Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Wilanów ogłasza przetarg
- Adres: 02-958 Warszawa, ul. Stanisława Kostki Potockiego 11
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 6426001 w. 201 , fax. 022 6427643
- Data zamieszczenia: 2009-10-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Wilanów
ul. Stanisława Kostki Potockiego 11 11
02-958 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 022 6426001 w. 201, fax. 022 6427643
REGON: 01525966300154 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.wilanow.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa placu zabaw na potrzeby klasy O przy Zespole Szkół nr 79 przy ul. Wiertniczej 26 w Warszawie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Budowa placu zabaw na potrzeby klasy O przy Zespole Szkół nr 79 przy ul. Wiertniczej 26 w Warszawie - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451000008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 35 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 7 000, 00 zł
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy (tj. osoby fizyczne, osoby prawne lub jednostki organizacyjne nie posiadające osobowości prawnej) nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych t/j: 1. Wykażą się posiadaniem aktualnego (zgodny ze stanem faktycznym i prawnym) odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Wykażą się wykonaniem robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zawierający min. 2 roboty budowlane w zakresie realizacji placów zabaw, o wartości brutto min. 300 000, 00 zł każda, z podaniem daty i miejsca ich wykonywania wraz z załączeniem min. 2 dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. 3. Wykażą się osobą która będzie wykonywać zamówienie tj. osobą kierownika robót z uprawnieniami, wynikającymi z przepisu § 8 ust.1 rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 09.06.2004 r., w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych (Dz. U. nr 150, poz.1579). Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana wg formuły: spełnia / nie spełnia na podstawie niżej wymienionych dokumentów.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca na potwierdzenie spełniania wyżej wymienionych warunków złoży następujące dokumenty lub oświadczenia: 1. Oświadczenie Wykonawcy, że dysponuje niezbędnym potencjałem finansowym, kadrowym, technicznym oraz doświadczeniem niezbędnym do realizacji zamówienia na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Aktualny (zgodny ze stanem faktycznym i prawnym) odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zawierający min. 2 roboty budowlane w zakresie realizacji placów zabaw, o wartości brutto min. 300 000, 00 zł każda, z podaniem daty i miejsca ich wykonywania wraz z załączeniem min. 2 dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. 5. Wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie, w którym Wykonawca wskaże min. 1 osobę kierownika robót z uprawnieniami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub drogowej, która odbyła min. 2 letnią praktykę zawodową na budowie przy zabytkach nieruchomych, na podstawie § 8 ust. 1 Rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 09.06.2004 r. - Dz.U.04.150.1579. - Do oferty Wykonawca dołączy: 1) dokumenty stwierdzające posiadanie przez wykazaną osobę uprawnień budowlanych w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub drogowej, 2) zaświadczenie, że wyżej wymieniona osoba jest członkiem Izby Samorządu Zawodowego Inżynierów Budownictwa z określonym w nim terminem ważności, 3) dokumenty poświadczające, że osoba przewidziana do kierowania robotami odbyła min. 2 letnią praktykę zawodową na budowie przy zabytkach nieruchomych. Jako dokument poświadczający pkt 5.3) dopuszcza się złożenie oświadczenia osoby wskazanej przez Wykonawcę w Wykazie osób do kierowania robotami potwierdzające, że odbyła ona min. 2 letnią praktykę zawodową na budowie przy zabytkach nieruchomych z załączeniem opisu jej przebiegu tj. : wskazaniem miejsc, czasu trwania i firm, zgodnie z wymogiem ustanowionym w § 8 ust. 1 Rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 09.06.2004 r. - Dz.U.04.150.1579. W przypadku, gdy wykonawca wykazał się osobą którą będzie dysponował, należy załączyć pisemne zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia wskazanej osoby zdolnej do wykonania zamówienia. 6. Oświadczenie Wykonawcy, że polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że jest on ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę min. do wartości zawartej umowy obejmującą terminem ważności termin realizacji zamówienia przedłoży Zamawiającemu w dniu podpisania umowy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wilanow.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie ścieżek komunikacyjnych i zagospodarowania terenu wokół biura Nadleśnictwa Zwoleń
Dodano: 2016-07-27 - Odbudowa drogi gminnej dz. ewid. Nr 671 w miejscowości Jarentowskie Pole na odcinku od km 0+000 do km 1+400 o długości 1400 mb.
Dodano: 2016-07-27 - ZP.271.10.2016 Remont drogi gminnej: ulicy Czerwona Droga w Karczewie
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa ulic: Muzycznej i Kubusia Puchatka w Ożarowie Mazowieckim
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowę nawierzchni ulicy Kościelnej (odcinek od ulicy Berenta do ulicy Bolesława Prusa) i ulicy Potulickiego w Pruszkowie
Dodano: 2016-07-27 - Utwardzenie terenu w ramach zadania- Budowa boiska przy Szkole Podstawowej w Czersku
Dodano: 2016-07-27 - Remont wybranych pomieszczeń budynku Kancelarii Prezydenta RP w zakresie aranżacji powierzchni biurowej parteru w budynku przy ul. Frascati 2 w Warszawie
Dodano: 2016-07-26 - Przebudowa i rozbudowa budynku przeznaczonego na Warsztaty Terapii Zajęciowej w Starym Lubiejewie
Dodano: 2016-07-26 - Przebudowa drogi gminnej Pniewnik-Stary Świętochów
Dodano: 2016-07-26 - Przebudowa drogi powiatowej nr 2201W Nowy Konik - Józefin - Długa Kościelna od km 0+000 do km 0+585, dł. 585 mb
Dodano: 2016-07-26