Przetargi.pl
Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowościach Chełstów, Chełstówek, Drogoszowice i Sosnówka gm. Twardogóra

Gmina Twardogóra ogłasza przetarg

  • Adres: 56-416 Twardogóra, ul. Ratuszowa 14
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3158251 , fax. 071 3158142
  • Data zamieszczenia: 2009-12-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Twardogóra
    ul. Ratuszowa 14 14
    56-416 Twardogóra, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3158251, fax. 071 3158142
    REGON: 93193482200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.twardogora.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowościach Chełstów, Chełstówek, Drogoszowice i Sosnówka gm. Twardogóra
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia zgodnie z art. 31 ustawy został opisany za pomocą dokumentacji projektowej i podzielony został na 3 zakresy: Zakres I Budowa kanalizacji sanitarnej we wsi Chełstówek Zakres II Budowa kanalizacji sanitarnej we wsi Sosnówka Zakres IIIBudowa kanalizacji sanitarnej we wsi Drogoszowice, Chełstów W ramach niniejszego zamówienia do zadań oraz czynności wykonawcy należeć będzie wykonanie prac określonych w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, a w szczególności: Przejęcie od Zamawiającego placu budowy Organizacja i zabezpieczenie ruchu drogowego Zabezpieczenie robót pod względem bhp oraz bezpieczeństwa osób trzecich Geodezyjne wytyczenie robót i pełna obsługa geodezyjna Roboty przygotowawcze Roboty ziemne, Roboty instalacyjne (podłoża, podsypki, rurociągi, studnie itp.) Roboty uzupełniające (przepusty, ogrodzenia pompowni, bramy itp.) Roboty elektryczne - zasilanie pompowni i sterowanie Montaż pompowni Badania i pomiary w tym próby szczelności oraz monitorowanie kanałów Odtworzenie nawierzchni dróg Inne prace wynikające z uzgodnień dokumentacji projektowej i sztuki budowlanej. Wbudowanie materiałów posiadających udokumentowane świadectwa dopuszczenia i stosowania w budownictwie Sporządzenie dokumentacji powykonawczej, Prace porządkowe i zabezpieczające, Wykonywanie obowiązków Gwaranta w okresie uzgodnionym w umowie Ponoszenie wobec Zamawiającego pełnej odpowiedzialności za realizację przedmiotu umowy Ponoszenie skutków prawnych oraz finansowych za istotne zmiany wprowadzone z własnej inicjatywy w trakcie realizacji inwestycji bez akceptacji Zamawiającego
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 10 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: dla zakresu I 50 000,00 PLN dla zakresu II 30 000,00 PLN dla zakresu III 100 000,00 PLN
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust 1 i 2, Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia przez co należy rozumieć wykonanie z należytą starannością w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednego obiektu podobnego do przedmiotu zamówienia tj. budowa sieci kanalizacji sanitarnej, deszczowej lub sieci wodociągowej (gazowej) o średnicy nie mniejszej niż 200mm i długości łącznej nie mniejszej niż 4km. Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (lub będą dysponować takowymi osobami i wówczas przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia), w szczególności posiadającymi uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz.U. 2003, Nr 207, poz.2016 z póź. zm), w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji sanitarnych oraz posiadającymi aktualne zaświadczenia o członkostwie we właściwych izbach samorządu zawodowego. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej terminowe wykonanie zamówienia przy założeniu, iż zapłata za wykonanie zamówienia nastąpi w terminie 21 dni od daty odbioru częściowego lub końcowego i otrzymania przez Zamawiającego faktury wraz z protokołem odbioru podpisanego przez obie strony oraz posiadają środki finansowe na rachunku bankowym bądź w spółdzielczej kasie oszczędnościowo-kredytowej lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 0,5mln zł. Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w wymaganych oświadczeniach i dokumentach i wyszczególnionych w SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 i spełnia warunki udziału w postępowaniu określone art. 22 ust. 1 ustawy wg wzoru załącznik nr 8 do SIWZ. Wykaz zawierający co najmniej jedną wykonaną (tj. rozpoczętą i zakończoną) z należytą starannością robotę budowlaną w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem postępowania (tj. od 01 grudnia 2004r. do 30 listopada 2009r.), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, przy czym za roboty odpowiadające swoim rodzajem Zamawiający uważa roboty budowlane polegające na budowie sieci kanalizacji sanitarnej, deszczowej lub sieci wodociągowej (gazowej) o średnicy nie mniejszej niż 200mm i długości łącznej nie mniejszej niż 4km wg wzoru załącznik nr 9 do SIWZ. Wykaz osób, o których mowa w rozdziale 5 pkt.5.4 SIWZ, a którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z kserokopiami ich uprawnień do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tekst jednolity: Dz.U. 2003, Nr 207, poz. 2016 ze zm.) oraz aktualnych zaświadczeń o członkostwie we właściwych izbach samorządu zawodowego wg wzoru załącznik nr 10 do SIWZ Pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. 6.1.3 wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.twardogora.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach