Przetargi.pl
Budowa kanalizacji sanitarnej i deszczowej w części ul. Domowicza i Chłopickiego

Gmina Tuszyn ogłasza przetarg

  • Adres: 95-080 Tuszyn, ul. Piotrkowska 2/4
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 042 6143325 , fax. 042 6143069
  • Data zamieszczenia: 2012-04-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Tuszyn
    ul. Piotrkowska 2/4 2/4
    95-080 Tuszyn, woj. łódzkie
    tel. 042 6143325, fax. 042 6143069
    REGON: 59064830400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.tuszyn.info.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa kanalizacji sanitarnej i deszczowej w części ul. Domowicza i Chłopickiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie obejmuje wykonanie z materiałów wykonawcy robót budowlanych polegających na budowie, i przekazaniu do użytkowania części kanalizacji sanitarnej i deszczowej - II etap i etapu III wg oznaczeń w dokumentacji projektowej ograniczonych do niżej wymienionego zakresu, w skład którego wchodzi część obiektu nr 2 - II etapu i obiekt nr 2 - III etapu : OBIEKT NR 2 - II etap [(II-2/s);(II-2/d)] - ul. Domowicza i Chłopickiego, 1) Kanalizacja sanitarna z rur PVC o średnicy 200 mm o łącznej długości 339,0 m w tym: - ul. Domowicza ( odcinek S2 - S52) - długość - 147,0 m - ul. Chłopickiego ( odcinek S52 - S56d) - długość - 171,0 m - ul. Chłopickiego ( odc. S52 - S58) - długość - 21,0 m 2) Przykanaliki ks w pasie drogowym z rur PVC: - o średnicy 160 mm - długość - 70,5 m - 8 szt. 3) Kanalizacja deszczowa z rur PVC o łącznej długości 213,5 m w tym: - ul. Domowicza ( odcinek od D9 - D46) o średnicy 315 mm - długość - 132,5 m - ul. Chłopickiego ( odcinek D 46 - D 48) o średnicy 250 mm - długość - 81,0 m z przykanalikami z PVC o średnicy 200 mm - długość- 34,0 m i wpustami deszczowymi o średnicy 500 mm - 7 szt. OBIEKT NR 2 - III etap [(III-2/s); (III-2/t);(III-2/d)] - ul. Chłopickiego 1) Kanalizacja sanitarna z rur PVC o średnicy 200 mm o długości - 189,0 m tj. - odcinek S81 - S7 (11,50 m przed S7) - odcinek S79 - S86 2) Przykanaliki ks w pasie drogowym z rur PVC: - o średnicy 160 mm - długość - 74,30 m - 8 szt. 3) Kanalizacja tłoczna z rur PE o średnicy 160 mm o długość 187,0 m tj. -odcinek C6/S56d - C3 (10,0 m przed C3) 4) Kanalizacja deszczowa o łącznej długości 131,5 m w tym: - odcinek D58 - D7( 21,0 m przed D7) z rur PVC o średnicy 400 mm - odcinek D58 w kierunku D59 o długości 11,0 m - z rur PVC o średnicy 250 mm, z przykanalikami z rur żeliwnych o średnicy 200 mm o długości - 17,50 m i wpustami deszczowymi o średnicy 500 mm - 4 szt. 5) Roboty towarzyszące: - rozbiórki fragmentów nawierzchni ulic, chodników i wjazdów wraz z odtworzeniem do stanu początkowego. Odtworzenie nawierzchni 2 warstwami tłucznia o gr.15 cm ( tłuczeń 63-32mm) i 8 cm (tłuczeń 32-0 mm). Nawierzchnia asfaltowa warstwa wiążąca gr. 4 cm i ścieralna 4 cm. W przypadku prowadzenia kanału w jezdni szerokość odtworzenia po 50 cm na każdą stronę od skraju wykopu, w przypadku prowadzenia robót w pasie chodnika odtworzenie asfaltu na szerokość 1,0 m od krawężnika. Odzysk materiałów 50% dotyczy płyt chodnikowych, obrzeży trawnikowych i krawężników. Wjazdy z kostki typu POLBRUK całkowity odzysk materiału. - wywóz ziemi z wykopów na odległość 4 km, całkowita wymiana gruntu - dowóz piasku, - wykonanie wykopów wąskoprzestrzennych szalowanych, przyjęto 20% wykopów wykonanych ręcznie oraz 80% mechanicznie, - odwodnienie wykopów igłofiltrami i odwodnienie drenażowe z wykopu określone przez Wykonawcę i rozliczane Dziennikiem Pompowania potwierdzonym przez Inspektora, - wykonanie podsypki z pospółki 2-16 mm z rurą karbowaną z PCW 113 mm z filtrem syntetycznym, - obsługa geodezyjna budowy (tyczenie i inwentaryzacja powykonawcza), - zabezpieczenie dojść i dojazdów do posesji na czas robót, - dokumentacja organizacji ruchu z uzgodnieniami i uzyskanie zezwolenia na zajęcie pasa drogowego, - plan bioz, - opłaty za zajęcie pasa drogowego, - wykonanie zabezpieczeń istniejącego uzbrojenia, - usunięcie ewentualnych kolizji istniejącego uzbrojenia podziemnego i nadziemnego w zakresie niezbędnym do prawidłowego wykonania inwestycji, - wykonanie wszelkich zaleceń wynikających z dokumentów uzgadniających, w tym protokołu ZUD, decyzji o pozwoleniu na budowę i innych wraz z poniesieniem kosztów opłat z nich wynikających, - ewentualna niezbędna wycinka krzewów i drzew po uprzednim uzyskaniu zezwolenia właściwego organu, - zgłoszenie zakończenia robót z upoważnienia Zamawiającego do właściwego organu nadzoru budowlanego, - poniesienie opłat i odszkodowań za wyrządzone szkody związane z realizacją zadania, - sporządzenie operatu kolaudacyjnego z geodezyjną inwentaryzacją powykonawczą zarejestrowaną w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Łodzi ul.Tuwima 28, - wszelkie badania wraz z poniesieniem ich kosztów; wskaźników, jakości, opinie, uzgodnienia, zgłoszenia, niezbędne do przekazania zadania użytkownikowi i Zamawiającemu, - przygotowanie placu i zaplecza budowy wraz z zapewnieniem dostawy niezbędnych mediów i poniesieniem ich kosztów, - wykonanie inspekcji telewizyjnej wykonanych kanałów wraz z poniesieniem kosztów tej inspekcji, - przywrócenie placu i zaplecza budowy do stanu co najmniej sprzed rozpoczęcia prac, - oznakowanie placu budowy w sposób zgodny z przepisami Prawa budowlanego oraz instytucji dofinansowujących projekt, - sporządzenie niezbędnych instrukcji obsługi.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452313008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 5 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 40 000,00 zł ( słownie: czterdzieści tysięcy złotych)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tuszyn.info.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach