Przetargi.pl
Budowa łącznika komunikacyjnego pomiędzy budynkami dydaktycznymi w Zespole Szkół Ogrodniczych i Ogólnokształcących w Pruszczu Gdańskim, współfinansowanego ze środków PFRON w ramach dofinansowania robót budowlanych dotyczących obiektów służących rehabilitacji.

Powiat Gdański z siedzibą w Pruszczu Gdańskim reprezentowany przez Zarząd Powiatu Gdańskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 83-000 Pruszcz Gdański, ul. Wojska Polskiego 16
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 6834999 , fax. 058 6834899
  • Data zamieszczenia: 2013-04-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Gdański z siedzibą w Pruszczu Gdańskim reprezentowany przez Zarząd Powiatu Gdańskiego
    ul. Wojska Polskiego 16 16
    83-000 Pruszcz Gdański, woj. pomorskie
    tel. 058 6834999, fax. 058 6834899
    REGON: 19168640800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-gdanski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa łącznika komunikacyjnego pomiędzy budynkami dydaktycznymi w Zespole Szkół Ogrodniczych i Ogólnokształcących w Pruszczu Gdańskim, współfinansowanego ze środków PFRON w ramach dofinansowania robót budowlanych dotyczących obiektów służących rehabilitacji.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest: Budowa łącznika komunikacyjnego pomiędzy budynkami dydaktycznymi w Zespole Szkół Ogrodniczych i Ogólnokształcących w Pruszczu Gdańskim, współfinansowanego ze środków PFRON w ramach dofinansowania robót budowlanych dotyczących obiektów służących rehabilitacji. 2.Zakres przedmiotu zamówienia: Wykonanie łącznika pomiędzy budynkiem szkoły i budynkiem internatu na terenie Zespołu Szkół Ogrodniczych i Ogólnokształcących w Pruszczu Gdańskim, ul. Wojska Polskiego 4,działka nr 22/6 Obręb 7. Przedmiot zamówienia będzie współfinansowany ze środków PFRON w ramach dofinansowania robót budowlanych dotyczących obiektów służących rehabilitacji. Zakres robót będzie wykonany w ramach następujących zadań: zadanie nr 1: wykonanie zadaszenia na całej długości ciągu pieszego, od wejścia do budynku szkoły do wejścia do budynku internatu, zadanie nr 2: podniesienie nawierzchni jezdni drogi przecinającej ciąg pieszy na odcinku ok.7 m do poziomu ciągu pieszego, zadanie nr 3: zamontowanie platformy schodowej dla osób niepełnosprawnych w ciągu schodów terenowych, z częściowym wykorzystaniem konstrukcji zadaszenia jako konstrukcji wsporczej dla szyny jezdnej. UWAGA Wykonawca udzieli Zamawiającemu rękojmi na przedmiot cały przedmiot zamówienia na okres 36 miesięcy, licząc od dnia podpisania bezusterkowego protokołu odbioru. W tym okresie Wykonawca jest zobowiązany do nieodpłatnego usuwania wad i usterek ujawnionych po odbiorze. Zamawiający może realizować uprawnienia z tytułu 36 miesięcznej rękojmi za wady wszystkich elementów składających się na przedmiot umowy niezależnie od uprawnień wynikających z gwarancji producenta Zamówienie obejmuje wykonanie robót zgodnie z Dokumentacją Projektową oraz Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych stanowiące załącznik nr 9 do niniejszej SIWZ oraz z przedmiarami robót załącznik nr 10 do niniejszej SIWZ. Wskazane jest, aby Wykonawcy dokonali wizji lokalnej w terenie w celu zapoznania się ze stanem technicznym oraz uwarunkowaniami terenowymi. 3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w: Dokumentacji Projektowej oraz Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (zał. nr 9 do SIWZ). 4.Przed przekazaniem placu budowy wybrany Wykonawca winien dostarczyć do Zamawiającego harmonogram robót niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia, zgodny z elementami scalonymi kosztorysu nakładczego. 5.Zamawiający dopuszcza zatrudnienie podwykonawcy/podwykonawców. 6.W przypadku zatrudnienia podwykonawcy/podwykonawców, w oparciu o art.36 ust.4 Ustawy Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. Do oferty należy załączyć informację na ten temat (wzór zał. nr 6 do SIWZ). 7.Do zawarcia umowy przez Wykonawcę z Podwykonawcami jest wymagana pisemna zgoda Zamawiającego pod rygorem nieważności. Wprowadzenie na budowę Podwykonawcy bez zgody Zamawiającego może skutkować rozwiązaniem umowy z winy Wykonawcy. Umowy pomiędzy Wykonawcą i Podwykonawcami muszą być dostarczone do Zamawiającego przed rozpoczęciem przez Podwykonawców robót i zawierać przedmiot i zakres robót jakie wykona Podwykonawca, ich wartość, termin płatności co najmniej o 10 dni wcześniejszy niż terminy płatności Zamawiającego na rzecz Wykonawcy, wskazanie konta bankowego Podwykonawcy, zapis iż Podwykonawca po otrzymaniu wynagrodzenia zobowiązany jest do niezwłocznego złożenia oświadczenia podpisanego przez osobę upoważnioną, o otrzymaniu należnego wynagrodzenia od Wykonawcy (Wykonawca dostarczy oświadczenie Zamawiającemu),zapis iż niedochowanie terminu płatności na rzecz Podwykonawcy przez Wykonawcę i brak dostarczenia oświadczenia, o którym mowa powyżej w terminie do 7 dni przed terminem płatności Zamawiającego na rzecz Wykonawcy, skutkuje automatyczną cesją wynagrodzenia należnego Wykonawcy od Zamawiającego na rzecz Podwykonawcy w wysokości odpowiadającej wynagrodzeniu Podwykonawcy. 8.Niedochowanie terminu płatności na rzecz Podwykonawcy przez Wykonawcę i brak oświadczenia, o którym mowa w pkt. 7 spowoduje przelanie przez Zamawiającego wynagrodzenia należnego Wykonawcy na rzecz Podwykonawcy, do wysokości wynagrodzenia należnego Podwykonawcy od Wykonawcy. 9.Kwestie dotyczące podwykonawców określa wzór umowy - zał. nr 4 do SIWZ. 10.Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywane w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych w zakresie wskazanych norm/aprobat/specyfikacji technicznych/ systemów odniesienia. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełnią wymagania określone przez Zamawiającego. 11.W trakcie prowadzenia robót należy przestrzegać przepisów BHP zawartych w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 6 lutego 2003 roku (Dz. U.z 2003 roku, Nr 47 poz.401) w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 2.Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 3.000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych 00/100 ) najpóźniej w dniu składania ofert przed godz. 11.30 dnia 15.05.2013 r. W przypadku jeżeli do godz. 11:30 dnia 15.05.2013r . nie wpłynie wymagana kwota wadium na konto Zamawiającego, będzie to oznaczało, że wadium nie zostało wniesione.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat-gdanski.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach