Gmina Murów ogłasza przetarg
- Adres: 46-030 Murów, ul. Dworcowa
- Województwo: opolskie
- Telefon/fax: tel. 0-77 4214034 , fax. 0-77 4214032
- Data zamieszczenia: 2019-09-04
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Murów
ul. Dworcowa 2
46-030 Murów, woj. opolskie
tel. 0-77 4214034, fax. 0-77 4214032
REGON: 53141317100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.murow.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„ Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych z terenu Gminy Murów" - II przetarg - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na odbiorze i zagospodarowaniu (odzysku lub unieszkodliwianiu) odpadów komunalnych zmieszanych, segregowanych i biodegradowalnych od właścicieli wszystkich nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych na terenie Gminy Murów. 2.Nieodpłatne wyposażenie nieruchomości, objętych systemem gospodarowania odpadami komunalnymi na terenie Gminy Murów, w plastikowe worki do na odpady segregowane. Pojemność worków od 80 do 120 l. Kolorystyka worków będzie następująca: a.kolor niebieski – makulatura, w tym kartony b.kolor zielony – szkło oraz opakowania ze szkła z wyłączeniem stłuczki szklanej c.kolor żółty – tworzywa sztuczne, w tym opakowania po produktach spożywczych i puszki po napojach. 3.Odbiór i zagospodarowanie wszystkich odpadów przyjętych do Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów w Murowie. 4.Opracowanie i dostarczenie właścicielom nieruchomości harmonogramu odbioru poszczególnych rodzajów odpadów. 5.Osiągnięcie poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami niektórych frakcji odpadów komunalnych oraz ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t. j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1454 z późn. zm.) oraz zapisami Planu Gospodarki Odpadami dla Województwa Opolskiego. 6.Prowadzenie sprawozdawczości oraz dokumentacji związanej z działalnością objętą zamówieniem w okresie realizacji umowy. 7.Odbiór i zagospodarowanie odpadów winno odbywać się zgodnie z wytycznymi obowiązującego Planu Gospodarki Odpadami dla Województwa Opolskiego oraz jego zmianach, przepisami prawa polskiego oraz przepisami prawa miejscowego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ. 9.Zamawiający na podstawie art. 29ust. 3a ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w posób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz.U. z 2019 r., poz. 1040), o ile nie są wykonywane przez osoby w ramach prowadzonej przez nie działalności gospodarczej. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę; osoby wykonujące czynności: 2)zarządzania transportem - minimum 1 osoba, 3)nadzorowania odbioru odpadów komunalnych z nieruchomości oraz nadzorowania jakości wykonywanych prac- minimum 1 osoba, 4)obsługi sprzętów, w szczególności zamontowanych na pojazdach (pojemników na odpady) – minimum 2 osoby, 5)kierowania pojazdami- minimum 2 osoby, 6)ładowania odpadów- minimum 2 osoby, Obowiązek określony w pkt. 3 dotyczy także podwykonawców. Wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy. Szczegółowe uregulowanie kwestii: sposobu dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a, uprawnień zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań, rodzaju czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 10 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90513100-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 20.000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100) przed upływem terminu składania ofert. 2.Wadium może by wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1)pieniądzu; 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3)gwarancjach bankowych; 4)gwarancjach ubezpieczeniowych; 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. j. Dz. U. z 2019 r. poz. 310 z późn. zm.). 3.Poręczenie lub gwarancja winne zawierać zapis uwzględniający wszystkie warunki zatrzymania wadium, określone w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp. Powinny również zawierać oświadczenie o bezwarunkowym zobowiązaniu do zapłaty wskazanej kwoty. W przeciwnym wypadku poręczenie lub gwarancja nie będzie spełniała wymagań Zamawiającego. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego, tj.: BS Łubniany 21 8897 0004 2001 0006 0163 0003 z dopiskiem: Wadium –„ Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych z terenu Gminy Murów. 4.kserokopię przelewu załącza się do oferty. 5.W przypadku wniesienia wadium w poręczeniach lub gwarancjach, oryginał poręczenia lub gwarancji ma być dołączony do oferty wraz z kopią poręczenia lub gwarancji poświadczoną za zgodność z oryginałem. Oryginał poręczenia lub gwarancji nie może być trwale zszyty/ zbindowany z ofertą. 6.Beneficjentem gwarancji jest Gmina Murów ul. Dworcowa 2 46-030 Murów. 7.Zwrot lub zatrzymanie wadium następuje w przypadkach określonych w art. 46 ustawy Pzp. 8.Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. W wymienionym przypadku, dołączenie do oferty kopii przelewu wystawionego przez Wykonawcę jest warunkiem koniecznym, ale nie wystarczającym dla stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego wniesienia wadium przez Wykonawcę.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące: 1) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów; Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże , że posiada: zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie zbierania odpadów lub w zakresie zbierania i przetwarzania odpadów wydane przez właściwy organ zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012r. (o odpadach ( Dz. U. z 2019 r., poz. 701 z późn. zm.) wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości na terenie Gminy Murów zgodnie z wymogami ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tj. Dz.U. z 2019 r. poz. 1454 ze zm.). zezwolenie obejmujące prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów, wydane przez właściwy organ zgodnie z art. 233 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach ( Dz. U. z 2019 r. poz. 701 z późn. zm) . wpis do rejestru zbierających zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny prowadzonego przez Głównego Inspektora Ochrony Środowiska.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)Aktualne na dzień składania ofert oświadczenia stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania – (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ) oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ) – składane wraz z ofertą. 2)Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia – w zakresie jakim powołuje się na ich zasoby – warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach o których mowa w pkt. 1) – składanych wraz ofertą oraz w załączniku nr 5 do SIWZ – składanym wraz z ofertą. 3) Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp – wzór stanowi załącznik nr 9 do SIWZ. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenia, o których mowa wyżej składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 1) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (w tym także wspólnicy spółki cywilnej) ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy. Umocowanie musi wynikać z treści pełnomocnictwa przedłożonego wraz z ofertą, 2) Pełnomocnictwo powinno jednoznacznie określać postępowanie, do którego się odnosi i precyzować zakres umocowania, musi też wyliczać wszystkich wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o zamówienie. Każdy z tych Wykonawców musi podpisać się na dokumencie pełnomocnictwa. Zaleca się, aby Pełnomocnikiem był jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych pochodzących z nieruchomości zamieszkałych z terenu gminy Zawadzkie w okresie od 1 lipca 2023 roku do 30 września 2023 roku
Dodano: 2023-06-23 - Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych pochodzących z nieruchomości zamieszkałych z terenu gminy Zawadzkie w okresie od 1 kwietnia 2023 roku do 30 czerwca 2023 rok
Dodano: 2023-03-31 - Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu gminy Prószków.
Dodano: 2023-02-02 - Wykonywanie usługi wywozu nieczystości komunalnych z terenu Targowiska Miejskiego przy ul. Damrota, ul. Targowej oraz Hali Targowej Manhatan przy al. Jana Pawła II 27A.
Dodano: 2022-12-08 - Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych, z terenu Gminy Dąbrowa w IV kwartale 2020 r.
Dodano: 2020-09-30 - Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych z terenu Gminy Murów
Dodano: 2020-09-28 - Odbiór, transport, zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu Gminy Olszanka
Dodano: 2020-02-20 - Odbiór, transport, zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu Gminy Olszanka
Dodano: 2020-02-11 - Odbiór, transport, zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu Gminy Olszanka
Dodano: 2020-01-31 - Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych z terenu Gminy Kamiennik
Dodano: 2019-10-24