Przetargi.pl
Budowa parkingu przy ul. 29 Listopada w ramach zadania pn. „Przebudowa ul. 29 Listopada wraz ze skrzyżowaniem z ul. 3-go Maja"

Gmina Chrzanów ogłasza przetarg

  • Adres: 32-500 Chrzanów, Aleja Henryka
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. +48 (32)7585101 , fax. +48(32)6233786
  • Data zamieszczenia: 2019-10-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Chrzanów
    Aleja Henryka 20
    32-500 Chrzanów, woj. małopolskie
    tel. +48 (32)7585101, fax. +48(32)6233786
    REGON: 276257943
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.chrzanow.pl (zakladka: Urzad Miejski/zamowienia publiczne)

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa parkingu przy ul. 29 Listopada w ramach zadania pn. „Przebudowa ul. 29 Listopada wraz ze skrzyżowaniem z ul. 3-go Maja"
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie roboty budowlanej pn. „Budowa parkingu przy ul. 29 Listopada w ramach zadania pn. „Przebudowa ul. 29 Listopada wraz ze skrzyżowaniem z ul. 3-go Maja” na podstawie ostatecznej decyzji o pozwoleniu na budowę nr 48/2017 z dnia 26.01.2017 r. wydanej przez Starostę Chrzanowskiego. 2. Zadanie realizowane jest z dofinansowaniem z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020:Oś 7 – Infrastruktura transportowa, 7.2 Transport kolejowy, Poddziałanie 7.2. Infrastruktura dla obsługi podróżnych – spr. 3. Zakres robót obejmuje w szczególności: - budowę parkingu - 40 miejsc postojowych dla samochodów osobowych (w tym 35 miejsc o wymiarach 2,50 m x 5,00 m oraz 5 miejsc postojowych przeznaczonych dla osób niepełnosprawnych o wymiarach 3,60 m x 5,00 m), - wykonanie ciągu komunikacyjnego jako infrastruktury towarzyszącej, - wykonanie elementów organizacji ruchu: oznakowanie poziome, pionowe, urządzenia bezpieczeństwa ruchu w postaci segmentowych przejść dla pieszych oraz płyt chodnikowych dla niewidomych i słabowidzących, - budowę kanalizacji deszczowej – system odwodnienia (studzienki ściekowe z wpustami, przykanaliki, studnie rewizyjne), - budowę oświetlenia terenu, - przebudowę linii kablowej teletechnicznej, - zabezpieczenie istniejącego gazociągu i zabudowę sączków węchowych, - wykonanie chodnika o zmiennej szerokości 1,5 m – 2,0 m, - budowę systemu parkingowego, - wykonanie i montaż 3 szt. tablic, - roboty wykończeniowe. Miejsce wykonania zamówienia: działki nr 3998/191, 196/10, 274/4, 276/2 obręb Chrzanów, jednostka ewidencyjna Chrzanów – miasto, w zakresie zgodnym z Decyzją o pozwoleniu na budowę nr 48/2017 z dnia 26.01.2017 r. wydaną przez Starostę Chrzanowskiego, obejmującą budowę miejsc postojowych i drogi dojazdowej wzdłuż łącznika do ul. Krakowskiej w Chrzanowie wraz z budową i zabezpieczeniem towarzyszącej infrastruktury technicznej. 4. Szczegółowy zakres robót określa projekt budowlany, projekt wykonawczy, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiar, projekt docelowej organizacji ruchu, decyzją o pozwoleniu na budowę. UWAGA 1: Realizację robót należy skoordynować z robotami dla zadania pn. Rozbudowa drogi ul. 29 Listopada wraz z budową skrzyżowania (rondo) wraz z budową połączenia z drogą krajową DK 79 ul. Krakowską poprzez wlot nowoprojektowanej ul. Zielonej. UWAGA 2: W związku z planowaną przez PKP S.A. realizacją inwestycji, polegającej na modernizacji linii kolejowej wraz z wiaduktami w rejonie budowanego parkingu, należy przewidzieć możliwość wystąpienia utrudnień w organizacji ruchu oraz skoordynować działania z PKP S.A. UWAGA 3: W związku ze zmianą przepisów (Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (tj. Dz. U. 2019.1065 ze zmianami) dotyczących szerokości miejsc postojowych należy uwzględnić wprowadzenie powyższej zmiany na etapie wykonywania robót. 5. Poza wyżej wymienionym zakresem zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do: 1) zapewnienia obsługi geodezyjnej w zakresie koniecznym do wykonania inwestycji, jak: tyczenie, bieżącą obsługę w trakcie realizacji inwestycji oraz wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej z naniesieniem wyników na zasoby geodezyjne, 2) zlecenia jednostkom specjalistycznym nadzoru nad istniejącym uzbrojeniem terenu w miejscach kolizji i zbliżeń oraz wykonania ewentualnych zabezpieczeń dodatkowych, zaleconych przez właścicieli lub użytkowników uzbrojenia w wydanych uzgodnieniach i w trakcie robót, 3) zabezpieczenia robót zgodnie z przepisami BHP, przepisami o ruchu drogowym, 4) wykonania i utrzymania zabezpieczenia robót i placu budowy przed dostępem osób trzecich podczas wykonywania robót, 5) wykonania prób i badań zgodnie ze specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, 6) sporządzenia dokumentacji powykonawczej. 6. W każdym przypadku gdy Zamawiający podaje materiał lub urządzenie z podaniem znaku towarowego, patentu lub producenta należy uznać, iż jest to materiał lub urządzenie wzorcowe. Wykonawca ma prawo zaproponowania w ofercie równoważnych materiałów lub urządzeń, pod warunkiem, że zagwarantują one realizację przedmiotu zamówienia z wymaganiami Zamawiającego określonymi w SIWZ, będą posiadały odpowiednie parametry, będą spełniać obowiązujące normy oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach. 7. Wymagania dotyczące zatrudnienia na podstawie umowy o pracę. 1) Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę, na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących wszelkie czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie. Wymóg dotyczy wyłącznie osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonaniem robót, czyli tzw. pracowników fizycznych. Wymóg nie dotyczy między innymi osób kierujących budową, dostawców materiałów budowlanych. 2) W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wskazane w punkcie 1). Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 3) W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym terminie wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazany poniżej dowód w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 1) czynności w trakcie realizacji zamówienia: - oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; 4) Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt 1) czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w umowie. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt 1) czynności. 5) W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45111200-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 17.000,00 zł.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wypełniony formularz ofertowy sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. 2) Kosztorys ofertowy sporządzony w wersji uproszczonej. 3) Pełnomocnictwo (oryginał lub notarialnie potwierdzona kopia) w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika z dokumentów rejestrowych. W przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie pełnomocnictwo (oryginał lub notarialnie potwierdzona kopia) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 4) W przypadku powoływania się na zasoby podmiotów trzecich - zobowiązanie tych podmiotów (załącznik nr 4 do SIWZ). 5) Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp (załącznik nr 5 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia - w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie oświadczenie to składa każdy z wykonawców.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach