Przetargi.pl
ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG GMINNYCH I POWIATOWYCH NA TERENIE GMINY KĄTY WROCŁAWSKIE

Gmina Kąty Wrocławskie ogłasza przetarg

  • Adres: 55-080 Kąty Wrocławskie, ul. Rynek Ratusz 1
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3907219 , fax. 071 3907219
  • Data zamieszczenia: 2009-12-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kąty Wrocławskie
    ul. Rynek Ratusz 1 1
    55-080 Kąty Wrocławskie, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3907219, fax. 071 3907219
    REGON: 93193505200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.katywroclawskie.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG GMINNYCH I POWIATOWYCH NA TERENIE GMINY KĄTY WROCŁAWSKIE
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie sprzętem i materiałem własnym: - odśnieżania i usuwania śliskości zimowej dróg gminnych i powiatowych w sezonie 2009/2010, w okresie od dnia podpisania umowy do 15 kwietnia 2010 r., według załącznika nr 1 zawierającego wykaz wszystkich dróg podlegających zimowemu utrzymaniu: -posypywania nawierzchni dróg mieszanką piaskowo solną (MPS) 4% łącznie z usuwaniem warstwy śniegu z jezdni (przyjęta ilość do posypywania jednorazowego 150g/m2). 2.Czynności zimowego utrzymania dróg będą wykonywane każdego dnia, kiedy wymagać będą tego warunki atmosferyczne: - drogi powiatowe zgodnie ze standardami i ich opisem - załącznik nr 2 do umowy - drogi gminne na telefoniczne zgłoszenie 3. Wykonawca zobowiązuje się utrzymywać w stałej gotowości przez 24 godziny/dobę: - nośnik - przystosowany samochód ciężarowy w ilości 1-3 jednostek - piaskarka o ładowności 4-6 ton - pług śnieżny ( średni) - materiał - mieszanka piaskowo solna 4% 4.W ofercie należy podać stawkę za posypywanie i usuwanie śniegu za 1 km bieżący jezdni
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie wymaga się wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Do przetargu zostaną zakwalifikowani wykonawcy, którzy: - spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 2 Ustawy Prawo zamówień publicznych i w specyfikacji istotnych warunków zamówienia - złożą ofertę kompletną w rozumieniu niniejszej specyfikacji - wykażą się realizacją przynajmniej jednego zadania z ostatnich 3 lat (potwierdzonych dokumentami przez Zamawiających), stwierdzających należyte wykonanie zamówienia odpowiadającego swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia. - posiadają kadrę z uprawnieniami do realizacji przedmiotu zamówienia - dysponują sprzętem niezbędnym do wykonania zamówienia ( samochód ciężarowy - co najmniej 1 szt.; piaskarkę o ładowności 4-6 t.; pług śnieżny) - zapewnią całodobowy kontakt telefoniczny Zamawiającego z Wykonawcą i kierowcami Zamawiający dokona oceny spełniania warunków na podstawie formuły spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz oferty wraz z oświadczeniami według załącznika nr 1 do specyfikacji 2.Oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 22 ust.1 i art.24 Ustawy Prawo zamówień publicznych (wzór zał. nr 2 do specyfikacji) (w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, oświadczenie musi być złożone przez każdy podmiot) 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru, albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej- wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. (w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot) 4. Umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie (przedłożona przez Wykonawcę przed podpisaniem umowy). 5. Oświadczenie, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub oświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenia na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego 6. Zaakceptowany projekt umowy (wzór zał. nr 3 do specyfikacji). 7. Wykaz zrealizowanych w ostatnich trzech latach zamówień odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. (Wykaz musi zawierać min. 1 zamówienia (wzór zał. nr 4 do specyfikacji) 8. Dokumenty potwierdzające, że usługi, o których mowa w pkt. 7 zostały wykonane z należytą starannością 9. Wykaz sprzętu będącego w dyspozycji Wykonawcy (wzór zał. nr 5 do specyfikacji).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.katywroclawskie.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach