Przetargi.pl
Budowa kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami w miejscowościach Łagiewniki- Czarnożyły

Gmina Czarnożyły ogłasza przetarg

  • Adres: 98-310 Czarnożyły, Czarnożyły 48
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 043 8416804 , fax. 043 8416281
  • Data zamieszczenia: 2009-12-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Czarnożyły
    Czarnożyły 48 48
    98-310 Czarnożyły, woj. łódzkie
    tel. 043 8416804, fax. 043 8416281
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.czarnozyly.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami w miejscowościach Łagiewniki- Czarnożyły
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    SIEĆ KANALIZACJI SANITARNEJ ETAP I a/ kanały z rur kanalizacyjnych PVC-U łączonych na wcisk z uszczelką gumową ze ścianką litą jednorodną spełniające wymagania PN-EN 1401:1999 odporne na dichlorometan: - ? 200/5,9 mm, ( klasa S; SDR 34; SN 8 ) -4710,90mb.; b/kanalizacja sanitarna tłoczna z rur PE 100 SDR 17 dn 100 -1772,50 mb c/ kanalizacja sanitarna tłoczna z rur PE 100 SDR 17 dn 125 -4019,20 mb d/ studnie kanalizacyjne z PP ? 1000 mm z włazem żeliwnym -85 szt. ; e/ studnie kanalizacyjne z PP ? 600 mm z włazem żeliwnym -11 szt. f/studnie kanalizacyjne z PP ? 425 mm z włazem żeliwnym -31 szt.; g/ studzienka z zaworem napowietrzająco- odpowietrzającym typ BEV 20-F-50 -10 szt. h/studzienka z czyszczakiem rewizyjnym DN 100 - 7 szt. i/ przewierty: -stalowa rura osłonowa ? 150 mm -23,20 mb; -stalowa rura osłonowa ? 200 mm - 60,70 mb; -stalowa rura osłonowa ? 250 mm -142,20 mb j/ przepompownie ścieków - 5 kpl (P1, P2, P3, P4, P5),-przepompownie typu suchego z zastosowaniem urządzeń tłocznych -tłoczni ścieków, charakteryzujących się zamkniętym obiegiem ścieków, który eliminuje ich kontakt z otoczeniem. Zastosowane urządzenia winny spełniać następujące wymagania : - zbiornik retencyjny winien być zamknięty, wodoszczelny i pomijając otwory wentylacyjne - zabezpieczony przed wydzielaniem odorów oraz odporny na wypadek piętrzenia ścieków; - zbiornik urządzenia do tłoczenia w każdych warunkach eksploatacyjnych ma być stabilny, sztywny, zbudowany z metalu i odporny na oddziaływanie agresywnych ścieków przez zabezpieczenie powłokami antykorozyjnymi; - zastosowane urządzenia (zgodnie z zapisami PN/EN 12050-1) w obrębie przepompowni powinny eliminować gospodarkę skratkami, tzn. podnosić ścieki razem ze wszystkimi częściami stałymi, jakie są zwykle zawarte w ściekach bytowo- gospodarczych; wyklucza się możliwość zastosowania urządzeń rozdrabniających fekalia; - urządzenie musi posiadać minimum dwa pracujące przemiennie zespoły pomp, o wydajności równej maksymalnej projektowanej wydajności przepompowni; zespoły pompowe o mocy powyżej 4,0 kW należy wyposażyć w napędy elektryczne przystosowane do pracy ciągłej w trybie S1; - Pompy muszą być chronione przed bezpośrednim kontaktem oraz zablokowaniem zawartymi w ściekach częściami stałymi; wyróżnikiem systemu separacji jest zastosowanie dwukanałowych separatorów części stałych, wyposażonych w elastyczne, uchylne zespoły cedzące, które otwierają się w czasie tłoczenia, pozwalając na swobodny przepływ w całym obszarze przetłaczania (począwszy od wylotu z pompy) bez pozostawienia w świetle przelotu jakichkolwiek stałych elementów konstrukcji urządzenia, co gwarantuje skuteczność oczyszczania się separatorów; nie dopuszcza się separatorów ze stałymi elementami cedzącymi pozostającymi stale w świetle przepływu ścieków (typu krata, sito, kosze prętowe itp.) - przy doborze urządzeń i przewodów tłocznych dla obszaru przetłaczania ścieków obciążonych fazą stałą, w tym również w strefie separacji skratek, należy zachować minimalny swobodny przekrój (tzw. wolny przelot kuli) nie mniejszy niż ? 100 mm; - pompy winny być łatwo dostępne, trwale zamocowane do zbiornika na zewnątrz urządzenia; - zbiornik retencyjny na górnej powierzchni powinien posiadać duży otwór rewizyjny, który pozwala na : - łatwy montaż i demontaż wszystkich zainstalowanych w jego wnętrzu podzespołów, - kontrolę stanu technicznego komory retencyjnej i pozostałych zespołów, - sprawne wykonanie prac serwisowych, w tym oczyszczenie wnętrza zbiornika z osadów bądź złogów tłuszczu. k/ roboty elektryczne - podłączenie przepompowni - 5 kpl. PRZYŁĄCZA KANALIZACYJNE a/ przykanaliki z rur kanalizacyjnych PVC -U na wcisk z uszczelką gumową ? 160/4,7 mm., (klasa S; SDR 34; SN 8 - 2951,00 m. , zakończone studzienką inspekcyjną DN ? 425 mm z tworzywa PP z włazem żeliwnym B125 - 113 szt. b/ przewierty: - stalowa rura osłonowa ? 200 mm - 62,90mb. ETAP II a/ kanały z rur kanalizacyjnych PVC-U łączonych na wcisk z uszczelką gumową ze ścianką litą jednorodną spełniające wymagania PN-EN 1401:1999 odporne na dichlorometan: - ? 200/5,9 mm, ( klasa S; SDR 34; SN 8 ) -1183,40mb b/kanalizacja sanitarna tłoczna z rur PE 100 SDR 17 dn 100 -600,00 mb c/ studnie kanalizacyjne z PP ? 1000 mm z włazem żeliwnym -28 szt. ; d/ studnie kanalizacyjne z PP ? 600 mm z włazem żeliwnym -3 szt. e/ studzienka z zaworem napowietrzająco- odpowietrzającym typ BEV 20-F-50 -2 szt. f/studzienka z czyszczakiem rewizyjnym DN 100 - 1 szt. g/ przewierty: -stalowa rura osłonowa ? 150 mm -31,30 mb; -stalowa rura osłonowa ? 200 mm - 10,40 mb; -stalowa rura osłonowa ? 250 mm -41,00 mb h/ przepompownie ścieków - 1 kpl (P6),-przepompownia typu suchego z zastosowaniem urządzeń tłocznych -tłoczni ścieków, charakteryzujących się zamkniętym obiegiem ścieków, który eliminuje ich kontakt z otoczeniem. i/ roboty elektryczne - podłączenie przepompowni - 1 kpl. PRZYŁĄCZA KANALIZACYJNE a/ przykanaliki z rur kanalizacyjnych PVC -U na wcisk z uszczelką gumową ? 160/4,7 mm., (klasa S; SDR 34; SN 8 - 464,00 m. , zakończone studzienką inspekcyjną DN ? 425 mm z tworzywa PP z włazem żeliwnym B125 - 23 szt b/ przewierty: - stalowa rura osłonowa ? 200 mm - 114,30mb
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452313008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 70 000,00 zł (słownie:siedemdziesiąt tysięcy złotych). Wykonawca wnosi wadium: 1) w pieniądzu, sposób przekazania: na konto zamawiającego Nr 52 9244 0003 0000 1283 2000 0040 w Banku Spółdzielczym Biała O/Czarnożyły. Wadium powinno być wniesione przelewem na konto zamawiającego i zaksięgowane na nim najpóźniej w dniu składania ofert, przed godziną otwarcia ofert lub w jednej z poniżej podanych form: 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) w gwarancjach bankowych, 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). Wadium wnoszone w innych dopuszczonych przez Zamawiającego formach należy złożyć w oryginale w siedzibie Urzędu Gminy - pokój Nr 5 - Sekretarz Urzędu, a do oferty dołączyć kopię dokumentu
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1.1 Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności stanowiących przedmiot zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt. 1 Ustawy). 1.2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawia pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. (art. 22 ust. 1 pkt. 2 Ustawy) to znaczy: 1) Zakończyli w okresie ostatnich 5 lat (przed dniem wszczęcia postępowania), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - co najmniej 1 kontrakt odpowiadający swym rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia (budowa sieci kanalizacyjnej z przyłączami i przepompowniami ścieków o długości co najmniej 5 000 m) 2) Dysponują osobami które po stronie Wykonawcy będą kierować wykonaniem zamówienia należącymi do właściwej Izby samorządu zawodowego i posiadającymi n/w uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie: a) kierowania robotami o specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych bez ograniczeń -co najmniej 1 osoba, b) kierowania robotami o specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych, cieplnych, wentylacyjnych i gazowych bez ograniczeń -co najmniej 1 osoba. 1.3 Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt. 3 Ustawy) 1.3.1 - posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w kwocie co najmniej 2 500 000 zł. 1.3.2- posiada ważną w dniu składania oferty polisę ubezpieczeniową a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony w zakresie prowadzonej działalność- na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 500 000 zł. 1.4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt. 4 Ustawy w związku z art. 24 ust. 1 pkt. 1-10 Ustawy). 1.5. Informacja w zakresie wykonania zamówienia przez podwykonawców: a/ jeżeli wykonawca zamierza użyć podwykonawców musi wskazać w formularzu oferty części zamówienia, którą powierzy podwykonawcom. b/ całkowitą odpowiedzialność za realizację zamówienia ponosić będzie Wykonawca.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1).wypełniony i podpisany formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru- zał. Nr 1 do niniejszej SIWZ - FORMULARZ OFERTOWY WYKONAWCY 2).dowód wniesienia wadium w formie nie pieniężnej. 3).aktualny odpis z Krajowego Rejestru Sądowego albo aktualne zaświadczenie o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4). dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych, 5). aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 6). aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 7). aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 8). wypełniony i podpisany formularz cenowy z wykorzystaniem wzoru - FORMULARZ CENOWY - zał. Nr 2 i 2a do niniejszej SIWZ. 9).oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru- zał. Nr 3 do niniejszej SIWZ W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie oświadczenie musi być złożone przez każdy podmiot 10). zaparafowany wzór umowy - każda zapisana strona , jako akceptacja warunków w niej zawartych - zał. Nr 4 do niniejszej SIWZ. 11) wykaz osób , które będą kierować wykonaniem zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności z wykorzystaniem wzoru- Zał. Nr 5 do niniejszej SIWZ wraz z załączeniem kopii dokumentów potwierdzających: - posiadanie uprawnień do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie w zakresie kierowania i nadzorowania robót w specjalności instalacyjnej w zakresie urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych - co najmniej 1 osoba, - posiadanie uprawnień do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie w zakresie kierowania i nadzorowania robót w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci instalacji i urządzeń elektrycznych. - co najmniej 1osoba Wskazane osoby muszą być członkami i posiadać aktualną przynależność właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. 12) wykaz wykonanych kontraktów w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania z wykorzystaniem wzoru - Zał. Nr 6 do niniejszej SIWZ. Sporządzony wykaz musi zawierać co najmniej 1 (jeden) kontrakt odpowiadający swym rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia (budowa sieci kanalizacyjnej z przyłączami i przepompowniami ścieków o długości co najmniej 5000 m) Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające, że został wykonany należycie (referencje lub protokół bezusterkowego odbioru). , 13) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków lub zdolność kredytową wykonawcy, na kwotę równą co najmniej 2 500 000,00 zł., ( dwa miliony pięćset tysięcy złotych ) wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert, W przypadku gdy dokument wystawiony przez bank będzie zawierał określenie (wyraża się liczbą siedmiocyfrową ) zamawiający dokonując badania ofert uzna iż jest to 1 000 000 zł 14) ważną w dniu składania ofert polisę ubezpieczeniową a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający że wykonawca jest ubezpieczony w zakresie prowadzonej działalności - na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 500 000,00 zł

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.czarnozyly.akcessnet.net
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach