Przetargi.pl
Budowa kanalizacji deszczowej przy drodze powiatowej 5311S na odcinku ulicy Wiejskiej w Palowicach.

Zarząd Dróg Powiatowych ogłasza przetarg

  • Adres: 44-200 Rybnik, ul. Jankowicka 49
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 4227478, 4227874 , fax. 032 4227479
  • Data zamieszczenia: 2009-09-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych
    ul. Jankowicka 49 49
    44-200 Rybnik, woj. śląskie
    tel. 032 4227478, 4227874, fax. 032 4227479
    REGON: 27628565500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zdp.powiatrybnicki.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa kanalizacji deszczowej przy drodze powiatowej 5311S na odcinku ulicy Wiejskiej w Palowicach.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest : Budowa kanalizacji deszczowej przy drodze powiatowej 5311S na odcinku ulicy Wiejskiej w Palowicach w km umownym wg wyciągu z dokumentacji technicznej 0+045 - 0+125 . Zakres projektowanego zadania przewiduje : - wykonania robót rozbiórkowych, - wykonanie robót ziemnych, - wykonanie kanału z rur PCV o śred. 200 mm - 4 m - budowę kanału z rur PCV o śred. 315 mm - 85 m, - budowę studzienek ściekowych ulicznych betonowych o śred. 500 mm z osadnikiem bez syfonu - 2 szt. - budowę studni rewizyjnych z kręgów betonowych o średnicy 1000 mm - 3 szt. , - odtworzenie warstw konstrukcyjnych podbudowy na odcinku budowy kanalizacji w jezdni-57,4m2, - wykonanie warstwy przeciwspękaniowej i warstwy wiążącej grub. 4 cm z mieszanki min. asfaltowej - 66,2 m2, - wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno - asfaltowej grub. 4 cm - 80,7 m2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i zakresu robót zawiera przedmiar robót , projekt budowlano - wykonawczy i SST dostępne na stronie internetowej jest również w wersji papierowej w siedzibie ZDP .
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452313008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy , którzy : 1). Posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności , jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2). Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3). Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4). Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Zamawiający ustala następujące warunki szczegółowe udziału w postępowaniu : a). Wykonawca w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia , a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie , wykonał roboty odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia tj. wykonał co najmniej 2 zamówienia w zakresie remontu , przebudowy lub budowy kanalizacji deszczowej z rur PCV - o wartości co najmniej 70 000,00 złotych każde zamówienie . Uznanie wykonanych robót uwarunkowane jest przedstawieniem dokumentów potwierdzających że roboty te zostały wykonane należycie. b). Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, c). Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował osobą posiadającą kwalifikacje zawodowe pozwalające na pełnienie funkcji kierownika budowy w zakresie niezbędnym do wykonania zamówienia - kierownik robót musi posiadać uprawnienia w zakresie kierowania robotami drogowymi i należeć do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa ( należy dołączyć kserokopie uprawnień i zaświadczeń o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów); d). Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował co najmniej 1piłą do cięcia asfaltu , 1 koparką o poj. łyżki 0,15 m3, 1walcem wibracyjnym jednoosiowym 0,6 t , 1 samochodem samowyładowczym .
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ; 2. oświadczenie oferenta o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (art. 22 ust. 1 pkt 1-3 wzór dokumentu stanowi załącznik nr 2 do s.i.w.z ) , 3. oświadczenie oferenta o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (art. 22 ust. 1 pkt 4 wzór dokumentu stanowi załącznik nr 3 do s.i.w.z ) , 4. wypełniony druk doświadczenie zawodowe tj. wykaz robót wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie , Wykonawca wykonał co najmniej 2 zamówienia w zakresie remontu , przebudowy lub budowy kanalizacji deszczowej z rur PCV - o wartości co najmniej 70 000,00 złotych każde zamówienie , (wzór dokumentu stanowi załącznik nr 4 do s.i.w.z.) 5. dokumenty potwierdzające , że roboty wym . w punkcie 4 zostały wykonane należycie, 6. dokument wskazujący kierownika budowy , którym dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca wraz z kserokopią uprawnień budowlanych w zakresie kierowania robotami drogowymi i zaświadczeniem o przynależności do OIIB , wzór dokumentu stanowi załącznik nr 5 do s.i.w.z.), 7. pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia ( załączyć w przypadku gdy w dokumencie wskazanym w punkcie 6 Wykonawca wskaże osobę , którą nie dysponuje lecz będzie dysponował. ) 8. wykaz sprzętu , którym dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca (wzór dokumentu stanowi załącznik nr 6 do s.i.w.z.), 9. pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia sprzętu , jeśli w wykazie w punkcie 8 wskazano sprzęt, którym wykonawca będzie dysponował, 10. polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający , że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej wraz z potwierdzeniem zapłaty ostatniej składki. Jeżeli okres ubezpieczenia jest krótszy od terminu realizacji umowy należy przedstawić oświadczenie, iż umowa ubezpieczeniowa będzie przedłużona do czasu zakończenia prac.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zdp.powiatrybnicki.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach