Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej ogłasza przetarg
- Adres: 65-005 Zielona Góra, Aleja Zjednoczenia 110
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. (068) 322-91-86 , fax. (068) 322-91-84
- Data zamieszczenia: 2009-05-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej
Aleja Zjednoczenia 110 110
65-005 Zielona Góra, woj. lubuskie
tel. (068) 322-91-86, fax. (068) 322-91-84
REGON: 00016082100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgkim.zgora.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przeglądy budynków - roczne, pięcioletnie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zamówienie obejmuje wykonanie przeglądów rocznych i pięcioletnich budynków - zgodnie z art. 62 ustawy z dnia 7 lipca 1994r - Prawo Budowlane z wyłączeniem przeglądu instalacji gazowej i przeglądu przewodów kominowych (przy czym przegląd instalacji elektrycznej na terenie ABM-ów należy wykonać na częściach wspólnych, oraz w mieszkaniach lokatorskich i powinien być zakończony protokołem dla każdego budynku, a w przypadku instalacji elektrycznej oddzielnym protokołem dla części wspólnej oraz dla każdego lokalu mieszkalnego, natomiast przegląd instalacji elektrycznej na terenie ZWM-ów należy wykonać tylko na częściach wspólnych) w budynkach zarządzanych i administrowanych przez ZGKiM na terenie rejonu ZWM nr 1, 2 i 3 oraz ABM nr 1 i 2 w Zielonej Górze. Wykazy budynków zawarto w załączniku nr 1 do siwz, z zaznaczeniem adresów budynków, oraz powierzchni. Zamówienie podzielone zostało na 5 zadań: - przeglądy roczne i pięcioletnie na obszarze ZWM 1 - 223 budynki do przeglądu jednorocznego, oraz 106 budynków do przeglądu pięcioletniego; - przeglądy roczne i pięcioletnie na obszarze ZWM 2 - 147 budynków do przeglądu jednorocznego, oraz 140 budynków do przeglądu pięcioletniego; - przeglądy roczne i pięcioletnie na obszarze ZWM 3 - 241 budynków do przeglądu jednorocznego, oraz 241 budynków do przeglądu pięcioletniego; - przeglądy roczne i pięcioletnie na obszarze ABM 1 - 147 budynków do przeglądu jednorocznego, oraz 50 budynków do przeglądu pięcioletniego; - przeglądy roczne i pięcioletnie na obszarze ABM 2 - 127 budynków do przeglądu jednorocznego, oraz 24 budynki do przeglądu pięcioletniego; - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713561009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Przystępując do złożenia oferty, każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości - 6.000zł (słownie: sześć tysięcy złotych).
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) wykonawca musi spełniać warunki udziału w postępowaniu określone w niniejszej siwz oraz w art. 22 ustawy Pzp, a także nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp; 2) wykonawca musi przedstawić cenę oferty w oparciu o wypełnione formularze cenowe; 3) wykonawca winien wykazać się realizacją wykonania 1 usługi w zakresie której wykonywano przeglądy roczne i pięcioletnie o wartości łącznej w ramach jednego kontraktu min. 100.000 złotych, lub wykażą się realizacją wykonania 2 usług w zakresie których wykonywano przeglądy roczne i pięcioletnie o wartości każdej usługi w ramach jednego kontraktu min. 50.000 złotych; 4) należy podpisać oraz wypełnić formularz oferty wraz z załącznikami, lub złożyć ofertę odpowiadającą ich treści; 5) wykonawca musi dołączyć do oferty wszystkie oświadczenia oraz załączniki wymagane w siwz; 6) wykonawca musi posiadać polisę ubezpieczeniową odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę ubezpieczenia co najmniej 80.000 zł; 7) wykonawca winien dysponować, lub przedstawić oświadczenie że będzie dysponować min. 1 pracownikiem posiadającym uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno - budowlanej (lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów) uprawniające do kontrolowania stanu technicznego budynków, min. 1 pracownikiem posiadającym uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjno - inżynieryjnej (lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów) uprawniające do oceniania i badania stanu technicznego w zakresie sieci wodociągowych, kanalizacyjnych, min.1 pracownikiem posiadającym kwalifikacje przy wykonywaniu dozoru nad eksploatacją urządzeń, instalacji oraz sieci energetycznych. 8) wykonawca powinien wnieść przewidziane w postępowaniu wadium; Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu metodą 0-1, tj. spełnia lub nie spełnia, w oparciu o dokumenty, oświadczenia i inne materiały dołączone do oferty.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ustawy Pzp i nie podleganiu wykluczeniu na podst. art. 24 ustawy Pzp, wedle wzoru stanowiącego załącznik nr 8 do formularza oferty (w przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się o zamówienia wspólnie ww. dokument musi złożyć każdy z podmiotów występujących wspólnie); 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się o zamówienia wspólnie ww. dokument musi złożyć każdy z podmiotów występujących wspólnie); 3) polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności; 4) cenę oferty wyliczoną dla przedmiotu zamówienia, w oparciu o wypełnione załączone formularze cenowe; 5) wypełniony i podpisany formularz oferty wraz z załącznikami, zawierającymi oświadczenia potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu opisanych w pkt 4 siwz, (wypełnionymi i uzupełnionymi lub sporządzonymi zgodnie z ich treścią); 6) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu dat wykonania i odbiorców oraz z załączonymi dokumentami potwierdzającymi, że usługi zostały wykonane należycie; 7) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia; W przypadku gdy wykonawca nie dysponuje niezbędnymi osobami, a będzie dysponował, wówczas wykonawca składa: 7 a) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia; 8) dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane kwalifikacje;
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zgkim.zgora.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przeglądy budynków roczne, pięcioletnie
Dodano: 2014-04-10 - Wykonanie rocznych przeglądów instalacji gazowych w budynkach gminnych administrowanych przez ZGM w Gorzowie Wlkp.
Dodano: 2014-03-25 - Wykonanie rocznych przeglądów budynków gminnych administrowanych przez ZGM w Gorzowie Wlkp.
Dodano: 2014-03-12 - wykonanie usługi rocznych przeglądów instalacji gazowych w budynkach gminnych administrowanych przez ZGM w Gorzowie Wlkp.
Dodano: 2012-02-28 - Świadczenie usług kominiarskich w budynkach gminnych administrowanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Gorzowie Wlkp.-rejon ADM 1- 5.
Dodano: 2012-02-21 - Wykonanie usługi 5-letnich przeglądów instalacji elektrycznych i odgromowych w budynkach gminnych administrowanych przez ZGM w Gorzowie Wlkp.
Dodano: 2011-03-29 - Wykonanie rocznych przeglądów instalacji gazowych w budynkach gminnych administrowanych przez ZGM w Gorzowie Wlkp.
Dodano: 2011-03-24 - Założenie ksiąg dla komunalnych placów zabaw wraz ze sporządzeniem kompletnej dokumentacji technicznej oraz przeprowadzenie na nich obowiązkowej kontroli podstawowej, wynikającej z przepisów Prawa budowlanego
Dodano: 2010-01-14 - Przeglądy gazowe budynków
Dodano: 2009-05-22