Gmina Kluczbork ogłasza przetarg
- Adres: 46-200 Kluczbork, ul. Katowicka
- Województwo: opolskie
- Telefon/fax: tel. 774 183 864 , fax. 077 418 22 30
- Data zamieszczenia: 2019-09-04
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Kluczbork
ul. Katowicka 1
46-200 Kluczbork, woj. opolskie
tel. 774 183 864, fax. 077 418 22 30
REGON: 52570200000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.kluczbork.eu/redir,przetargi
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa oświetlenia ulicznego na terenie gminy Kluczbork w Smardach Dolnych, Ligocie Górnej, Kluczborku, Unieszowie i Bogacicy - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiot zamówienia obejmuje budowę oświetlenia ulicznego na terenie gminy Kluczbork w Smardach Dolnych, Ligocie Górnej, Kluczborku, Unieszowie i Bogacicy. Szczegółowy zakres robót oraz sposób ich wykonania określony jest w dokumentacji projektowej, przedmiarze robót oraz specyfikacji technicznego wykonania i odbioru robót budowlanych opracowanymi dla potrzeb niniejszego zamówienia i stanowiącymi załącznik nr 8 do niniejszej specyfikacji. 2. Wymagany przez Zamawiającego min. okres gwarancji – 3 lata. Oferta Wykonawcy, który zaproponuje okres gwarancji krótszy niż 3 lata, zostanie odrzucona jako niezgodna ze SIWZ. 3. Stosownie do treści art. 30 ust. 8 ustawy Pzp, Zamawiający informuje, że wymagania o których mowa w przywołanym przepisie Zamawiający określił w specyfikacjach technicznego wykonania i odbioru robot budowlanych, stanowiących załącznik do SIWZ. 4. Wszystkie nazwy własne urządzeń i materiałów użyte w dokumentacji przetargowej są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard i mogą być zastąpione przez inne równoważne, jednak obowiązek udowodnienia równoważności, zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy, należy do Wykonawcy. 5. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia. W przypadku prac wykonywanych zgodnie z art. 12 ustawy Prawo Budowlane, tj. tych, które może wykonywać osoba pełniąca samodzielne funkcje techniczne w budownictwie Zamawiający nie wymaga zatrudnienia osób na wyżej wymienionych warunkach. Na potwierdzenie powyższego wymaga się, aby Wykonawca lub Podwykonawca w terminie 5 dni od dnia podpisania umowy oraz do końca każdego miesiąca realizacji zamówienia przedłożył Zamawiającemu: pisemne oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia wraz z wykazem osób zatrudnionych przez Wykonawcę lub Podwykonawcę przy realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę - według wzoru stanowiącego zał. nr 2 do umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli zgodności oświadczeń Wykonawcy lub Podwykonawcy (przedstawionych Zamawiającemu według wzoru stanowiącego zał. nr 2 do umowy) z osobami faktycznie wykonującymi czynności przy zamówieniu. Nieprzedłożenie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę pisemnego oświadczenia (według wzoru stanowiącego zał. nr 2 do umowy) w terminie wskazanym jak powyżej będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia pracowników na podstawie umowy o prace oraz będzie skutkować naliczeniem kar umownych w wysokości określonej w załączonym do SIWZ wzorze umowy. 6. Wykonawca wskaże w ofercie części zamówienia, których zamierza wykonanie zlecić podwykonawcom lub nazwy (firmy) podwykonawców, na których zasoby Wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 22 a w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 22 ust.1b. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45316110-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: ZAMAWIAJĄCY NIE STAWIA WARUNKU W TYM ZAKRESIE
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych oświadczeń lub dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególnościrejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2017 poz. 570 ), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty o ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą. 2. Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. 3. Zobowiązanie innego podmiotu, na zasobach, którego polega Wykonawca, do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia - zgodnie z zał. nr 4 do SIWZ. 4. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy - zgodnie z zał. nr 1 do SIWZ. 5. Kosztorysy ofertowe. Zamawiający dopuszcza złożenie kosztorysu ofertowego w wersji uproszczonej.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Rozbudowa oświetlenia ul. Sadowej w Kędzierzynie-Koźlu
Dodano: 2024-04-29 - Budowa dedyk. oświetlenia przejść dla pieszych oraz budowa wzbudzanych sygnalizacji świetlnych wraz z dedyk. oświetleniem przejść dla pieszych w ramach Programu „Super Zebra” – z podziałem na zadania
Dodano: 2024-03-07 - Budowa dedykowanego oświetlenia przejść dla pieszych w ciągu dróg wojewódzkich będących w administracji Zarządu Dróg Wojewódzkich w Opolu z podziałem na zadania
Dodano: 2022-10-04 - „Poprawa brd na przejściach dla pieszych w ciągu DK46 w m. Gosławice, Turza, Dąbrowica, Grodziec i Ozimek”.
Dodano: 2022-08-17 - Zaprojektowanie i budowa oświetlenia dedykowanego na przejściach dla pieszych w ciągu drogi krajowej nr 45 w m. Boguszyce, Źlinice i Dąbrówka Górna
Dodano: 2022-08-03 - Budowa oświetlenia zewnętrznego w mieście Opolu
Dodano: 2022-07-20 - Uzupełnienie oświetlenia ulicznego na obszarze gminy - przebudowa istniejącego oświetlenia chodnika między ulicami Kadetów i Staffa w Kędzierzynie-Koźlu
Dodano: 2021-02-25 - Przebudowa oświetlenia ulicznego na ulicy Powstańców, Akacjowej, Schulza, Szpitalnej, Kościelnej, Strzeleckiej, Krapkowickiej
Dodano: 2021-01-15 - Uzupełnienie oświetlenia ulicznego na obszarze gminy - przebudowa istniejącego oświetlenia chodnika między ulicami Kadetów i Staffa w Kędzierzynie-Koźlu
Dodano: 2020-12-14 - Przebudowa oświetlenia ulicznego na ulicy Powstańców, Akacjowej, Schulza, Szpitalnej, Kościelnej, Strzeleckiej, Krapkowickiej
Dodano: 2020-12-04