Przetargi.pl
Przeglądy gazowe budynków

Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej ogłasza przetarg

  • Adres: 65-005 Zielona Góra, Aleja Zjednoczenia 110
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. (068) 322-91-86 , fax. (068) 322-91-84
  • Data zamieszczenia: 2009-05-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej
    Aleja Zjednoczenia 110 110
    65-005 Zielona Góra, woj. lubuskie
    tel. (068) 322-91-86, fax. (068) 322-91-84
    REGON: 00016082100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgkim.zgora.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przeglądy gazowe budynków
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wykonanie przeglądu instalacji gazowej budynków zarządzanych i administrowanych przez ZGKiM w Zielonej Górze. Zakres prac. - wykonanie okresowej kontroli polegającej na sprawdzeniu stanu technicznego sprawności instalacji gazowej wraz z urządzeniami. (zgodnie z ustawą - Prawo Budowlane - z dnia 7 lipca 1994r z późniejszymi zmianami). Przeglądy należy dokonywać w lokalach mieszkalnych, użytkowych, oraz na częściach wspólnych - zgodnie z załączonymi na załącznikach do niniejszej specyfikacji wykazami budynków na poszczególnych rejonach. - sporządzenie z dokonanego przeglądu stosownych protokołów - zgodnie z załączonym wzorem ( protokół przeglądu technicznego inst. gazowej w budynku) - oddzielnie dla każdego lokalu, dla części wspólnych budynku, oraz dla całego budynku. Protokoły z przeglądu ( całość dokumentów dot. lokali i budynków ) winny być przekazane do poszczególnych rejonów zgodnie z harmonogramem przeglądu. Wykonawca zobowiązany jest dostarczać protokoły z przeprowadzonych przeglądów sukcesywnie w terminie 5 dni po zakończonym przeglądzie zgodnie z ustalonym harmonogramem przeglądu na danym rejonie. Każdy protokół musi być podpisany przez użytkownika lokalu, w którym został sporządzony przegląd. Wykonawca zobowiązany jest dostarczać zamawiającemu w trakcie realizacji zamówienia - w terminie 14 dni po wykonanym przeglądzie - adres lokalu, bądź lokali w których zaistniały ewentualne usterki, wraz z telefonem kontaktowym użytkownika lokalu - celem ich szybkiego usunięcia. W zestawieniach i protokołach wykonawca winien zaznaczać oprócz konkretnych przecieków czy zalecana jest wymiana całej instalacji w mieszkaniu, lub też na klatce schodowej (jeżeli wystąpi taka konieczność). W przypadku wystąpienia usterki na urządzeniu gazowym, wykonawca winien poinformować użytkowników stosownym zapisem w protokole, iż usunięcie usterki leży w gestii właściciela - dotyczy ZWM-ów. Zamówienie podzielone zostało na 4 zadania: - zadanie 1 - przeglądy na obszarze ABM 1, oraz ABM 2 - 207 budynków, 916 lokali; - zadanie 2 - przeglądy na obszarze ZWM 1 - 221 budynków, 4057 lokali; - zadanie 3 - przeglądy na obszarze ZWM 2 - 267 budynków, 3250 lokali; - zadanie 4 - przeglądy na obszarze ZWM 3 - 232 budynki, 2346 lokali;
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713561009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) wykonawca musi spełniać warunki udziału w postępowaniu określone w niniejszej siwz oraz w art. 22 ustawy Pzp, a także nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp; 2) wykonawca musi przedstawić cenę oferty w oparciu o wypełniony(e) formularz/e cenowy(e); 3) wykonawca winien wykazać się realizacją wykonania 1 usługi w zakresie której wykonywano przeglądy instalacji gazowych o wartości łącznej w ramach jednego kontraktu min. 20.000 złotych, lub wykażą się realizacją wykonania 2 usług w zakresie których wykonywano przeglądy instalacji gazowych o wartości każdej usługi w ramach jednego kontraktu min. 10.000 złotych; 4) należy podpisać oraz wypełnić formularz oferty wraz z załącznikami, lub złożyć ofertę odpowiadającą ich treści; 5) wykonawca musi dołączyć do oferty wszystkie oświadczenia oraz załączniki wymagane w siwz; 6) wykonawca winien dysponować, lub przedstawić oświadczenie że będzie dysponować min. min.2 pracownikami posiadającymi kwalifikacje przy wykonywaniu dozoru nad eksploatacją urządzeń, instalacji gazowych. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu metodą 0-1, tj. spełnia lub nie spełnia, w oparciu o dokumenty, oświadczenia i inne materiały dołączone do oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ustawy Pzp i nie podleganiu wykluczeniu na podst. art. 24 ustawy Pzp, wedle wzoru stanowiącego załącznik nr 8 do formularza oferty (w przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się o zamówienia wspólnie ww. dokument musi złożyć każdy z podmiotów występujących wspólnie); 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się o zamówienia wspólnie ww. dokument musi złożyć każdy z podmiotów występujących wspólnie); 3) cenę oferty wyliczoną dla przedmiotu zamówienia, w oparciu o wypełnione załączony(e) formularz/e cenowy(e); 4) wypełniony i podpisany formularz oferty wraz z załącznikami, zawierającymi oświadczenia potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu opisanych w pkt 4 siwz, (wypełnionymi i uzupełnionymi lub sporządzonymi zgodnie z ich treścią); 5) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu dat wykonania i odbiorców oraz z załączonymi dokumentami potwierdzającymi, że usługi zostały wykonane należycie; 6) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia; W przypadku gdy wykonawca nie dysponuje niezbędnymi osobami, a będzie dysponował, wówczas wykonawca składa: 6 a) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia; 7) dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane kwalifikacje;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zgkim.zgora.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach