Przetargi.pl
Budowa kompleksu rekreacyjno-rechabilitacyjnego ZDROWE BRANIEWO - budowa krytej pływalni w Braniewie

Burmistrz Miasta ogłasza przetarg

  • Adres: 14-500 Braniewo, ul. Kościuszki 111
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 055 6440102 , fax. 055 2432928
  • Data zamieszczenia: 2009-11-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Miasta
    ul. Kościuszki 111 111
    14-500 Braniewo, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 055 6440102, fax. 055 2432928
    REGON: 00052434100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.braniewo.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa kompleksu rekreacyjno-rechabilitacyjnego ZDROWE BRANIEWO - budowa krytej pływalni w Braniewie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia Projektowany obiekt krytej pływalni jest obiektem ogólnodostępnym. Główną jego funkcją jest zespół basenów wraz z zapleczem szatniowo-sanitarnym. W jej skład wchodzi: basen sportowy o wymiarach 25 x 12 m głębokości 1,2-1,8 m, w konstrukcji żelbetowej basen do nauki pływania oraz basen rekreacyjny o głębokości 1,20m i powierzchni lustra wody 87 m2 w konstrukcji żelbetowej z dodatkowymi funkcjami takimi jak: grzybek, gejzer, 2 dysze do masażu karku, ławeczka do masażu wodno - powietrznego wanna SPA o powierzchni lustra wody 4,5m2 trybuny basenu wewnętrznego na 195 osób zaplecze socjalne magazyny oraz pomieszczenia porządkowe W obiekcie zaprojektowano część odnowy biologicznej połączoną i powiązaną z funkcją główną, w skład którego wchodzą: 2 sauny (damska, męska) solarium siłowania gabinet masażu pomieszczenia wypoczynkowe prysznice do ochłodzenia ciała aneks wypoczynkowy zaplecze szatniowo - sanitarne recepcja kawiarnia - zlokalizowana na piętrze obiektu Wielkość poszczególnych obiektów wynosi: Budynek hali basenowej: powierzchnia netto: 4 214,44 m2 kubatura budynku 27 816,24 m3 powierzchnia zabudowy: 2 062,62 m2 Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje budowę obiektu /pod klucz/ w tym: 1.Roboty budowlane: fundamenty, ściany fundamentowe, stopy fundamentowe - żelbetowe, stropy żelbetowe wylewane, ściany konstrukcyjne zewnętrzne - żelbetowe wykończone płytą z laminatu, wiązary dachowe z drewna klejonego, pokrycie dachu papą termozgrzewalną, ściany wewnętrzne z cegły pełnej, w części szkieletowe z płyt GKF, schody wewnętrzne żelbetowe monolityczne, roboty wykończeniowe oraz dostawa i montaż wyposażenia. 2. Zasilanie elektryczne - kontenerowa stacja transformatorowa o mocy do 630 kV, linia napowietrzna SN 15 kV o dł. 74m, linia napowietrzna SN 15 kV o dł. 304m, linia kablowa nn 0,4 kV o dł. 60m. 3.Sieci sanitarne: przyłącze wody fi 160 PE ON 10 o dl. 117,4m i fi 110 PE PN 10 o dł. 77m przyłącze kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej fi 200 PCV o dł. 181,1 m siec cieplna - sieć preizolowana fi 139,7/225 L= 2476m i fi 114,3/200 L= 2x28m wody deszczowe - odprowadzenie do zbiornika odparowywalnego; 4. Sieci teletechniczne - kanalizacja teletechniczna z rur AROT DVR 110 o dł. 143m i kable rozdzielcze o dl. 940m oraz 5 szt. studni kablowych. 5.Instalacje sanitarne - instalacje ciepła technologicznego i wody zimnej i c.w.u. instalacja kanalizacyjna: sanitarna, instalacja c.o i ciepła technologicznego, węzeł cieplny 6. Instalacje elektryczne - oświetlenia, siły i gniazd, odgromowa, rozdzielnica główna oraz rozdzielnice oddziałowe 7. Instalacja nagłośnienia - zasilanie instalacji, wyposażenie centrum nadzoru, instalacja głośników 8. Instalacja telefoniczna - instalacja przewodów i kabli, rozmieszczenie osprzętu 9. Instalacja wykrywania i sygnalizacji pożaru - zasilanie instalacji, wyposażenie centrali, linie i urządzenia na obiekcie 10. Instalacja kontroli dostępu SWiN i KD i ESOK 11.Drogi i urządzenie terenu obejmują: - powierzchnia dróg na działce 3 639,20 m2 - powierzchnia chodników na działce - 2 601,09 m2 - parking dla 95 samochodów wraz z trzema miejscami postojowymi dla osób iepełnosprawnych o pow. 768,22 m2 - na działce znajdować się będą również: - pergola śmietnikowa - pergola wejściowa zieleń - nasadzenia ogrodzenie z siatki stalowej na cokole wyposażenie zgodnie z projektem Zakres prac nie obejmuje wykonania basenu zewnętrznego wraz z trybunami zewnętrznymi i technologią. Powierzchnie przewidziana pod te obiekty zagospodarować jako teren zielony trawnik
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 160.000,00 PLN (słownie sto sześćdziesiąt tysięcy złotych)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki udziału w postępowaniu oraz sposób dokonywania oceny spełniania tych warunków. 1.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w Art. 22 ust. 1 i nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie Art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy t.j. 1.2. posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia ( w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia spełnienie warunku wykazują oddzielnie) 1.3. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia.Wykonawca musi spełniać następujące warunki ( w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie): a)wskazać do wykonania niniejszego zamówienia następujące osoby, właściwe do realizacji określonych czynności, które posiadają określone kwalifikacje, niezbędne do wykonania zamówienia: 1)Kierownik budowy (Kierownik zespołu) - musi posiadać, co najmniej 5 lat stażu pracy jako kierownik budowy oraz uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno - budowlanej 2)Kierownik robót budowlanych - musi posiadać, co najmniej 3 lata stażu pracy jako kierownik robót budowlanych oraz uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno - budowlanej 3)Kierownik robót sanitarnych - musi posiadać, co najmniej 3 lata stażu pracy jako kierownik robót sanitarnych oraz uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji sanitarnych, (wodociągowych, kanalizacyjnych i cieplnych) 4)Kierownik robót elektrycznych - musi posiadać, co najmniej 3 lata stażu pracy jako kierownik robót elektrycznych oraz uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji elektrycznych, 5)Kierownik robót telekomunikacyjnych - musi posiadać, co najmniej 2 lata stażu pracy jako kierownik robót telekomunikacyjnych oraz uprawnienia budowlane w specjalności telekomunikacyjnej Kierownik budowy i kierownik robót sanitarnych muszą posiadać doświadczenie w wykonawstwie technologii basenu, co oznacza, że każda z tych osób kierowała realizacją i instalowaniem technologii basenu, na co najmniej 1 obiekcie. W celu potwierdzenia spełniania warunku dysponowania odpowiednim personelem należy złożyć wykaz kluczowych specjalistów przewidzianych do wykonania przedmiotowego zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ wraz z oświadczeniami o spełnianiu przez poszczególnych specjalistów określonych powyżej wymagań, a także kserokopie wymaganych uprawnień budowlanych wraz z aktualnymi zaświadczeniami o przynależności do właściwej Izby Samorządu zawodowego. Zamawiający nie dopuszcza łączenia przez 1 osobę kilku stanowisk przewidzianych dla kluczowych specjalistów. b) wykonali w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, minimum dwie roboty budowlane, w tym: jedna robota budowlana polegająca na wykonaniu przebudowy lub budowy nowego obiektu użyteczności publicznej (kubaturowego) o wartości co najmniej równej kwocie 10,0 mln zł. z VAT i o kubaturze nie mniejszej niż 10.000m3. jedna robota budowlana polegająca na wykonaniu budowy basenu o wartości co najmniej 10, mln. zł. z VAT. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wykaz wykonanych robót budowlanych sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ oraz dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie (opinie, referencje, protokoły itp.) 1.4. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia, Wykonawca musi spełniać następujące warunki: (w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa) a)średnie roczne obroty wykonawcy w robotach budowlanych w ostatnich 3 latach powinny wynosić co najmniej 10 000 000 PLN. b)posiadać środki finansowe w wysokości co najmniej 5 000 000 PLN, lub posiadać zdolność kredytową w wysokości co najmniej 5 000 000 PLN. c)posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej na wartość nie niższą niż 5.000.000 PLN. 1.5. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: /spełnia - nie spełnia/ na podstawie wskazanych w pkt 6 dokumentów i oświadczeń załączonych do oferty. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu (jeżeli dotyczy): 2. Oświadczenia i dokumenty, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu. 2.2. Wykonawca winien złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w Art. 22 ust. 1 Ustawy wg załączonego do IDW wzoru - Załącznik nr 3. 2.4. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie Art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy, Wykonawca musi załączyć do oferty wymagane niżej dokumenty (w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich): 2.2.1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, który potwierdza prawo Wykonawcy do występowania w obrocie prawnym oraz wskazuje osobę/osoby upoważnione do reprezentacji Wykonawcy. W przypadku, gdy nie wszystkie powyższe informacje znajdują się w dokumencie rejestrowym należy również załączyć inne dokumenty prezentujące powyższe dane np. statut, umowę spółki itp. Jeżeli uprawnienie do reprezentacji osoby podpisującej ofertę nie wynika z załączonych dokumentów, do oferty należy dołączyć także pełnomocnictwo w oryginale lub uwierzytelnioną notarialnie kopię. 2.2.2. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w Art. 24 ust. 1 pkt 4-8 Ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.2.3.aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w Art. 24 ust. 1 pkt 9 Ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.2.4. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2.3. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Wykonawca musi załączyć do oferty wymagane niżej dokumenty (w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia niżej wymienione dokumenty mogą być złożone wspólnie): 2.3.1. wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie obejmujący co najmniej wskazanie osób wymienionych w pkt 5.3a) wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 4. Dla Kierownika budowy i Kierownika robót sanitarnych należy załączyć wykaz doświadczenia zawodowego przygotowanego wg wzoru - Załącznik nr 5. Dla każdej z osób wymienionych w wykazie należy dołączyć również dokumenty stwierdzające, że osoby te posiadają wymagane uprawnienia, zgodne z polskim Prawem budowlanym. Należy dołączyć kserokopię uprawnień oraz zaświadczeń o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego aktualne na dzień składania ofert. 2.3.2. wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat, przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - minimum dwóch robót budowlanych, w tym: * jedna robota budowlana polegająca na wykonaniu przebudowy lub budowy nowego obiektu użyteczności publicznej (kubaturowego) o wartości co najmniej równej kwocie 10,0 mln zł. z VAT i o kubaturze nie mniejszej niż 10.000m3. * jedna robota budowlana polegająca na wykonaniu budowy basenu o wartości co najmniej 10, mln. zł. z VAT. z podaniem ich wartości, dat i miejsca wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających ( np. referencje ), że roboty te zostały wykonane należycie (Załącznik nr 6). W przypadku wykazania kontraktów zawartych w walucie innej niż PLN, wartość kontraktu należy przeliczyć na PLN po kursie średnim NBP obowiązującym w dniu podpisania kontraktu (w takim przypadku prosimy o podanie daty podpisania kontraktu). 2.4. W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Wykonawca musi załączyć do oferty wymagane niżej dokumenty: 2.4.1. rachunek zysków i strat, a w przypadku Wykonawców, którzy nie są zobowiązani do sporządzania sprawozdania finansowego, dokumenty określające obroty - za okres ostatnich trzech lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. Dodatkowo, Wykonawca powinien załączyć do oferty informację określającą obroty w robotach budowlanych, przygotowaną na podstawie ww. dokumentów na druku załączonym do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (Załącznik nr 7). Dane w informacji należy przedstawić w PLN. ( W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, wymagane dokumenty musi złożyć co najmniej jeden podmiot ). 2.4.2. informację banku, w którym Wykonawca posiada rachunek bankowy, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy w wysokości określonej w punkcie 1.4.b) niniejszej IDW, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. ( W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wymagane dokumenty musi złożyć co najmniej jeden podmiot ). 2.4.3. Wykonawca musi złożyć ważną polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, na wartość nie niższą niż 5.000.000 PLN. ( W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, każdy z wykonawców składa polisę lub inny dokument ubezpieczenia, potwierdzający ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Łączna kwota ubezpieczenia nie może być niższa niż 5.000.000 PLN). 2.5. Wymagane w punktach 2.1 do 2.4 dokumenty należy przedstawić w formie oryginałów lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (z zastrzeżeniem p. 2.2.1. dotyczącego pełnomocnictwa) 2.6. Dodatkowo do oferty należy załączyć: a)parafowany formularz umowy - dokument ten powinien zostać parafowany na każdej stronie przez osobę upoważnioną do występowania w imieniu Wykonawcy bądź też, w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, przez ustanowionego pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia oraz wypełnione dane kontraktowe, stanowiące Załącznik nr 2 do IDW. b)kosztorys ofertowy c)wstępny harmonogram rzeczowo-finansowy realizacji zadania, który powinien obejmować wykonanie wszystkich zadań określonych SIWZ przy uwzględnieniu wszystkich osób i podmiotów zaangażowanych w realizację zadania w czasie określonym przez Zamawiającego. d)pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 2.7. Stosownie do treści § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006 r. Nr 87, poz. 605): 2.7.1. jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej w pkt. 2.2.1., 2.2.3, 2.2.4 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b)nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; c)nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; d)zamiast dokumentu wymienionego w pkt 2.2.2. składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą. 2.7.2. jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w powyższym pkt. 2.7.1. zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 2.8. Dokumenty sporządzone w języku obcym Wykonawca dostarcza wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczone przez Wykonawcę. 6.9. 2.9. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia. 1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia powinni spełniać warunki udziału w postępowaniu oraz złożyć dokumenty potwierdzające spełnianie tych warunków zgodnie z zapisami zawartymi w pkt 5 i 6 SIWZ. Ponadto tacy Wykonawcy ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zaleca się aby Pełnomocnikiem był jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Dokument ustanawiający Pełnomocnika powinien być załączony do oferty. Pełnomocnictwo powinno jednoznacznie określać postępowanie, do którego się odnosi i precyzować zakres umocowania. Z pełnomocnictwa powinna wynikać wola wszystkich współwykonawców o ich wspólnym występowaniu w postępowaniu. Zaleca się by pełnomocnictwo wymieniało wszystkich wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia. 2.Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem. 3.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o niniejsze zamówienie, których oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, przed podpisaniem umowy o realizację zamówienia, są zobowiązani przyjąć formę prawną konsorcjum lub inną równoważną formę prawną. W tym celu przed podpisaniem umowy o niniejsze zamówienie są oni zobowiązani przedstawić Zamawiającemu stosowne porozumienie zawierające w swojej treści następujące postanowienia: określenie celu gospodarczego, oznaczenie czasu trwania konsorcjum obejmującego okres realizacji przedmiotu zamówienia i rękojmi za wady, określenie lidera konsorcjum (powinien nim być Pełnomocnik wskazany w ofercie Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia), wykluczenie możliwości wypowiedzenia umowy konsorcjum przez któregokolwiek z jego członków do czasu wykonania zamówienia oraz upływu czasu rękojmi za wady, określenie odpowiedzialności solidarnej członków Konsorcjum względem Zamawiającego, określenie zakresu przedmiotu zamówienia, realizowanego przez każdego z członków Konsorcjum,

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.braniewo.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach