Przetargi.pl
Rozbudowa drogi ul. 29 Listopada wraz z budową skrzyżowania (rondo) wraz z budową połączenia z drogą krajową DK 79 ul. Krakowską poprzez wlot nowoprojektowanej ul. Zielonej

Gmina Chrzanów ogłasza przetarg

  • Adres: 32-500 Chrzanów, Aleja Henryka
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. +48 (32)7585101 , fax. +48(32)6233786
  • Data zamieszczenia: 2019-10-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Chrzanów
    Aleja Henryka 20
    32-500 Chrzanów, woj. małopolskie
    tel. +48 (32)7585101, fax. +48(32)6233786
    REGON: 276257943
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.chrzanow.pl (zakladka: Urzad Miejski/zamowienia publiczne)

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa drogi ul. 29 Listopada wraz z budową skrzyżowania (rondo) wraz z budową połączenia z drogą krajową DK 79 ul. Krakowską poprzez wlot nowoprojektowanej ul. Zielonej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie roboty budowlanej pn. „Rozbudowa drogi ul. 29 Listopada wraz z budową skrzyżowania (rondo) wraz z budową połączenia z drogą krajową DK 79 ul. Krakowską poprzez wlot nowoprojektowanej ul. Zielonej” w zakresie zgodnym z wydanymi przez Starostę Chrzanowskiego decyzją nr 3/2017 z dnia 09.06.2017 r. o zezwoleniu na realizacje inwestycji drogowej oraz decyzją nr 4/2017 z dnia 12.07.2017 r. o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej. 2. Zadanie realizowane jest z udziałem środków Funduszu Dróg Samorządowych. 3. Zakres robót obejmuje w szczególności: 1) Budowę ronda 6-cio wlotowego wraz z rozbudową i budową jezdni następujących ulic: a) ul. 29 Listopada N- droga gminna, klasy technicznej L b) ul. 3-go Maja- droga gminna, klasy technicznej L, c) ul. Osiedlowa W (zachodnia, wzdłuż torów PKP)- droga gminna, klasy technicznej D, d) ul. 29 Listopada S- droga gminna, klasy technicznej L, e) projektowany łącznik - droga gminna, klasy technicznej L f) ul. Osiedlowa E - droga gminna, klasy technicznej D, g) Wycinkę kolidujących drzew h) Rozbiórki istniejących nawierzchni jezdni i chodników wraz z obramowaniami, zdjęcie warstwy humusu. i) Wykonanie chodników, ścieżek rowerowych, wysepek dzielących wraz z odpowiednimi obramowaniami. j) Budowę pasów postojowych w ramach pasa drogowego ulic. k) Budowę zjazdów. l) Rozbudowę, przebudowę lub zabezpieczenie sieci uzbrojenia terenu. m) Rozbudowę systemu odwodnienia poprzez wykonanie: korytek ściekowych liniowych, ścieków betonowych oraz drenaży francuskich. n) Budowę kanału technologicznego. o) Wykonanie elementów organizacji ruchu. p) Wykonanie i montaż tablicy informacyjnej. 2) Budowę nowego wlotu ul. Zielonej stanowiącej dojazd do miejsc postojowych wraz z budową chodników obustronnych: a) Budowę 34 miejsc postojowych b) Budowę 2 zjazdów publicznych c) Wycinkę drzew i krzewów kolidujących z inwestycją d) W zakresie sieci uzbrojenia: - przebudowa i budowa kanalizacji deszczowej -przebudowa sieci elektroenergetycznych oraz rozbudowa oświetlenia ulicznego - rozbudowa oświetlenia ulicznego - budowa kanału technologicznego - roboty rozbiórkowe. 4. Szczegółowy zakres robót określa projekt budowlany, projekt wykonawczy, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiar, projekt docelowej organizacji ruchu, decyzje o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej. UWAGA 1: Wykonawca zobowiązany jest do wykonania i zamontowania tablicy informacyjnej o realizacji zadania z funduszu dróg samorządowych UWAGA 2: Realizację robót należy skoordynować z robotami dla zadania pn. Budowa parkingu przy ul. 29 listopada w ramach zadania pn. „Przebudowa ul. 29-listopada wraz ze skrzyżowaniem z ul. 3-go Maja” UWAGA 3: W związku z planowaną przez PKP S.A. realizacją inwestycji, polegającej na modernizacji linii kolejowej wraz z wiaduktami w rejonie budowanego parkingu, należy przewidzieć możliwość wystąpienia utrudnień w organizacji ruchu oraz skoordynować działania z PKP S.A. 5. Poza wyżej wymienionym zakresem zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do: 1) zapewnienia obsługi geodezyjnej w zakresie koniecznym do wykonania inwestycji, jak: tyczenie, bieżącą obsługę w trakcie realizacji inwestycji oraz wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej z naniesieniem wyników na zasoby geodezyjne, 2) zlecenia jednostkom specjalistycznym nadzoru nad istniejącym uzbrojeniem terenu w miejscach kolizji i zbliżeń oraz wykonania ewentualnych zabezpieczeń dodatkowych, zaleconych przez właścicieli lub użytkowników uzbrojenia w wydanych uzgodnieniach i w trakcie robót, 3) zabezpieczenia robót zgodnie z przepisami BHP, przepisami o ruchu drogowym, 4) wykonania i utrzymania zabezpieczenia robót i placu budowy przed dostępem osób trzecich podczas wykonywania robót, 5) wykonania prób i badań zgodnie ze specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, 6) sporządzenia dokumentacji powykonawczej. 6. W każdym przypadku gdy Zamawiający podaje materiał lub urządzenie z podaniem znaku towarowego, patentu lub producenta należy uznać, iż jest to materiał lub urządzenie wzorcowe. Wykonawca ma prawo zaproponowania w ofercie równoważnych materiałów lub urządzeń, pod warunkiem, że zagwarantują one realizację przedmiotu zamówienia z wymaganiami Zamawiającego określonymi w SIWZ, będą posiadały odpowiednie parametry, będą spełniać obowiązujące normy oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach. 7. Wymagania dotyczące zatrudnienia na podstawie umowy o pracę. 1) Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę, na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących wszelkie czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie. Wymóg dotyczy wyłącznie osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonaniem robót, czyli tzw. pracowników fizycznych. Wymóg nie dotyczy między innymi osób kierujących budową, dostawców materiałów budowlanych. 2) W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wskazane w punkcie 1). Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 3) W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym terminie wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazany poniżej dowód w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 1) czynności w trakcie realizacji zamówienia: - oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; 4) Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt 1) czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w umowie. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt 1) czynności. 5) W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 50.000,00 zł.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wypełniony formularz ofertowy sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. 2) Kosztorys ofertowy sporządzony w wersji uproszczonej. 3) Pełnomocnictwo (oryginał lub notarialnie potwierdzona kopia) w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika z dokumentów rejestrowych. W przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie pełnomocnictwo (oryginał lub notarialnie potwierdzona kopia) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 4) W przypadku powoływania się na zasoby podmiotów trzecich - zobowiązanie tych podmiotów (załącznik nr 4 do SIWZ). 5) Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp (załącznik nr 5 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia - w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie oświadczenie to składa każdy z wykonawców.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach