Przetargi.pl
Remont elewacji wraz z izolacją pionową ścian fundamentowych oraz remontem pokrycia dachowego budynku dawnej poczty w Tułowicach

Gmina Tułowice ogłasza przetarg

  • Adres: 49-130 Tułowice, ul. Szkolna
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 774 600 143 , fax. 774 600 474
  • Data zamieszczenia: 2019-09-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Tułowice
    ul. Szkolna 1
    49-130 Tułowice, woj. opolskie
    tel. 774 600 143, fax. 774 600 474
    REGON: 53141330800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.tulowice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont elewacji wraz z izolacją pionową ścian fundamentowych oraz remontem pokrycia dachowego budynku dawnej poczty w Tułowicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu elewacji wraz izolacją pionową ścian fundamentowych oraz remontem pokrycia dachowego budynku dawnej poczty w Tułowicach przy ul. Pocztowej nr 2. 2.Zadanie obejmuje wykonanie remontu elewacji, wymianę okien w piwnicy, wykonanie izolacji pionowej ścian fundamentowych, remont pokrycia dachowego wraz z remontem elementów dachu (trzony kominowe, ławy kominiarskie, obróbki blacharskie, orynnowanie i instalację odgromową), przebudowie i remoncie wejść do budynku. 3.Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje, w szczególności: a)uszczelnienie i remont pokrycia dachowego, b)remont pokrycia dachowego z blachy, oczyszczenie i pomalowanie, c)naprawę kominów i wymianę ław kominiarskich, d)wymianę rur spustowych i rynien, obróbek blacharskich, e)wymianę instalacji odgromowej, f)oczyszczenie i zakonserwowanie elewacji z cegły klinkierowej, usunięcie powłoki malarskiej, g)wykonanie elewacji na ścianach bocznych budynku, h)odtworzenie detali roślinnych w miejscu kartuszy herbowych, i)przebudowę wejść do budynku, montaż balustrad, j)odkopanie ścian do poziomu góry ławy fundamentowej k)wykonanie izolacji pionowej ścian fundamentowych oraz piwnicznych, l)wymiana okien piwnicznych – 4 szt., m)konserwacja istniejącej balustrady metalowej na balkonie oraz podniesienie do wysokości 110 cm, n) wykonanie nowych warstw spadkowych tarasu na elewacji od strony ul. Pocztowej, usunięcie istniejących warstw papy, wykonanie nowej dwupowłokowej izolacji przeciwwodnej i nowej wylewki betonowej ze spadkiem. Dane techniczne części remontowanej : Powierzchnia zabudowy – 159,99 m2 Powierzchnia użytkowa - 352,24 m2 Kubatura – ok. 1650,0 m3 szerokość budynku - 11.02 m długość budynku - 13.99 m wysokość budynku – 12.47 m Na szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, stanowiący Załącznik Nr 1 do SIWZ, opisujący zakres wykonywanych robot będących przedmiotem niniejszego zamówienia składają się: -Projekty budowlane, -Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiOR), -Przedmiary robót. Przedmiary robót załączone do SIWZ mają charakter pomocniczy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45212350-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 4.000,00 PLN (słownie: cztery tysiące zł). 2.Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a)pieniądzu; (wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Namysłowie Oddział w Niemodlinie nr rachunku: 06 8890 1079 0000 0129 2011 0023 z adnotacją „Wadium na remont elewacji wraz z izolacją pionową ścian fundamentowych oraz remontem pokrycia dachowego budynku dawnej poczty w Tułowicach – znak sprawy: ZP.271.11.2019” b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c)gwarancjach bankowych; d)gwarancjach ubezpieczeniowych; e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 r. poz. 110 ze zm.). 3.Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu, Zamawiający uzna wadium, które znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 4.W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, gwarancja musi być gwarancją nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, sporządzoną zgodnie z obowiązującymi przepisami i powinna zawierać następujące elementy: a)nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b)kwotę gwarancji, c)termin ważności gwarancji w formule: „od dnia …….– do dnia ………”, d)zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze żądanie zamawiającego w sytuacjach określonych w art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. 5.W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniężna, Zamawiający wymaga oryginału dokumentu wadialnego (gwarancji lub poręczenia). 6.Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą, począwszy od dnia, w którym upływa termin składania ofert. 7.Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem przypadku określonego w art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. 8.Zamawiający zwraca wadium Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 9.Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10.Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie 46 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 11.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp,z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 12.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a)odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b)nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 13.Zasady wnoszenia wadium określone w niniejszym Rozdziale dotyczą również przedłużania ważności wadium oraz wnoszenia nowego wadium w przypadkach określonych w ustawie.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu,2. aktualne na dzień składania ofert oświadczenie potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu,3. dowód wniesienia wadium(w przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz), 4. zobowiązanie innego podmiotu, na zasobach którego polega Wykonawca, oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (jeśli dotyczy), 5. pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie w przypadku Wykonawców występujących wspólnie (jeśli dotyczy): a) w przypadku podpisania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z właściwego rejestru - pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy,b)w przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie do reprezentowania w postępowaniu(zgodnie z art.23 Pzp), 6.oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach