Przetargi.pl
Budowa odwodnienia ulicy Mikołaja Reja w Zgierzu

Gmina Miasto Zgierz ogłasza przetarg

  • Adres: 95-100 Zgierz, Plac Jana Pawła II 16
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 0427162854 w. 200, 7143200 , fax. 042 7143203
  • Data zamieszczenia: 2015-11-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Zgierz
    Plac Jana Pawła II 16 16
    95-100 Zgierz, woj. łódzkie
    tel. 0427162854 w. 200, 7143200, fax. 042 7143203
    REGON: 47205772100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.miasto.zgierz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa odwodnienia ulicy Mikołaja Reja w Zgierzu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa realizacja zadania w trybie zaprojektuj i wybuduj polegająca na wykonaniu dokumentacji projektowej i wykonaniu robót budowlano - montażowych budowy kanału deszczowego odprowadzającego wody opadowe z ulicy Mikołaja Reja w Zgierzu, według zakresu przedstawionego w programie funkcjonalno -użytkowym, stanowiącym załącznik nr 1. Przedmiotowy kanał należy zaprojektować zgodnie z Wymaganiami technicznymi nr IR.52/2015 Urzędu Miasta Zgierza z dnia 12 listopada 2015 r., stanowiącymi załącznik nr 2. Przedmiot zamówienia w zakresie realizacji robót obejmuje: - budowę kanału deszczowego o średnicy ? 315 mm, o długość minimum L = 166,0 m, - wykonanie wpustów deszczowych ulicznych w ilości min. 3 kpl. wraz z utwardzeniem miejsca ich zamontowania, - likwidację przydrożnego rowu odwadniającego drogę, o długości ok. 35 m, - ukształtowanie nawierzchni drogi w celu ukierunkowana spływu wody w kierunku wpustów. I. OPRACOWANIE PROJEKTOWE POWINNO ZAWIERAĆ: 1. Projekt budowlano-wykonawczy kanału deszczowego - 4 egz., 2. Specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych - 2 egz., 3. Informacje dotyczące bezpieczeństwa i ochrony zdrowia - 2 egz., Ww. opracowania należy również przekazać w wersji elektronicznej - 2 kpl. II. WARUNKI REALIZACJI ZAMÓWIENIA: 1. Dokumentację projektową należy opracować zgodnie z obowiązującymi przepisami i wytycznymi projektowania oraz warunkami określonymi przez Zamawiającego. Prace projektowe i wykonawcze winny być prowadzone przez osoby posiadające odpowiednie uprawnienia budowlane. 2. Wykonawca pokrywa wszystkie koszty związane z uzyskaniem materiałów i informacji do projektowania oraz koszty związane z uzgodnieniem opracowanej dokumentacji technicznej. 3. Wykonawca opracuje na własny koszt mapę do celów projektowych, którą docelowo przekaże Zamawiającemu. 4. Dokumentacja winna posiadać wszystkie uzgodnienia zewnętrzne wymagane do decyzji pozwolenia na budowę. 5. Dokumentacja projektowa winna być uzgadniana w trakcie prac z Zamawiającym, a następnie uzyskać akceptację Zamawiającego przed uzyskaniem decyzji pozwolenia na budowę. 6. Wykonawca winien uzyskać w imieniu Zamawiającego decyzję celu publicznego oraz pozwolenia na budowę. 7. Zaleca się aby Wykonawca przed złożeniem oferty dokonał wizji w terenie oraz zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz należytego wykonania zamówienia. Koszty związane z przeprowadzeniem tych czynności ponosi Wykonawca. 8. Wykonawca ponosi wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia. Są to między innymi: - geodezyjne pomiary wytyczenia i inwentaryzacji, - koszty prób, badań, odbiorów i innych określonych w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz w Ogólnych warunkach umowy. 9. Wykonawca opracuje na koszt własny stosowną organizację ruchu na czas zajęcia pasa drogowego dróg gminnych, niezbędną do realizacji zadania. Wykonawca zwolniony będzie z opłat za uzgodnione czasowe zajęcie pasa drogowego dróg gminnych. 10. Roboty kanalizacyjne i drogowe należy prowadzić w sposób jak najmniej uciążliwy dla mieszkańców. O zamknięciu odcinka ulicy dla ruchu kołowego należy powiadomić mieszkańców ogłoszeniami z 7 dniowym wyprzedzeniem, w uzgodniony z Zamawiającym sposób
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452313008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości: 3.000,00 PLN. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy: Bank Spółdzielczy w Zgierzu 74 8783 0004 0017 2303 2000 0108. Wadium wnoszone w innej formie należy złożyć w kasie, pokój nr 014, Urząd Miasta Zgierza, Plac Jana Pawła II 16, 95-100 Zgierz

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji powyżej 5 lat
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.umz.zgierz.pl/przetargi

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach