Przetargi.pl
Budowa kolektora deszczowego przy ul. Jasnej w zakresie budowy końcowego odcinka kolektora zrzutowego od studni D11.1 do studni D10 w Giżycku.

Wodociągi i Kanalizacja Aglomeracja Giżycko Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 11-500 Giżycko, Bystry 25
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 501 234 263, 501 234 257
  • Data zamieszczenia: 2015-09-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wodociągi i Kanalizacja Aglomeracja Giżycko Sp. z o.o.
    Bystry 25 25
    11-500 Giżycko, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 501 234 263, 501 234 257
    REGON: 28029243900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.aglomeracja.info.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka Prawa Handlowego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa kolektora deszczowego przy ul. Jasnej w zakresie budowy końcowego odcinka kolektora zrzutowego od studni D11.1 do studni D10 w Giżycku.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest budowa kolektora deszczowego przy ul. Jasnej w zakresie budowy końcowego odcinka kolektora zrzutowego od studni D11.1 do studni D10. Robota budowlana, wynika z projektu budowlanego pn. Przebudowa kolektora zrzutowego wód opadowych przy ulicy Jasnej oraz budowa kanalizacji deszczowej odprowadzającej wody opadowe z posesji przy ulicy Konarskiego. Przedmiotem zamówienia jest dokończenie budowy fragmentu sieci kanalizacji deszczowej DN800 od istniejącego odcinka przy studni D12(+9 m) do istniejącego kolektora deszczowego zlokalizowanego w drodze Powiatowej tj. ul. Konarskiego. Zadanie należy wykonać w oparciu o załączone dokumentacje techniczne, ekspertyzy oraz rysunki zamienne. Zadanie polega na budowie sieci kanalizacji deszczowej DN 800 o łącznej długości 50m. W miejscu zakończenia istniejącego rurociągu należy wykonać dodatkową studnię PE 800mm oznaczoną na profilu symbolem D11.1. Rurociąg wykonać do kolektora deszczowego zlokalizowanego w ul. Konarskiego (droga Powiatowa). Prace Budowlane należy rozpocząć od posadowienia studni betonowej 1500mm na istniejącym kolektorze kanalizacji deszczowej w ul. Konarskiego w celu potwierdzenia rzędnych projektowych. Posadowienie studni na istniejącym kolektorze deszczowym będzie możliwe po przebudowie kolidującej istniejącej sieci wodociągowej fi100 (w załączeniu schemat przebudowy wodociągu. Lecz z uwagi na brak danych odnośnie istniejącego wodociągu sposób przebudowy należy ustalić z PWiK Sp. z o.o. w Giżycku na etapie wykonawstwa po dokonaniu odkrywki). Do wyceny przebudowy sieci wodociągowej należy przyjąć rury i kształtki z żeliwa sferoidalnego. Sieć kanalizacji deszczowej należy wybudować z rur o średnicy D 800mm wykonanych z PE lub PP PRAGMA klasy S ( 8kN-m2) lub równoważnych. Odcinek między studniami D11-D10 z uwagi na bardzo bliskie sąsiedztwo budynków mieszkalnych należy wykonać w oparciu o profil zamienny odcinka D12-D10. Prace ziemne na wskazanym odcinku D11-D10 należy wykonywać ręcznie w pełnym oszalowaniu wykopów balami drewnianymi lub wypraskami stalowymi (szalunek pozostanie w wykopie na stałe i jego demontaż nie będzie możliwy). Odcinek ten należy podzielić na fragmenty nie dłuższe niż 4m. Można wykonywać jeden fragment 4m jednocześnie. Rurociąg DN800 należy ułożyć na podsypce piaskowej grubości 15cm i obetonować betonem B10 (rysunek w załączeniu). Studnie D11 wykonać jako studnię betonową 1500mm. Z uwagi na małe przykrycie należy także wyrównać teren do poziomu wskazanego na profilu zamiennym odcinka D12-D10 z odtworzeniem istniejącej nawierzchni z kostki betonowej (polbruk) oraz jezdni asfaltowej. Szczegółowy zakres robót objętych niniejszym zamówieniem określa dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik do niniejszej specyfikacji. Przedmiary mają charakter pomocniczy i nie stanowią podstawy do wyceny, przy wyliczaniu ceny powinny być brane pod uwagę łącznie z całą dokumentacją projektową i specyfikacjami technicznymi i innymi załącznikami do SIWZ. Ponieważ Zamawiający nie może opisywać przedmiotu zamówienia przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub znaków pochodzenia, chyba, że jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia a Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, dlatego wszędzie, gdzie z opisu przedmiotu zamówienia wynika wskazanie znaków towarowych, patentów lub znaków pochodzenia, Wykonawca przyjmie, że wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy lub równoważny i Wykonawca może zaoferować przedmiot równoważny. Zatem wszystkie wskazane z nazwy materiały i przyjęte technologie użyte w niniejszej SIWZ i dokumentacji technicznej należy rozumieć, jako określenie wymaganych parametrów technicznych lub standardów jakościowych. Oznacza to, że Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych dla nazwanych materiałów oraz proponowanej technologii wykonania, wymienionych w powołanej dokumentacji technicznej z zachowaniem jej wymogów w zakresie jakości. Materiały równoważne muszą być w ofercie wymienione z nazwy, a ciężar udowodnienia o zachowaniu parametrów wymaganych przez zamawiającego leży po stronie Wykonawcy. I. Wszystkie materiały użyte do realizacji przedmiotu zamówienia muszą posiadać stosowane atesty, certyfikaty, aprobaty techniczne, deklaracje zgodności bądź inne dokumenty potwierdzające ich dopuszczalność do obrotu i powszechnego stosowania w budownictwie oraz posiadać akceptację Zamawiającego. II. Wykonawca przed przystąpieniem do wyceny zamówienia, a później przed przystąpieniem do wykonania zamówienia powinien dokonać wizji lokalnej w miejscu realizacji przedmiotu zamówienia i w jego okolicy. III. Przedmiot zamówienia winien być wykonany zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami i normami, a treść dokumentacji winna być dostosowana do specyfiki i charakteru zadania inwestycyjnego. IV. Wykonawcy ponoszą wyłączną odpowiedzialność za zbadanie z należytą starannością SIWZ i każdego uzupełnienia do SIWZ wydanego podczas postępowania o udzielenie zamówienia oraz uzyskania informacji, które w jakikolwiek sposób mogą wpłynąć na wartość oferty lub wykonanie robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wymagania dotyczące wadium 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium. 2. Wadium w wysokości 1.000,00 zł (słownie: tysiąc złotych 00-100) należy wnieść przed upływem terminu na składanie ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn.zm.) 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy: Bank Gospodarki Żywnościowej o/Giżycko 67 2030 0045 1110 0000 0149 5900. 5. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i zawierać następujące elementy: a) nazwę Wykonawcy, b) nazwę Zamawiającego, c) nazwę gwaranta - banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielającej gwarancji ze wskazaniem siedziby, d) określenie wierzytelności (nazwa i numer zadania), która ma być zabezpieczona gwarancją, e) kwotę gwarancji, f) termin ważności gwarancji, g) zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie 6. Zamawiającego, nieodwołalnie i bezwarunkowo zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli zajdzie jedna z niżej wymienionych okoliczności: - Wykonawca odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie lub - Wykonawca nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy lub - zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy lub - Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp nie złożył dokumentów lub oświadczeń o których mowa w art. 25 ust. 1 lub pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt. 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej, chyba że udowodnił, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 7. Wadium składane w formie innej niż pieniądzu musi zawierać klauzule gwarantujące bezwarunkową wypłatę na rzecz Zamawiającego w przypadku wystąpienia okoliczności wymienionych w pkt 6 niniejszej SIWZ (art. 46 ust. 4a i ust. 5 Ustawy pzp. 8. Postanowienia pkt. 5 stosuje się odpowiednio do poręczeń określonych w art. 45 ust. 6 pkt 2 i 5 ustawy - Prawo zamówień publicznych. 9. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji powinno być złożone w oryginale i musi obejmować cały okres związania ofertą. 10. Wykonawca, którego oferta nie będzie zabezpieczona wadium wniesionym we właściwej formie, terminie i kwocie zostanie wykluczonych z przedmiotowego postępowania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.aglomeracja.info.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach