Przetargi.pl
Budowa nowego kolektora deszczowego odwadniającego tereny osiedla Jeziorna w Ełku-etap I wraz z regulacją studni kanalizacji deszczowej w ul. Baranki w Ełku

Miasto Ełk ogłasza przetarg

  • Adres: 19-300 Ełk, ul. M. J. Piłsudskiego 4
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 087 73 26 200 , fax. 087 73 26 230
  • Data zamieszczenia: 2015-08-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Ełk
    ul. M. J. Piłsudskiego 4 4
    19-300 Ełk, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 087 73 26 200, fax. 087 73 26 230
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.elk.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa nowego kolektora deszczowego odwadniającego tereny osiedla Jeziorna w Ełku-etap I wraz z regulacją studni kanalizacji deszczowej w ul. Baranki w Ełku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i realizacja w systemie projektuj - buduj inwestycji p.n.: Budowa nowego kolektora deszczowego odwadniającego tereny osiedla Jeziorna w Ełku - etap I wraz z regulacją studni kanalizacji deszczowej w ul. Baranki w Ełku. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Program funkcjonalno-użytkowy. W zakres prac do wykonania wchodzi: 1.Wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej dla całości I etapu ujętego w PFU oraz uzyskania wynikających z obowiązujących przepisów i prawa budowlanego decyzji administracyjnych, opinii i uzgodnień, w tym pozwolenia na budowę; 2.Wykonanie wszystkich robót budowlanych objętych Programem Funkcjonalno - Użytkowym (w zakresie I etapu), przedmiarem robót oraz dokumentacją projektową opracowaną przez Wykonawcę - zatwierdzonymi przez Zamawiającego. 3.Wykonanie inwentaryzacji i dokumentacji powykonawczej. Wykonawca powinien przeanalizować załączony program funkcjonalno-użytkowy i przygotować ofertę cenową opartą o analizę własną. Niedoszacowanie zakresu prac ujętych w niniejszej specyfikacji oraz programie funkcjonalno-użytkowym, nie stanowi podstawy do późniejszej zmiany ceny kontraktu. Umowa jest ryczałtowa tj jej cena nie podlega zmianie w trakcie realizacji. I.OPRACOWANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ Wykonawca zobowiązany będzie do opracowania dokumentacji projektowej z zastosowaniem rozwiązań i materiałów o parametrach nie gorszych niż określa Program funkcjonalno- użytkowy. Na obszarze objętym niniejszym zamówieniem obowiązuje Miejscowy Plan Zagospodarowania Przestrzennego Ełk - os. Jeziorna. Zamawiający przekaże Wykonawcy, po podpisaniu umowy, mapy do celów projektowych niezbędne do wykonania w/w zadania. Wykonawca powinien opracować projekt na część przedsięwzięcia objętego programem funkcjonalno-użytkowym obejmującą I etap, tj.: - budowę kolektora deszczowego od wylotu do jeziora do studni rewizyjnej istniejącej SD1 o rzędnej 125.70/122.64 (ulica Św. M.M. Kolbe), oraz budowę osadnika piasku i separatora substancji ropopochodnych, - przewidzieć niwelację gruntu po budowie kolektora deszczowego wraz z humusowaniem i obsianiem trawą, - regulację istniejących studni deszczowych w ulicy Baranki. Trasowanie sieci kanalizacji deszczowej powinno uwzględniać ewentualne późniejsze włączenie planowanego II etapu budowy kanalizacji deszczowej (zawartego w PFU), który będzie miał za zadanie częściowo odciążyć istniejącą sieć deszczową na skrzyżowaniu ulic Jana Pawła II oraz Św. M.M. Kolbe. Opracowana dokumentacja powinna zawierać również specyfikacje techniczne i przedmiary robót. Dokumentację projektową opracować należy w 4 egz. oraz w wersji elektronicznej. Przed wdrożeniem do realizacji opracowana dokumentacja podlegać będzie uzgodnieniu z Zamawiającym poprzez uzyskanie opinii Zespołu Opiniującego Projekty Inwestycyjne działającego przy Urzędzie Miasta w Ełku. Projektant zobowiązany będzie również uzyskać pozytywną opinię autora programu funkcjonalno- użytkowego w zakresie przyjętych rozwiązań projektowych i zastosowanych materiałów. II.WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH Zamówieniem objęte jest wykonanie robót budowlanych określonych w Programie funkcjonalno-użytkowym (I etap): -budowa nowego kolektora deszczowego o następujących parametrach: * kanał betonowy DN600; około L=106mb, * kanał betonowy DN800; około L=140mb, * kanał betonowy DN1000; około L=68mb, * studnie kanalizacji deszczowej - szt.9 (SD2÷SD10), * osadnik zawiesin mineralnych - szt.1 * separator substancji ropopochodnych - szt.1 * typowy wylot betonowy DN1000 - szt.1 -regulacja wysokościowa istniejących studni kanalizacji deszczowej w ul. Baranki - 22szt. poprzez: * usunięcie niezbędnej ilości masy bitumicznej do przeprowadzenia demontażu zamontowanego włazu, * zamontowanie nowego włazu żeliwnego D400 (dopuszcza się zastosowanie włazów z pokrywami wentylowanymi, żeliwno-betonowymi, z zatrzaskami) - 22szt. * regulację wysokościową nowych włazów za pomocą pierścieni dystansowych dedykowanych do tego celu (nie dopuszcza się regulacji na bloczkach, cegłach, kostkach i innych podobnych technologii), * odtworzenie konstrukcji mas bitumicznych (beton asfaltowy). -po wykonaniu kanalizacji deszczowej odtworzenie chodnika w ulicy Św. M.M. Kolbego w stanie nie gorszym od istniejącego. Materiały z rozbiórki tj włazy na studniach istn. podlegają zwrotowi dla Zamawiającego, wraz z udokumentowaniem tego w stosownym protokole przekazania. Wykonawca musi przewidzieć wszelkie działania i wydatki poboczne i nieprzewidziane oraz ryzyko każdego rodzaju, niezbędne do zaprojektowania, budowy, ukończenia i uruchomienia całości zadania. W ramach oferowanej ceny wykonawca zobowiązany jest opracować i zatwierdzić projekt organizacji ruchu oraz do wykonania i utrzymania dróg dojazdowych i objazdowych na czas budowy, rozebrania i doprowadzenia terenu przyległego do stanu pierwotnego. Jednocześnie Wykonawca zobowiązany jest uzyskać wyrys terenu przedstawiający aktualny sposób zagospodarowania i uzbrojenia terenu. Ewentualne nazwy materiałów zawarte w PFU podano jako przykładowe, określające ich standard techniczny i estetyczny. W realizacji można stosować materiały innych firm, które odpowiadają zakładanemu standardowi lub ten standard podwyższają. Wszystkie materiały przed ich wbudowaniem należy przedstawić do akceptacji Zamawiającemu. Wykonawca wyłoniony w ramach niniejszego postępowania zobowiązany będzie do przedłożenia Zamawiającemu, przed podpisaniem umowy Zestawienia elementów zamówienia podlegających wycenie w ramach złożonej oferty oraz kopię opłaconej polisy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 300 000,00 PLN. Minimalny wymagany okres gwarancji 36 pełnych miesięcy od daty odbioru końcowego. W okresie dwóch tygodni od podpisania umowy Wykonawca przedstawi Zamawiającemu Harmonogram rzeczowo - finansowy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 8 000,00 PLN (osiem tysięcy zł) przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wniesione w następujących formach: - w pieniądzu - w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo -kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - w gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6.b. ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz 275). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na poniższy rachunek bankowy zamawiającego: 85 1020 4724 0000 3102 0038 8538 (konto Urzędu Miasta Ełku w PKO BP S.A.) Uwaga! Dokumenty dotyczące wadium winne być dołączone do oferty jako kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem, a oryginał w oddzielnej kopercie dołączonej do oferty w sposób umożliwiający jej zwrot wykonawcy bez dekompletowania oferty

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.elk.warmia.mazury.pl/zamowienia_publiczne/110/status/rodzaj/wzp/zwr/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach