Przetargi.pl
Wykonanie usługi polegającej na sprawowaniu nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania polegającego na termomodernizacji wybranych budynków szkół w Powiecie Krośnieńskim, realizowanych w ramach projektu pn. Ekologiczny powiat - poprawa efektywności energetycznej w powiecie krośnieńskim z wykorzystaniem alternatywnych źródeł energii.

Powiat Krośnieński ogłasza przetarg

  • Adres: 66-600 Krosno Odrzańskie, ul. Piastów 10B
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 068 3830218 , fax. 068 3830236
  • Data zamieszczenia: 2009-05-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Krośnieński
    ul. Piastów 10B 10B
    66-600 Krosno Odrzańskie, woj. lubuskie
    tel. 068 3830218, fax. 068 3830236
    REGON: 97077095000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie usługi polegającej na sprawowaniu nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania polegającego na termomodernizacji wybranych budynków szkół w Powiecie Krośnieńskim, realizowanych w ramach projektu pn. Ekologiczny powiat - poprawa efektywności energetycznej w powiecie krośnieńskim z wykorzystaniem alternatywnych źródeł energii.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Wykonanie usługi polegającej na sprawowaniu nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania polegającego na wykonaniu termomodernizacji wybranych budynków szkół w Powiecie Krośnieńskim. 1) Zespół Szkół Licealnych i Technicznych ul. Racławicka 1, 66-620 Gubin; a) Budynek szkoły, b) Warsztaty szkolne, c) Budynek internatu ul. Obrońców Pokoju 20, 66-620 Gubin; 2) Specjalny Ośrodek Szkolno Wychowawczy, ul. Piastowska 22, 66-620 Gubin; 3) Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych ul. Szkolna 1, 66-600 Krosno Odrzańskie; 4) Zespół Szkół Rolniczych, ul. Pułaskiego 1, 66-620 Gubin; a) Budynek szkoły, b) Internat, c) Warsztaty szkolne, 2. Wykonawca pełnić będzie funkcję Inspektora Nadzoru Inwestorskiego zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1997 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 r., Nr 156, poz. 1118 tekst jednolity z późn zm.) oraz reprezentować będzie inwestora w ramach realizacji projektu, którego postępowanie dotyczy. 3. Wykonawcy przed złożeniem oferty powinni zapoznać się z dokumentacją projektową, która stanowi załącznik do niniejszej SIWZ. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa, a w szczególności z: ustawą z dnia 7 lipca 1994 roku- Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 r. Nr 156 poz. 1118 ze zm.), a także zgodnie z załączoną przez zamawiającego dokumentacją techniczną (projekty budowlane, przedmiary robót, STWIOR), postanowieniami niniejszej SIWZ oraz decyzjami wydanymi w tym zakresie przez właściwe organy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712470001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki: 1) dysponują osobą posiadającą uprawnienia Inspektora Nadzoru Inwestorskiego, w branży konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń; 2) posiadają uprawnienia Inspektora Nadzoru Inwestorskiego, w branży instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń; 3) w okresie ostatnich 3 lat zrealizowali, co najmniej 1 zamówienie o podobnym zakresie tematycznym i rozmiarze prac (docieplenie budynku, wymiana stolarki, modernizacja c.o. wraz z kotłownią), przy czym wartość jednego jednego zamówienia wynosiła co najmniej 2 mln zł, lub jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie; 4) posiadają w okresie ostatnich 3 lat lub jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, przeciętne średnioroczne zatrudnienie w przeliczeniu na pełny etat w ilości co najmniej 2 osób; 5) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 6) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie przesłanek art. 24 ust 1 i 2 ustawy p.z.p.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu wymagane od wykonawców: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału zakładu ubezpieczeń społecznych lub kasy rolniczego ubezpieczenia społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 3) wpis w drodze decyzji, do centralnego rejestru, o którym mowa w art. 88 a ust. 1 pkt 3 lit. a Prawa budowlanego, potwierdzający posiadanie uprawnień w zakresie wymaganym przez zamawiającego; 4) wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, potwierdzony zaświadczeniem wydanym przez tę izbę, potwierdzający posiadanie uprawnień w zakresie wymaganym przez zamawiającego;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.krosno-odrz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach