Przetargi.pl
Budowa kolektora sanitarnego wraz z przyłączami i sieci wodociągowej w rejonie ul. Śląskiej w Szczekocinach

Urząd Miasta i Gminy w Szczekocinach ogłasza przetarg

  • Adres: 42-445 Szczekociny, ul. Senatorska 2
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 034 3557050 , fax. 034 3557165
  • Data zamieszczenia: 2011-04-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta i Gminy w Szczekocinach
    ul. Senatorska 2 2
    42-445 Szczekociny, woj. śląskie
    tel. 034 3557050, fax. 034 3557165
    REGON: 15139873500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.szczekociny.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa kolektora sanitarnego wraz z przyłączami i sieci wodociągowej w rejonie ul. Śląskiej w Szczekocinach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Nazwa zamówienia: Budowa kolektora sanitarnego wraz z przyłączami i sieci wodociągowej w rejonie ul. Śląskiej w Szczekocinach. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. 3.Uwarunkowania dotyczące sposobu realizacji zamówienia: a.Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami w Szczekocinach, w rejonie ul. Śląskiej. W zakres zamówienia nie wchodzi budowa sieci wodociągowej. b.Projektowana kanalizacji sanitarna zlokalizowana będzie: a.w pasie drogi powiatowej - fragment ul. Krakowskiej oraz część Placu Kościuszki, b.w pasach dróg gminnych - ul. Polna (fragment), c.w pasie drogi krajowej - 78 (ul. Śląska, Plac Kościuszki, ul. Lelowska), d.na terenie działek będących własnością Gminy Szczekociny, e.na terenie działek prywatnych. c.Realizacja inwestycji będzie wymagać obniżenia wgłębnego zwierciadła wody gruntowej na niewielkiej długości projektowanej sieci. d.Przed przystąpieniem do wykonania przewiertu w pasie drogi krajowej nr 78 Wykonawca winien uzyskać w GDDKiA w Katowicach zezwolenie na zajęcie pasa drogowego oraz winien uiścić opłatę za zajęcie pasa drogowego na czas wykonywania robót. Przed przystąpieniem do wykonywania robót w pasie drogi powiatowej Wykonawca winien uzyskać w Powiatowym Zarządzie Dróg w Zawierciu zezwolenie na zajęcie pasa drogowego - zezwolenie na prowadzenie robót w pasie drogowym oraz winien uiścić opłatę za zajęcie pasa drogowego. Przed przystąpieniem do budowy kanalizacji w pasie drogi gminnej Wykonawca winien uzyskać w Urzędzie Miasta i Gminy Szczekociny decyzję na zajęcie pasa drogowego. e.Wszelkie prace w obrębie pasa drogowego należy prowadzić po uzgodnieniu z właścicielem drogi. f.Wykonawca powinien opracować i uzgodnić w właścicielem dróg projekt organizacji ruchu na czas wykonywania robót. g.Kierownik budowy, zgodnie z art. 21 a ustawy Prawo budowlane, jest zobowiązany do sporządzenia planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia. h.Do obowiązków Wykonawcy należy opracowanie i przedstawienie programu zapewnienia jakości, w którym zostanie przedstawiony sposób wykonywania robót, możliwości techniczne, kadrowe, organizacyjne gwarantujące wykonanie robót zgodnie z dokumentacją projektową, STWiORB oraz poleceniami i ustaleniami przekazanymi przez inspektora nadzoru. i.Na trasie budowy kanalizacji należy przewidzieć konieczność przykrycia wykopu w celu wykonania przejść dla pieszych lub przejazdów. Na czas prowadzenia robót w pasie drogi teren wokół wykopu należy zabezpieczyć i oznakować zgodnie z obowiązującymi przepisami. W trakcie trwania robót Wykonawca nie może uniemożliwiać użytkowania nieruchomości prywatnych i publicznych zgodnie z ich przeznaczeniem, a w szczególności nie może uniemożliwiać dojazdu do nieruchomości pojazdom służb ratownictwa medycznego i p.poż. j.Wykonawca zapewni właściwe oznaczenie i zabezpieczenie przed uszkodzeniem instalacji i urządzeń zlokalizowanych na powierzchni terenu i pod jego poziomem (tj. rurociągi, kable, znaki geodezyjne itp.) w czasie trwania budowy. k.Na trasie projektowanej kanalizacji sanitarnej występują kolizje z istniejącą kanalizacją deszczową, kablami energetycznymi, kablami telekomunikacyjnymi, siecią wodociągową. l.Termin wykonania prac na terenie działek prywatnych należy uzgodnić z ich właścicielami. m.Wykonawca zobowiązany jest do wykonania w ramach wynagrodzenia wszelkich prac niezbędnych do realizacji inwestycji, również tych których konieczność ujawni się w trakcie realizacji robót, a które posiadający odpowiednią wiedzę i doświadczenie Wykonawca powinien był przewidzieć na podstawie dokumentacji przetargowej, obowiązujących przepisów techniczno - budowlanych i administracyjnych jak i wiedzy technicznej i doświadczenia. Wykonawca zobowiązuje się w ramach wynagrodzenia do podjęcia wszelkich czynności niezbędnych do wykonania inwestycji przy uwzględnieniu, iż przedmiotem umowy jest wykonanie w pełni funkcjonalnej i kompletnej inwestycji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451100001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 6 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 30.000,00 zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych). 2.Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub w kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp tj.: a.Pieniądzu, b.Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c.Gwarancjach bankowych, d.Gwarancjach ubezpieczeniowych, e.Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 3.Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert, tj. do dnia 16.05.2011 r. do godz. 10:00. 4.Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Szczekocinach Nr 44 82770002 0009 0000 0566 0006 Na przelewie należy umieścić informację Wadium - Budowa kolektora w ul. Śląskiej 5.Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6.O uznaniu przez Zamawiającego, że wadium w pieniądzu wpłacono w terminie decyduje data wpływu środków na rachunek Zamawiającego. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne jeżeli znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu (godziny) przewidzianego na wniesienie wadium. Kserokopię polecenia przelewu wadium należy załączyć do oferty. 7.W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz Zamawiający wymaga, aby oryginał dokumentu umieścić w odrębnej kopercie opatrzonej dopiskiem WADIUM i złożyć wraz z ofertą, natomiast kserokopię poświadczoną za zgodność z oryginałem dołączyć do oferty. 8.W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja musi być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem. Gwarancja powinna być nieodwołalna i bezwarunkowa, płatna na pierwsze pisemne wezwanie do zapłaty w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp. 9.Wniesienie wadium w formie innej niż pieniądz poprzez złożenie dokumentu w odrębnej kopercie dołączonej do oferty jest równoznaczne z wniesieniem go przed upływem terminu składania ofert, pod warunkiem złożenia oferty przed terminem składania ofert. 10.Wadium wniesione przez jednego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie uważa się za wniesione prawidłowo. 11.Nie wniesienie wadium w terminie i w sposób wskazany w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp. 12.Zamawiający zwróci wadium według zasad określonych w art. 46 ustawy Pzp. 13.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. 14.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.szczekociny.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach