Przetargi.pl
Budowa łącznika ul. Agrestowa z ul. Prostą w Zielonej Górze.

Urząd Miasta ogłasza przetarg

  • Adres: 65-424 Zielona Góra, ul. Podgórna 22
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 0684564100,4564406 do 08 , fax. 068 4564155, 4564455
  • Data zamieszczenia: 2009-05-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta
    ul. Podgórna 22 22
    65-424 Zielona Góra, woj. lubuskie
    tel. 0684564100,4564406 do 08, fax. 068 4564155, 4564455
    REGON: 00065423300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.zielona-gora.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa łącznika ul. Agrestowa z ul. Prostą w Zielonej Górze.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest budowa łącznika ul. Agrestowa z ul. Prostą w Zielonej Górze. 2. Przedmiot zamówienia należy wykonać w oparciu o opracowane przez Biuro projektów Budownictwa APS dokumentację projektową oraz Specyfikację Techniczną Wykonania i Odbioru Robót stanowiące integralną część niniejszej SIWZ. 3. Lokalizacja inwestycji Teren inwestycji zlokalizowany jest w zachodniej części Miasta Zielona Góra pomiędzy ul. Prostą , Agrestową i Ananasową . Łącznik zlokalizowany jest na działkach o nr ewid : nr 154/4 , 15/36 , 87, 124 - obręb 21 w zakresie istniejącego pasa drogowego. 4. Opis stanu istniejącego. Występujące istniejące uzbrojenie to: kabel energetyczny, sieć cieplna, sieć wodociągowa i kanalizacyjna . Istniejące 1 drzewo ( klon czerwony) zostanie przesadzone w inne miejsce. Nawierzchnia istniejącego ciągu pieszo- rowerowego z kostki betonowej typu Behaton posiada szerokość ok. 4,20 m i jest w dobrym stanie technicznym. Na terenie łącznika znajdują się dodatkowo : 1) 2 pojemnik na odzież używaną 2) Drogowskaz - Poczta Polska Kontenery i znak należy przenieść poza skrajną łącznika. 5. Własność terenu. Teren przeznaczony pod inwestycję stanowi własność gminy Zielona Góra o statusie miejskim będące w administrowaniu Urzędu Miasta - Biura Zarządzania Drogami ul. Zjednoczenia 110b w Zielonej Górze. 6. Przedmiot i zakres opracowania. Całość inwestycji obejmuje budowę łącznika (zjazdu) z ul. Prostej na ul. Agrestową i Ananasową o nawierzchni betonowej z kostki betonowej typu Behaton koloru szarego od hm 0+03.59 do hm 0+24.05 (początek kilometrażu przyjęto w osi jezdni ul. Prostej) . 7. Roboty rozbiórkowe. Zestawienie elementów przeznaczonych do rozbiórki: 1) rozbiórka krawężników - 50,0 mb 2) rozbiórka obrzeży - 49,0 mb 3) rozbiórka nawierzchni chodnika z kostki betonowej Behaton - 53,0 m Przewiduje się wykorzystanie materiału do ponownego użycia (10% nowego materiału). Materiał zniszczony i nie nadający się do ponownego wbudowania wywieźć na miejskie wysypisko śmieci. 8. Projektowane zagospodarowanie terenu. 8.1. Projektowane dane techniczne i geometryczne a) klasa techniczna D, b) prędkość projektowa Vp = 30 km/h, c) szerokość jezdni w krawężnikach: 7,00 m, d) kategoria ruchu KR1, e) nawierzchnia z kostki betonowej typu Polbruk gr. 8cm, 8.2 Konstrukcja nawierzchni zjazdu W oparciu o Rozporządzenie Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999 r. w sprawie warunków technicznych, jakimi powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie (Dz. U. nr 43/99, poz. 430); uwagi zawarte w zeszycie nr 48 z roku 1995 wydanym przez IBDiM, do wykonania są następujące konstrukcje nawierzchni : a) Nawierzchnia łącznika I-I (hm 0+03,59 do hm 0+24,05) warstwa odsączająca z piasku średniego gr. 10 cm podbudowa z kruszywa łamanego stab. mechanicznie 0 - 63 mm gr. 25 cm podsypka piaskowo-cementowa 1:4 gr. 3 cm warstwa ścieralna z kostki betonowej typu BEHATON (kolor szary) gr. 8 cm Jezdnia będzie ograniczona krawężnikiem betonowym stojącym 15x30x100 cm ułożonym na ławie betonowej z betonu B-20 o wym. 35x30x20x15 cm. b) Nawierzchnia ciągu pieszo - rowerowego ( przełożenie ) podsypka piaskowo- cementowa 1:4 gr. 3 cm warstwa ścieralna z kostki betonowej typu holland (koloru szarego) gr. 8 cm c) Istniejącą uzbrojenie Przy budowanym zjeździe należy zabezpieczyć istniejący kabel eN rurą dwudzielną Arof a DVK 75 o długości 11 m .Budowany łącznik jest w kolizji z istniejącym kanałem ciepłowniczym 2 x DN250 . Biorąc pod uwagę brak możliwości ułożenie nad tym kanałem nawierzchni łącznika niezbędne jest jego przebudowa. d) Sieć cieplna : Rury preizolowane R-250/400 - 98,0 m Kolana preizolowane 90 ° K-250/400 - 8 szt. Odwodnienie sieci cieplnej rura PVC 110 - 49,0 m Sieć cieplną z rur preizolowanych z izolacją standard i instalacja alarmową . Połączenia rur i elementów przewodowych należy wykonać przez spawanie łukowe spoinami klasy III. Rurociąg sieci cieplnej układać na podsypce gr. 10 cm i obsypać piaskiem gr. 10 cm Odwodnienie sieci cieplnej rurą ? 110 PVC 9. Zestawienie powierzchni 1) Proj. nawierzchnia jezdni z kostki betonowej Behaton -188,0 m2 2) Proj. nawierzchnia ciągu pieszo - rowerowego po przełożeniu -25,0 m2 3) Proj. zieleń -98,0 m2 4) Istniejąca nawierzchnia ciągu pieszo - rowerowego -86,5 m2 5) istniejąca zieleń -319,5 m 2 10. Organizacja ruchu 1) Organizację ruchu pokazano na rysunku nr 8D. Znaki pionowe przedstawiono w postaci kolorowej. 2) W zakresie budowy przewidziano oznakowanie pionowe: A-7 ustąp pierwszeństwa - 2szt, D-6b przejścia dla pieszych i przejazd dla rowerzystów - 2 szt, 3) Oznakowanie poziome . Na łączniku linie P-4 ( linia podwójnie ciągła ) o długości 4,0 m i 11,0 m (przed przejściem dla pieszych i rowerów). Między liniami P - 4 umieszczono linie P-11 o długości 8,0 m (przejazd dla rowerzystów ). 11. Odwodnienie. odwodnienie terenu nie ulegnie zmianie i w dalszym ciągu będzie realizowane za pośrednictwem spadków poprzecznych i podłużnych do ul. Prostej, Agrestowej i Ananasowej . 12. Zieleń Istniejące jedno drzewo ( klon czerwony o średnicy pnia 4 cm) kolidujące z łącznikiem zostanie przesadzone na inne miejsce zgodnie z rys. 7 13. Wykonawca na wykonany przedmiot zamówienia udzieli gwarancji należytego wykonania robót na okres 3 lat od dnia odbioru końcowego oraz rękojmi za wady robót na okres przekraczający gwarancję o 6 miesięcy. 14. Wyłoniony Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu przed podpisaniem umowy kopię aktualnej polisy ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej wraz z ubezpieczeniem kontraktowym z tytułu wykonywania robót drogowych na sumę ubezpieczenia minimum 100.000,00 zł oraz zobowiązuje się do przedłużenia terminu ważności ww. polisy do czasu trwania robót objętych umową.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy niewykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy pzp, spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy pzp oraz spełniający szczegółowe warunki udziału: 1.1. zrealizowali w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie roboty budowlane o min. wartości 50.000,00 zł brutto każda w zakresie budowy lub przebudowy ulic o nawierzchni z kostki brukowej betonowej wraz z przebudową ciepłociągu udokumentowane, że zostały wykonane należycie; 1.2.dysponują osobami lub będą nimi dysponować, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, należącymi do właściwej izby samorządu zawodowego i posiadającymi uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi zgodnie z wymogami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 - tekst jednolity z późn. zm.) w specjalności: a. drogowej w ograniczonym zakresie potwierdzone aktualnym zaświadczeniem wydanym przez właściwą izbę samorządu zawodowego; b. specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń. 2. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt 6.1.3) - 6.1.9) SIWZ
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1 Dokumenty i oświadczenia wymagane od Wykonawcy ubiegającego się o zamówienie: 1) wypełniony formularz oferty wg załącznika Nr 1 do SIWZ; 2) oświadczenie, że Wykonawca wykona zamówienie własnymi siłami lub określi część zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom wg załącznika Nr 2 do SIWZ; 3) wypełnione i podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków art. 22 ust. 1 pkt 1 - 3 ustawy pzp wg załącznika Nr 3 do SIWZ; 4) wypełnione i podpisane oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy pzp wg załącznika Nr 4 do SIWZ; 5) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 6) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie wg załącznika Nr 5 do SIWZ na potwierdzenie spełnienia warunku określonego w punkcie 5.1.1. SIWZ; 7) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - tj. dokument potwierdzający posiadanie uprawnienia w wymienionej w punkcie 5.1.2. SIWZ branży oraz dokument potwierdzający przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego - na potwierdzenie spełnienia warunku określonego w punkcie 5.1.2. SIWZ; 8) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności wg załącznika nr 6 do SIWZ - na potwierdzenie spełnienia warunku określonego w punkcie 5.1.2. SIWZ; 9) pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 6.1.8) SIWZ Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował - na potwierdzenie spełnienia warunku określonego w punkcie 5.1.2. SIWZ; 10) zaakceptowany projekt umowy wg załącznika Nr 7 do SIWZ; 11) pełnomocnictwo lub inny dokument określający zakres umocowania do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik Wykonawcy. 2 Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w: 2.1 pkt 6.1.5) SIWZ składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2.2Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu o którym mowa w pkt 6.2. SIWZ, zastępuje się go dokumentem zawierającymi oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zielona-gora.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach