Przetargi.pl
Uzupełnienie oświetlenia ulicznego na obszarze gminy - przebudowa istniejącego oświetlenia chodnika między ulicami Kadetów i Staffa w Kędzierzynie-Koźlu

Gmina Kędzierzyn-Koźle, Wydział Zamówień Publicznych ogłasza przetarg

  • Adres: 47-200 Kędzierzyn-Koźle, ul. Piramowicza
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 77 40 34 451 , fax. 77 40 34 451
  • Data zamieszczenia: 2021-02-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kędzierzyn-Koźle, Wydział Zamówień Publicznych
    ul. Piramowicza 32
    47-200 Kędzierzyn-Koźle, woj. opolskie
    tel. 77 40 34 451, fax. 77 40 34 451
    REGON: 52450700000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: //przetargi..pl/ https://e-propublico.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Uzupełnienie oświetlenia ulicznego na obszarze gminy - przebudowa istniejącego oświetlenia chodnika między ulicami Kadetów i Staffa w Kędzierzynie-Koźlu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Uzupełnienie oświetlenia ulicznego na obszarze gminy - przebudowa istniejącego oświetlenia chodnika między ulicami Kadetów i Staffa w Kędzierzynie-Koźlu. Wspólny słownik zamówień (CPV): 45316110-9- Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego A. Zakres zamówienia obejmuje następujące prace elektryczne w tym: 1. Oświetlenie uliczne: 1) kabel YAKXS 4x35mm2 0,6/1kV - 109,0m; 2) 2 folia kablowa niebieska- 93,0m; 3) rura osłonowa SRS75 – 3,0m; 4) bednarka Fe/Zn 30x4mm- 93,0 m; 5) słup alumin. SAL55G A – 4 szt.; 6) elementy złączne M18- 4 kpl.; 7) wysięgnik alum. WA-20/2 fi 42 anodowany czarny – 4 szt.; 8) fundament prefabr. B-51 – 4 szt.; 9) Oprawa OW36 4000K z optyką VS- 8 szt.; 10) klosz PMMA mrożony do OW LED – 4 szt.; 11) izolac. Złącze bezpiecz. IZK-4-01 – 8 szt.; 12) izolac. Złącze fazowe IZK-4-02 – 4 szt.; 13) złącze zerowe IZK-4-03- 4 szt.; 14) wkładka topikowa D01 4A- 4 szt.; 15) przewód YDY 3x1,4 450/750V – 16,0m; 16) przewód YDY 4x1,5 450/750V- 64,0m; 17) kontroler oprawy GLC142- 8szt.; 18) przewód LgYżo 16mm2 450/750V- 4,0m B. Wymóg zatrudnienia na umowę o prace. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących następujące czynności niezbędne do realizacji zamówienia: ? roboty elektryczne, Sposób dokumentowania zatrudnienia, uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli oraz sankcje z tyt. niespełnienia wymagań zostały określone w części II SIWZ- Istotne postanowienia umowy. C. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają w szczególności: cz. III SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia, cz. II Istotne postanowienia umowy, załączoną dokumentację projektu budowlano-wykonawczego, sporządzonego przez : Przedsiębiorstwo Handlowe Empiria Janusz Kolenda Sp. Jawna; 47-223 Kędzierzyn –Koźle ul. W. Witosa, zamieszczone wraz z załącznikami w wersji elektronicznej na stronie internetowej Zamawiającego: http://przetargi.kedzierzynkozle.pl/ stanowiące integralną częścią SIWZ. Zamawiający udostępnia przedmiary robót, które stanowią jedynie element pomocniczy. Zamawiający umożliwia i zaleca Wykonawcy dokonanie wizji lokalnej. D. SZCZEGÓŁOWE WARUNKI PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA. WYKONANIE ZAMÓWIENIA OBEJMUJE DODATKOWO: 1) Wykonanie dokumentacji powykonawczej. 2) Kompleksową obsługę geodezyjną wraz z powykonawczą inwentaryzacją geodezyjną w 4kpl. (w tym 2kpl. na nośniku elektronicznym) oraz zmianami w ewidencji w tym podział i wydzielenie gruntu pod obiekty. Format i zawartość plików zawierających pomiary powykonawcze w postaci wektorowej. Format plików to .DWG lub .DXF. Do plików ma być dołączona informacja o zastosowanym układzie współrzędnych. Stosowany obecnie na terenie gminy to: 1965 strefa IV. Zamieszczone na mapach obrysy obiektów winny być rozdzielone wg branż na warstwy i opisane zgodnie z instrukcją techniczną K-1 dot. map zasadniczych. Z uwagi na specyfikę obiekty oświetlenia ulic - o ile występują - winny być opisane następującymi warstwami: kable przyłączy nn. - polilinia1), / kable obwodów oświetleniowych - polilinia1), rury osłonowe - odcinek, mufy - punkt, latarnie - punkt 2), szafki oświetlenia ulicznego - prostokąt 2) gdzie 1) - opis kabla o niezmiennym przekroju (bez przerw na odcinkach zarurowanych), 2) - obiekt opisany dodatkowo nr określonym w dokumentacji projektowej. Zamawiający w dniu odbioru robót będzie wymagał od wykonawcy : dokumentację geodezyjną, zawierającą wyniki geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej, w tym mapę, o której mowa w art. 2 pkt 7b ustawy z dnia 17 maja 1989 r. – Prawo geodezyjne i kartograficzne, czyli wyniki pomiarów powykonawczych, w tym mapę opatrzoną, z uwzględnieniem art. 12c ust. 1, klauzulą urzędową, o której mowa w art. 40 ust. 3g pkt 3, stanowiącą potwierdzenie przyjęcia do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego zbiorów danych lub dokumentów, o których mowa w art. 12a ust. , w oparciu o które mapa ta została sporządzona, albo oświadczenie wykonawcy prac geodezyjnych o uzyskaniu pozytywnego wyniku weryfikacji. 3) Organizację, zagospodarowanie i likwidację placu budowy. 4) Sporządzenie organizacji ruchu na czas budowy, wprowadzenie jej i poinformowanie na piśmie właściwych służb o wprowadzeniu tymczasowej organizacji ruchu (w odpowiednim terminie), 5) Wprowadzenie stałej organizacji ruchu po wykonaniu budowy i poinformowanie na piśmie właściwych służb o wprowadzeniu jej (w odpowiednim terminie), 6) Zajęcie pasa drogowego i koszty z tym związane, 7) Sporządzenie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, jeżeli odrębne przepisy wymagają sporządzenia takiego planu. 8) Zebranie odpadów powstałych w wyników realizacji przedmiotu zamówienia i przekazanie ich do odzysku, unieszkodliwienia lub składowania. Powstałe w ten sposób odpady - w tym również wszelkiego rodzaju nadziemne, podziemne, nieorganiczne i organiczne pozostałości typu gruz, złom, pnie, korzenie, karpiny itp. - należy bez zbędnej zwłoki wywieźć na Regionalną Instalację Przetwarzania Odpadów Komunalnych lub przekazanie przedsiębiorcy posiadającemu zezwolenie na transport odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami. Składowanie w rejonie placu budowy w miejscu wskazanym przez Zamawiającego zdemontowanych materiałów nadających się do odzysku jest możliwe na okres nie dłuższy niż termin realizacji przedmiotu zamówienia. Wykonawca jest zobowiązany przedstawić zamawiającemu dokumenty potwierdzające złożenie wytworzonych odpadów na RIPOK lub przekazanie przedsiębiorcy posiadającemu zezwolenie na transport odpadów. 9) Próby i odbiory z udziałem wymaganych instytucji państwowych, inwestora i użytkownika. 10) Remonty i naprawę zniszczonej nawierzchni w ulicach i chodnikach. 11) Sporządzenie inwentaryzacji fotograficznej terenu, polegającej w szczególności na uwidocznieniu ogólnego stanu placu budowy przed rozpoczęciem robót. Inwentaryzację Wykonawca przekaże Zamawiającemu w wersji elektronicznej na nośniku danych CD w terminie 5 dni od dnia przekazania placu budowy. 12) Wykonanie w okresie udzielonej przez Wykonawcę gwarancji wymaganych przeglądów gwarancyjnych zabudowanych urządzeń na obiekcie jak: oświetlenie, szafki oświetleniowe oraz pozostałe zabudowane urządzenia oraz wykonanie czynności konserwacyjnych tychże urządzeń, warunkujących utrzymanie gwarancji na zasadach przez Wykonawcę udzielonej. 13) Załadunek i wywóz (transport)- materiałów z rozbiórki (kostka, krawężniki, płytki chodnikowe) na odległość do 10 km w miejsce wskazane przez Zamawiającego 14) Uporządkowanie terenu budowy po zakończeniu robót. 15) Należy uporządkować także teren przylegający do placu budowy który został naruszony wskutek prowadzonych robót. 16) Wykonawca zobowiązany jest z dniem przekazania placu budowy, posiadać i przedłożyć Zamawiającemu opłacony dokument ubezpieczenia OC od prowadzonej działalności gospodarczej. Suma gwarancyjna na wartość: 100.000,0 [PLN] na jedno i wszystkie zdarzenia w okresie ubezpieczenia cm. 17) Wykonawca zobowiązany będzie do organizacji robót w sposób zapewniający mieszkańcom bezpieczne użytkowanie ze swoich posesji. 18) Wykonawca uwzględni w ofercie i poniesie wszystkie koszty wynikające z warunków: 1)OSR-IUC.7012.8.2019.DK z dn. 26.03.2019r; 2) GNP-GN.6845.1.27.2019 z dn. 03.07.2019r; 3)ZD.7012.36.2019.KM z dn. 24.01.2019r; 4)KZ.4123.127.2019.GN z dn 02.07.2019r; 5) RO Zachód z dn. 06.09.2019r.; 6) GL.ZUZ.1.4210.225.2020.KS z dn 23.07.20r.;
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45316110-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach