystywania opatentowanych urządzeń lub metod i w sposób ciągły będzie informować Inwestora o swoich działaniach przedstawiając kopie zezwoleń i inne odnośne dokumenty. 6) Wykonawca pokryje koszt szkód powstałych na skutek uszkodzenia infrastruktury podziemnej, urządzeń nadziemnych i elementów zagospodarowania przestrzennego. 7) Wykonawca na okres wykonywania robót zabezpieczy interesy osób trzecich, ochrony środowiska i warunków bezpieczeństwa poprzez ubezpieczenie się od odpowiedzialności cywilnej i majątkowej w firmie ubezpieczeniowej. Polisa taka wraz z jej zakresem zostanie przedstawiona Zamawiającemu do akceptacji co najmniej na 10 dni przed rozpoczęciem robót budowlanych. Polisa powinna opiewać na 100% wartości Kontraktu. 5. Dodatkowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia. Przyłącza kanalizacyjne będą budowane na działkach prywatnych (wykaz działek stanowi zał. nr 3 do PFU). Wykonawca uzgodni przebieg trasy przyłącza indywidualnie z każdym właścicielem posesji objętym przyłączeniem oraz uzyska zgodę na prawo do dysponowania terenem. W związku z realizacją inwestycji na gruntach prywatnych, wymagane jest wcześniejsze uzgodnienie przez Wykonawcę z właścicielami nieruchomości terminu wejścia na plac budowy, jednak nie krótszego niż 3 dni. 6. Zamawiający przekaże dane adresowe posesji, do których będą wykonywane przyłącza kanalizacyjne Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana w niniejszym postępowaniu jako najkorzystniejsza. Ze względu na ochronę danych osobowych Wykonawca w tym celu złoży w oryginale podpisane oświadczenie, że uzyskane dane adresowe zostaną wykorzystane wyłącznie do celów realizacji zadania i nie zostaną udostępnione osobom trzecim. 7. Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia harmonogramu rzeczowo - finansowego po podpisaniu umowy, zgodnie z wytycznymi Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713200007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każda składana oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 10 000,00 zł - słownie: dziesięć tysięcy złotych. Wadium może być wnoszone w następujących formach: - pieniądzu (wyłącznie przelewem na rachunek bankowy zamawiającego), - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 2. Wadium wnoszone w formie pieniądza należy wpłacić na konto zmawiającego: Gmina Biecz ul. Rynek 1 38-340 Biecz, BS Biecz Nr 16 8627 0001 2002 3000 0954 0002. 3. Wadium wnoszone w innej formie niż w pieniądzu należy przekazać zamawiającemu w osobnej kopercie - pok. nr 2 - kasa zamawiającego. 4. Termin wniesienia wadium w każdej formie: do dnia 10.07.2013 r. do godz. 1130. 5. W przypadku wniesienia wadium w formie pieniądza za termin wniesienia wadium przyjmuje się datę uznania na rachunku zamawiającego ! 6. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium według zasad określonych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych. 7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.biecz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach