Przetargi.pl
Budowa kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami w m. Stróża, Stróża Kolonia i Słodków Pierwszy (zadanie A), Stróża, Stróża Kolonia i Słodków Pierwszy (zadanie B - projekt zamienny), Stróża Kolonia i Karpiówka (zadanie C)

Urząd Gminy w Kraśniku ogłasza przetarg

  • Adres: 23-200 Kraśnik, ul. Piłsudskiego 1
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 0818843427 , fax. 081 8252338
  • Data zamieszczenia: 2009-12-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy w Kraśniku
    ul. Piłsudskiego 1 1
    23-200 Kraśnik, woj. lubelskie
    tel. 0818843427, fax. 081 8252338
    REGON: 05434100000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.krasnik.woi.lublin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami w m. Stróża, Stróża Kolonia i Słodków Pierwszy (zadanie A), Stróża, Stróża Kolonia i Słodków Pierwszy (zadanie B - projekt zamienny), Stróża Kolonia i Karpiówka (zadanie C)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Odcinek A (zadanie A): Kanalizacja sanitarna wraz z przyłączami do budynków w m. Stróża, Stróża Kolonia i Słodków Pierwszy: - kanalizacja grawitacyjna z rur PCV 315x7,7 mm; L= 146,0 mb., - kanalizacja grawitacyjna z rur PCV 315x9,2 mm; L= 157,0 mb., - kanalizacja grawitacyjna z rur PCV 250x6,2 mm; L= 176,0 mb., - kanalizacja grawitacyjna z rur PCV 200x5,9 mm; L= 519,0 mb., - kanalizacja grawitacyjna z rur PCV 200x4,9 mm; L= 1 128,0 mb., - przyłącza PCV 160x4,0 mm; L= 1 971,0 mb., - rurociąg tłoczny z P3 - PE110x6,6 mm; L= 41,0 mb., - rurociąg tłoczny z P4 - PE110x6,6 mm; L= 501,0 mb., - przepompownie ścieków - 2 szt. - studnie rewizyjne z kręgów betonowych - beton B45 łączonych na uszczelkę z przejściem szczelnym, uszczelka zintegrowana oraz z kręgiem z dnem o średnicy kręgów 1200 mm, właz żeliwno-betonowy kl. D400; - na przyłączach studzienki kanalizacyjne systemowe PVC o średnicy 400 mm - zamknięcie rurą teleskopową fi 315x600 i włazem żel. B-12,5 t., - wykopy o ścianach pionowych obudowane, udział w robotach : 90% roboty mechaniczne i 10% roboty ręczne, - rury układane na podsypce piaskowej o gr. 15 cm. Po wykonaniu próby szczelności zakończyć obsypkę rur do wysokości 30 cm ponad wierzch rury dokładnie ubijając piasek po bokach kanału, - w miejscach kolizji z istniejącym uzbrojeniem wykopy wykonywać bezwzględnie sposobem ręcznym z zachowaniem szczególnej ostrożności na kablach eNN i telefonicznych montować rury osłonowe, Odcinek B (zadanie B): Kanalizacja sanitarna wraz z przyłączami w m. Stróża, Stróża Kolonia i Słodków Pierwszy (projekt zamienny): - kanalizacja grawitacyjna z rur PCV 315x7,7 mm; L= 44,0 mb., - kanalizacja grawitacyjna z rur PCV 200x5,9 mm; L= 260,0 mb., - kanalizacja grawitacyjna z rur PCV 250x4,9 mm; L= 221,5 mb., - przyłącza PCV 160x4,0 mm; L= 199,0 mb., - studnie rewizyjne z kręgów betonowych - beton B45 łączonych na uszczelkę z przejściem szczelnym, uszczelka zintegrowana oraz z kręgiem z dnem o średnicy kręgów 1200 mm, właz żeliwno-betonowy kl. D400; - na przyłączach studzienki kanalizacyjne systemowe PVC o średnicy 400 mm - zamknięcie rurą teleskopową fi 315x600 i włazem żel. B-12,5 t., - wykopy o ścianach pionowych obudowane, udział w robotach : 90% roboty mechaniczne i 10% roboty ręczne, - rury układane na podsypce piaskowej o gr. 15 cm. Po wykonaniu próby szczelności zakończyć obsypkę rur do wysokości 30 cm ponad wierzch rury dokładnie ubijając piasek po bokach kanału, - w miejscach kolizji z istniejącym uzbrojeniem wykopy wykonywać bezwzględnie sposobem ręcznym z zachowaniem szczególnej ostrożności na kablach eNN i telefonicznych montować rury osłonowe, Odcinek C (zadanie C): Kanalizacja sanitarna wraz z przyłączami w m. Stróża Kolonia i Karpiówka Gm. Kraśnik: - kanalizacja grawitacyjna z rur PCV 200; L= 4 158,4 mb., - przyłącza PCV 160; L= 1 526,3 mb., - studnie rewizyjne z kręgów betonowych - beton B45 łączonych na uszczelkę z przejściem szczelnym, uszczelka zintegrowana oraz z kręgiem z dnem o średnicy kręgów 1200 mm, właz żeliwno-betonowy kl. D400 oraz w miejscach narażonych na miejscowe podtopienia właz kl. D400 z zab. Przed wodą opadową, - wykopy o ścianach pionowych obudowane, udział w robotach : 90% roboty mechaniczne i 10% roboty ręczne, - rury układane na podsypce piaskowej o gr. 15 cm. Po wykonaniu próby szczelności zakończyć obsypkę rur do wysokości 30 cm ponad wierzch rury dokładnie ubijając piasek po bokach kanału, - w miejscach kolizji z istniejącym uzbrojeniem wykopy wykonywać bezwzględnie sposobem ręcznym z zachowaniem szczególnej ostrożności na kablach eNN i telefonicznych montować rury osłonowe, Odcinek D (zadanie D): Kanalizacja sanitarna wraz z przyłączami w m. Stróża, (roboty niekwalifikowane): - przyłącza PCV 160x4,0 mm; L= 138,0 mb., - wykopy o ścianach pionowych obudowane, udział w robotach : 90% roboty mechaniczne i 10% roboty ręczne, - rury układane na podsypce piaskowej o gr. 15 cm. Po wykonaniu próby szczelności zakończyć obsypkę rur do wysokości 30 cm ponad wierzch rury dokładnie ubijając piasek po bokach kanału, Szczegółowy zakres robót określa projekt budowlany, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz przedmiar robót, który to przedmiar należy traktować jako materiał pomocniczy, stanowiący załącznik do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451112000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Składający ofertę winien wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert, w wysokości: 50 000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy i 00/100 złotych), 2. Wadium może być wnoszone w następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42 poz. 275). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego: w Bank Spółdzielczy Ziemi Kraśnickiej w Kraśniku Nr 74 8717 0009 2001 0000 8844 0002. Za termin wniesienia wadium przyjmuje się datę uznania rachunku Zamawiającego. 4. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia oryginał dokumentu należy złożyć w Referacie Organizacyjnym Urzędu Gminy w Kraśniku ul. Piłsudskiego 1, 23-200 Kraśnik pok. 15 przed upływem terminu składania ofert. 5. Wadium wniesione w formie gwarancji ubezpieczeniowej lub bankowej będzie akceptowane pod warunkiem, że jest zgodne z Prawem zamówień publicznych, a w szczególności: a) gwarancja będzie zawierała wszystkie przypadki utraty wadium przez wykonawcę określone w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Prawa zamówień publicznych b) okres ważności gwarancji będzie nie krótszy niż okres związania ofertą określony w specyfikacji istotnych warunków zamówienia 6. Wadium wniesione w formie poręczenia bankowego, poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej lub poręczenia udzielonego przez podmiot, o którym mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości będzie akceptowane pod warunkiem, że jest zgodne z Prawem zamówień publicznych, a w szczególności: a) poręczenie będzie zawierało wszystkie przypadki utraty wadium przez wykonawcę określone w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Prawa zamówień publicznych b) poręczenie będzie zawierało określony datą termin odpowiedzialności, nie krótszy niż okres związania ofertą określony w specyfikacji istotnych warunków zamówienia
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunkiem udziału w postępowaniu jest spełnianie postanowień określonych w art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych, a w szczególności następujących wymagań. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień: a) prowadzą działalność gospodarczą na zasadach określonych w przepisach ustawy z dnia 2 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej (tekst jednolity: Dz.U. z 2007 r. nr 155 poz. 1095, z późn. zmianami), 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wy?konania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj. dysponują lub będą dysponować osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wpisanymi na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego i posiadającymi: a) odpowiednie uprawnienia budowlane (podstawa prawna - art. 14 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane t.j. Dz. U. z 2006r. Nr 156, poz. 1118 z poźn. zm.) do kierowania robotami budowlanymi w specjalności: - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych - minimum 1 osoba, a także posiadającą ważne zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, b) Wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 robót budowlanych odpowiadającym swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia o wartości nie mniejszej niż 1 000 000,00 zł brutto każda robota. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie przeprowadzona w oparciu o przedłożone przez wykonawców dokumenty i oświadczenia na zasadzie spełnia - nie spełnia.. a) Oferty wykonawców, którzy przedłożą dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnianie wymaganych warunków zostaną dopuszczone do badania i oceny, b) Wykonawcy, którzy nie przedłożą dokumentów i oświadczeń potwierdzających spełnianie wymaganych warunków zostaną wykluczeni z postępowania. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za?pewniającej wykonanie zamówienia. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie przeprowadzona w oparciu o przedłożone przez wykonawców dokumenty i oświadczenia na zasadzie spełnia - nie spełnia. a) Oferty wykonawców, którzy przedłożą dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnianie wymaganych warunków zostaną dopuszczone do badania i oceny, b) Wykonawcy, którzy nie przedłożą dokumentów i oświadczeń potwierdzających spełnianie wymaganych warunków zostaną wykluczeni z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (wg zał. nr 3) potwierdzające, że wykonawca: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdol?nymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostęp?nienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za?pewniającej wykonanie zamówienia; - nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, należy złożyć następujące dokumenty: - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Powyższe zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. - Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego, potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. - Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. W celu potwierdzenia opisanych przez zamawiającego warunków posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, wykonawcy muszą złożyć następujące dokumenty: a) Wykaz osób (zgodnie z zał. Nr 9 do SIWZ), którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z dokumentami potwierdzającymi posiadanie odpowiednich uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi (do wykazu należy też dołączyć dokumenty potwierdzające posiadanie następujących uprawnień, uprawnienia: - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, a także posiadającą ważne zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, W przypadku zamiaru korzystania z potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia udostępnionych przez inny podmiot Wykonawca złoży wraz z ofertą: pisemne zobowiązanie tego podmiotu do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. b) Wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 robót budowlanych odpowiadającym swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia o wartości nie mniejszej niż 1 000 000,00 zł brutto każda robota oraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (np. referencje) (wg zał. nr 5), c) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuję lub będzie dysponował wykonawca oraz pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzie i urządzeń, jeżeli w wykazie o którym mowa w pkt. b) wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował (wg zał. Nr 10) 4. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, wykonawcy muszą złożyć następujące dokumenty: a) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzający wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; b) polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 5.W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: a) Dokumenty wymagane w pkt 2 winien złożyć każdy wykonawca. b) Oświadczenie / oświadczenie i zobowiązanie określone w pkt 1 oraz dokumenty wymagane w pkt. 3 winny być złożone wspólnie przez wykonawców. 6. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 2 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 7. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 6, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Zapisy dotyczące terminów wystawienia stosuje się odpowiednio. 8. Wszystkie powyższe dokumenty winny być składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę - poświadczenie winno zawierać zapis odręczny lub w formie pieczęci /za zgodność z oryginałem/. UWAGA ! Wszystkie przedkładane dokumenty muszą być aktualne, czyli powinny odzwierciedlać rzeczywisty, nadal utrzymujący się stan faktyczny i prawny. 9. Dokumenty sporządzone w języku obcym winny być składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym, przez wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krasnik.bip.lublin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach