Przetargi.pl
Budowa kompleksu sportowo-rekreacyjnego w ŚWIDNIKU - etap III w Gminie ŁUKOWICA

Urząd Gminy Łukowica ogłasza przetarg

  • Adres: 34-606 Łukowica, Łukowica 334
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 018 3301521 , fax. 018 3335411
  • Data zamieszczenia: 2009-12-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Łukowica
    Łukowica 334 334
    34-606 Łukowica, woj. małopolskie
    tel. 018 3301521, fax. 018 3335411
    REGON: 00054750800000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa kompleksu sportowo-rekreacyjnego w ŚWIDNIKU - etap III w Gminie ŁUKOWICA
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wykonanie robót budowlanych tj. budowy kompleksu rekreacyjno-sportowego we wsi ŚWIDNIK, a to: 1/ wykonanie ogrodzenia o wys. 1,5m w ilosci 280mb, 2/ wykonanie ogrodzenia o wys. 4,0 m w ilosci 115,20 mb, 3/ wykonanie utwardzenia nawierzchni gruntu (chodnika) w ilości 126 m2, 4/ wykonanie boiska do tenisa (trawa syntetyczna) o pow. 668,13m2, 5/ wykonanie miejsca postojowego (parkingu) o pow. 1530,63m2 na podbudowie z kruszyw-tłuczeń i nawierzchni az mieszanek mineralno-bitumicznych, 6/ dostawa i montaż elementów stałych boiska w ilości 6 szt.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451112000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 7000 PLN
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu moga wziąć udział wykonawcy którzy: 1/ posiadaja uprawnienia do wykonywania prac objętych zamówieniem, jeżeli ustawy nakładajaobowiazek posiadania takich uprawnień,. 2/ posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostepnienia potencjalu technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3/ znajdują się w sytacji ekonomicznej i finansowej zapewniajacej wykonanie zamówienia, 4/ nie podlegaja wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1/ Oświadczenie Wykonawcy - wypełnione i podpisane odpowiednio przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy wg wzoru stanowiacego potwierdzające spełnienie warunkow zawartych w art.22 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, 2/ Kosztorys ofertowy - uproszczony sporządzony na podstawie przedmiaru robót, 3/ Aktualny odpis włąściwego rejestru albo aktualne zaswiadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesiecy przed upływem terminu składania ofert, 4/ Informacja o kierowniku budowy wraz z kserokopią właściwych uprawnień i aktualnym zaswiadczeniem o przynalezności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, 5/ Aktualne zaswiadczenia włąściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń, że uizyskał prawem przewidziane zwolnienie, odroczenie lub rozlożenie na raty zaległych płatnosci lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niz 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 6/ Wykaz wykonanycyh robot budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeśli okres prowadzenia działalnosci jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym, przedmiot zamówienia, z podamniem ich wartości ortaz daty i miejsca wykonania oraz dokumenty (np. referencje, protokoły odbioru końcowego) potwierdzajace, że roboty te zostały wykonane należycie. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w ciagu ostatnich 5 lat wykonał minimum 33 prace zblizone zakresem robót do robót objętych przedmiotem zamówienia ( w tym 1 obiekt - boisko o nawierzchni sportowej typu trawa syntetyczna o pow. nie mniej niż 650m2). 7/Akceptację istotnych postanowień umowy - poprzez załaczenie projektu umowy z podpisana i zaparafowaną każdą stroną. 8/ Potwierdzenie wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lukowica.iap.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach