Przetargi.pl
ZP-341-1-19-09 Zakup 140 sztuk komputerów wraz z oprogramowaniem systemowym, w ramach projektu Internet szansą dla wszystkich mieszkańców Gminy Karczew, realizowanego w oparciu o pomoc finansową z Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka

Gmina Karczew z siedzibą w Karczewie ogłasza przetarg

  • Adres: 05-480 Karczew, ul. Warszawska 28
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 7806516 , fax. 022 7806536
  • Data zamieszczenia: 2009-10-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Karczew z siedzibą w Karczewie
    ul. Warszawska 28 28
    05-480 Karczew, woj. mazowieckie
    tel. 022 7806516, fax. 022 7806536
    REGON: 01326922600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.karczew.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ZP-341-1-19-09 Zakup 140 sztuk komputerów wraz z oprogramowaniem systemowym, w ramach projektu Internet szansą dla wszystkich mieszkańców Gminy Karczew, realizowanego w oparciu o pomoc finansową z Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa 140 sztuk komputerów wraz z oprogramowaniem systemowym. Zamówienie jest częścią projektu Internet szansą dla wszystkich mieszkańców Gminy Karczew, realizowanego w oparciu o pomoc finansową z Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka przy udziale finansowym środków Unii Europejskiej. Zestaw komputerowy składa się z: jednostki centralnej oraz min. klawiatury, myszy, listwy zasilającej i głośników oraz monitora. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres prac określa Opis przedmiotu zamówienia, zawierający specyfikację techniczną sprzętu komputerowego i oprogramowania - stanowiący załącznik Nr 5 do SIWZ. Wraz z Formularzem Oferty należy załączyć: 1.Dokumenty i oświadczenia wymagane postanowieniami pkt 5 SIWZ, 2.Formularz cenowy - zestawienie, sporządzone na podstawie formularza stanowiącego załącznik nr 8 do SIWZ, 3.Dowód wniesienia wadium, 4.Oświadczenie Wykonawcy o zgodności usług serwisowych, sporządzone na podstawie formularza stanowiącego załącznik nr 10 do SIWZ, 5.Specyfikację sprzętu komputerowego i oprogramowania, sporządzoną na podstawie formularza stanowiącego załącznik nr 11 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302130005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 5.000,00 PLN (słownie: pięć tysięcy złotych)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 5.udokumentują, że w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenia zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonali co najmniej dwie dostawy sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem, obejmujące nie mniej niż 50 zestawów komputerowych (monitor + komputer), każda dostawa. Spełnienie ww. warunku Zamawiający oceniał będzie na podstawie załączonego do oferty wykazu, określonego w pkt 5.1.6. SIWZ, sporządzonego wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ i przedłożonych dokumentów potwierdzających, że ww. dostawy zostały wykonane z należytą starannością. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Spełnienie warunków opisanych w punkcie 4 SIWZ należy potwierdzić poprzez złożenie stosownych dokumentów i oświadczeń, o których mowa w punkcie 5 SIWZ. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu należy załączyć: 1.1.Wypełnione i podpisane oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp - załącznik nr 3 do SIWZ, 1.2.Wypełnione i podpisane oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Pzp - załącznik nr 4 do SIWZ, 1.3.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 1.4.Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 1.5.Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 1.6.Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenia zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie dostaw, opracowany według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ, 2. Zasady składania oferty przez Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP. 2.1.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1.3., pkt 1.4., pkt .1.5 składa dokument lub dokumenty wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert oraz że nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2.2.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 2.1., zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 3.Zasady składania oferty przez podmioty występujące wspólnie: 3.1.Oferta musi być podpisana przez wszystkie podmioty lub pełnomocnika. 3.2.Wymagane oświadczenia i dokumenty wskazane w pkt. 1.1., pkt 1.3., pkt 1.4., pkt 1.5., winny być złożone przez każdy podmiot.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.karczew.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach