Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg
- Adres: 34-100 Wadowice, ul. Karmelicka 5
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 033 8232230 , fax. 033 8232230
- Data zamieszczenia: 2009-12-03
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej
ul. Karmelicka 5 5
34-100 Wadowice, woj. małopolskie
tel. 033 8232230, fax. 033 8232230
REGON: 00030646600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zzozwadowice.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa materiałów szewnych i diagnostycznych dla ZZOZ w Wadowicach, znak: ZP/PRZET/83/2009 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa materiałów szewnych i diagnostycznych - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331411207
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie wymaga wniesienia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Ocena spełniania warunków umożliwiających udział w postępowaniu będzie dokonana według formuły spełnia -nie spełnia poprzez bezpośrednie badanie kompletności i wiarygodności złożonych dokumentów.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, wzór stanowi załącznik nr 3 do SIWZ 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.Oświadczenie o spełnianiu przez oferowany przedmiot zamówienia wymagań przewidzianych przez ustawę z dnia 20 kwietnia 2004r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2004r. Nr 93 poz. 896 ze zm.) potwierdzające dopuszczenie tych wyrobów do obrotu i używania, wzór stanowi załącznik nr 4 do SIWZ, jeżeli dotyczy. 4.Dokumenty potwierdzające spełnianie przez oferowany przedmiot zamówienia, wymagań przewidzianych przez ustawę z dnia 20 kwietnia 2004 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2004r. Nr 93 poz. 896 ze zm) potwierdzające dopuszczenie tych wyrobów do obrotu i używania (tj. Wpis do rejestru produktów leczniczych, wyrobów medycznych i produktów biobójczych oraz deklaracja zgodności wystawiona przez wytwórcę dla oferowanego asortymentu), jeżeli dotyczy. 5.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu określonego w punkcie VII.2.1. a) , składa dokument lub dokumenty określone w § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zzozwadowice.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- dostawa ładunków do staplerów wielorazowego użytku -A.ZP-271-10/16
Dodano: 2016-07-04 - Dostawa nici chirurgicznych.
Dodano: 2016-04-28 - staplery-A.ZP-271-15/15
Dodano: 2015-12-28 - dostawa ładunków do staplerów wielorazowego użytku oraz staplerów-A.ZP-271-9/15
Dodano: 2015-07-28 - Dostawa nici chirurgicznych.
Dodano: 2015-05-07 - staplery-A.ZP-271-1/15
Dodano: 2015-02-17 - Szwy chirurgiczne, opatrunek, cement kostny i system do zamykania mostka po sternotomii
Dodano: 2014-12-05 - dostawa ładunków do staplerów wielorazowego użytku-A.ZP-271-11/14
Dodano: 2014-09-02 - Dostawa nici chirurgicznych.
Dodano: 2014-05-07 - staplery-A.ZP-271-2/14
Dodano: 2014-02-03