Przetargi.pl
Budowa kolektora deszczowego wzdłuż ulicy Broniewskiego

Gmina Miejska Kętrzyn ogłasza przetarg

  • Adres: 11-400 Kętrzyn, ul. Wojska Polskiego 11
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 752 05 20 , fax. 089 752 05 31
  • Data zamieszczenia: 2015-04-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Kętrzyn
    ul. Wojska Polskiego 11 11
    11-400 Kętrzyn, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 752 05 20, fax. 089 752 05 31
    REGON: 51074344000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.miastoketrzyn.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa kolektora deszczowego wzdłuż ulicy Broniewskiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Opis przedmiotu zamówienia: Przebudowa kolektora kanalizacji deszczowej wzdłuż ulicy Broniewskiego pomiędzy ul. Hugo Kołłątaja i ul. Poznańską na działkach nr: 126, 127/5, 145/2, 146, 151/7, 140, 602 w obrębie 6 Miasta Kętrzyn oraz przebudowa przepustu na ulicy Jaśminowej na działce nr 610/2 w obrębie 6 Miasta Kętrzyn - wg dokumentacji projektowych opracowanych przez Martę Skarżyńską Stańczyk prowadzącą działalność gospodarczą pod nazwą Zakład Obsługi Inwestycji KOMPLEX-BUD z siedzibą w Giżycku. W zakres robót wchodzą m.in.: 1.1) Przebudowa kolektora deszczowego na długości około 230 mb w zakresie: a) Przebudowa istniejącej komory betonowej D9 - wykonanie w komorze osadnika głębokości 70 cm, poszerzenie komory, zamontowanie nowej pokrywy żelbetowej na warstwie odciążającej, b) Wykonanie komory rozdzielczej D8, c) Pomiędzy komorą D8 i D9 wykonanie żelbetowego kanału o przekroju prostokątnym długości około 6,25 mb, d) Wykonanie nowego kolektora deszczowego wspomagającego stary kolektor betonowy dn1000 przy odprowadzaniu wód deszczowych . Nowy kolektor wykonać z rur z tworzyw sztucznych: - dn1200 - dł. około 74,35 mb - dn1500 - dł. około 146,01 mb. e) Wykonanie studni rewizyjnych: wykonanie studni betonowej/żelbetowej dn1500 lub z tworzywa sztucznego dn1500 - studnia D7 oraz studni D1-D6 według technologii określonej w formularzu ofertowym do postępowania przetargowego (studnie D6, D5, D4, D3, D2, D1 - studnie betonowe/żelbetowe dn2000 / z tworzywa sztucznego dn mniejsze równe 2000 / lub inna technologia; studnia D2.1 - studnia betonowa/żelbetowa dn2500 / z tworzywa sztucznego dn mniejsze równe 2000 / inna technologia). Uwaga! Elementy nadające się do ponownego wykorzystania Wykonawca przekaże Zamawiającemu i złoży je w miejscu przez niego wskazanym. Pozostałe odpady nie nadające się do ponownego wykorzystania Wykonawca zagospodaruje i w razie konieczności zutylizuje we własnym zakresie. Nie należy używać materiałów z rozbiórki do ponownego użycia. 1.2) Wykonanie na ulicy Jaśminowej przebudowy istniejącego przepustu betonowego odprowadzającego wody z przebudowywanego kolektora Broniewskiego na nowy okularowy 2 x dn 1200 - zgodnie z dokumentacją projektową. Elementy nadające się do ponownego wykorzystania Wykonawca przekaże Zamawiającemu i złoży je w miejscu przez niego wskazanym. Pozostałe odpady nie nadające się do ponownego wykorzystania Wykonawca zagospodaruje i w razie konieczności zutylizuje we własnym zakresie. Nie należy używać materiałów z rozbiórki do ponownego użycia. 1.3) Zasyp wykopów zgodnie z załącznikiem nr 2 do dokumentacji z dn. 10.02.2015 r. Do Wykonawcy należy wywóz ziemi z wykopu. Miejsce, w które Wykonawca wywiezie ziemię nie będzie wskazane przez Zamawiającego, Wykonawca we własnym zakresie zagospodaruje tę ziemię. 1.4) Odtworzenie nawierzchni utwardzonych i innych elementów zagospodarowania terenu - zgodnie z dokumentacją projektową stanowiącą załącznik nr 1 do umowy. 1.5) Organizacja budowy. a) Do obowiązków Wykonawcy należy powiadomienie dysponentów sieci o rozpoczęciu robót, jeśli tego wymagali w załączonych do dokumentacji decyzjach. b) Wykonawca jest zobowiązany do przestrzegania warunków wydanych przez jednostki uzgadniające, opiniujące oraz właścicieli terenów, na których prowadzone będą prace związane z budową przewodu kanalizacyjnego. c) Na Wykonawcy spoczywa obowiązek uzyskania, w imieniu Zamawiającego, zezwolenia na zajęcie pasa drogowego na czas prowadzenia Robót oraz opracowanie projektu tymczasowej organizacji ruchu. d) W ramach Ceny Ofertowej Wykonawca wykona objazdy/przejazdy, przejścia dla pieszych, oznakowanie i zabezpieczenie terenu robót oraz związanego z tym systemu tymczasowych oznaczeń poziomych i pionowych oraz ich likwidację po zakończeniu robót. e) Wykonawca na własny koszt i na bieżąco będzie usuwał wszelkie zanieczyszczenia spowodowane pracą środków transportu na terenie i poza Terenem Budowy 1.6) Wykonanie dodatkowych dokumentów odbioru - geodezyjna inwentaryzacja powykonawcza oraz inne dokumenty wynikające z odnośnych przepisów i praktyki budowlanej. 1.7) Uczestnictwo kierownika budowy we wszystkich spotkaniach i odbiorach w tym również przeprowadzanych przez instytucje zewnętrzne. 2) Szczegółowy zakres zamówienia zawiera dokumentacja projektowa pn.: Budowa kolektora deszczowego wzdłuż ul. Broniewskiego w Kętrzynie wykonana przez Martę Skarżyńską-Stańczyk prowadzącą działalność gospodarczą pod nazwą Zakład Obsługi Inwestycji KOMPLEX-BUD z siedzibą w Giżycku. - załącznik nr 7 do SIWZ i stanowiąca jej integralną część. W skład dokumentacji wchodzą: - Projekt budowlany wykonawczy branży sanitarnej, - Projekt budowlany wykonawczy - odbudowa nawierzchni drogowej, - Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, - Załącznik do dokumentacji z dn. 03.02.2015 r., - Załącznik nr 2 do dokumentacji z dn. 10.02.2015 r., - Mapa uzbrojenia terenu Broniewskiego wydrukowana przez Zamawiającego w lutym 2015 r., - Dokumentacja na przebudowę przepustu w rowie przy ul. Jaśminowej, - Mapa uzbrojenia terenu przy przepuście, - Projekt tymczasowej organizacji ruchu (można wykorzystać przy realizacji inwestycji). 3) Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patent czy pochodzenie - należy przyjąć, że Zamawiający podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych o parametrach techniczno /eksploatacyjno /użytkowych nie gorszych niż te, podane w opisie przedmiotu zamówienia. Podstawa prawna: art. 29 ust. 3 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 4) Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych w stosunku do wskazanych w dokumentacji projektowej oraz SIWZ pod warunkiem, że zagwarantują one realizację robót w zgodzie z uzyskanym pozwoleniem na budowę, zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji projektowej i SIWZ oraz będą zgodne pod względem: a) gabarytów i konstrukcji (wielkość, rodzaj, właściwości fizyczne oraz liczba elementów składowych), b) charakteru użytkowego (tożsamość funkcji), c) charakterystyki materiałowej (rodzaj i jakość materiałów), d) parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość, dane techniczne, dane hydrauliczne, charakterystyki liniowe, konstrukcje, itd.), e) parametrów bezpieczeństwa użytkowania, f) standardów emisyjnych, g) izolacyjności cieplnej. 5) Zamówienie winno być zrealizowane w terminie 150 dni kalendarzowych od dnia przekazania placu budowy (lub w przypadku nie zgłoszenia się Wykonawcy na wyznaczony termin przekazania placu budowy w okresie 150 dni od dnia podpisania umowy). Ustala się, że przekazanie placu budowy nastąpi po dokonaniu zgłoszeń przez Zamawiającego rozpoczęcia robót w instytucjach Nadzoru Budowlanego i zwrocie przez te instytucje dzienników budowy, nie później jednak niż 01.07.2015r.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 150 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1) Zamawiający wymaga wniesienia wadium, 2) wadium w wysokości 30.000,00 złotych (słownie: trzydzieści tysięcy zł 00/100) należy wnieść przed upływem terminu na składanie ofert, 3) Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (j.t. Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z późn. zm.). 4) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy: Pekao SA nr konta 94 1240 5598 1111 0000 5032 0624 z dopiskiem (tytuł postępowania, którego wadium dotyczy) w terminie do dnia 14.05.2015 r. do godz. 10:00, a kopię dowodu wpłaty dołączyć do oferty. Za termin wniesienia wadium uważa się datę wpłynięcia środków na konto wskazane przez Zamawiającego. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 5) wadium w pozostałych formach należy wnieść w oryginale wraz z ofertą, przy czym należy je dołączyć w sposób umożliwiający późniejszy zwrot. 6) Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. 7) Wadium wniesione przez jednego ze wspólników konsorcjum uważa się za wniesione prawidłowo. 8) Wadium składane w formie innej niż pieniądz musi zawierać klauzule gwarantujące bezwarunkową wypłatę na rzecz zamawiającego w przypadku wystąpienia okoliczności wymienionych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy; Okoliczności te muszą zawierać sytuacje określone: a) w art. 46 ust. 4a ustawy PZP, tj. jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej, b) w art. 46 ust. 5 ustawy PZP, tj.: jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy; 9) Wykonawca, którego oferta nie będzie zabezpieczona wadium wniesionym we właściwej formie, terminie i kwocie zostanie wykluczony z przedmiotowego postępowania. 10) Zamawiający zwróci lub zatrzyma wadium zgodnie z art. 46 ustawy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: rozwiązanie wykonania studni D1. D2, D2.1, D3, D4, D5, D6 z dokumentacji projektowej
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.warmia.mazury.pl/ketrzyn_gmina_miejska/zamowienia_publiczne/110/status/rodzaj/wzp/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach