Przetargi.pl
Poprawa atrakcyjności inwestycyjnej Gminy Marklowice poprzez przebudowę drogi wraz z odwodnieniem i oświetleniem ulicy Krakusa w Marklowicach

Urząd Gminy ogłasza przetarg

  • Adres: 44-321 Marklowice, ul. Wyzwolenia 71
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 44-321 , fax. 032 4550020
  • Data zamieszczenia: 2009-09-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy
    ul. Wyzwolenia 71 71
    44-321 Marklowice, woj. śląskie
    tel. 44-321, fax. 032 4550020
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.marklowice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Poprawa atrakcyjności inwestycyjnej Gminy Marklowice poprzez przebudowę drogi wraz z odwodnieniem i oświetleniem ulicy Krakusa w Marklowicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje: Przebudowę istniejącej drogi gminnej ul. Krakusa do drogi jednojezdniowej dwupasowej jako drogi lokalnej (KL), o kategorii ruchu KR2. Do wykonania odcinek o dł. 1800,00 mb o szer. 5,0 mb. Droga będzie ograniczona krawężnikami betonowymi 15*30 cm w terenie pomiędzy zabudowaniami, a poza tym terenem krawężnikami wtopionymi 12*25 cm. Na całej długości zaprojektowano spadek daszkowy 2%. Zaprojektowano pobocze utwardzone o zmiennej szerokości. Warstwa ścieralna zostanie wykonana na podbudowie tłuczniowej (na poszerzeniu) i podbudowie wykonanej metodą głębokiego recyklingu (na istniejącej nawierzchni) z zastosowaniem dodatku cementu portlandzkiego 32,5 oraz stabilizatora EN-1. Zaprojektowano wjazdy do posesji z kostki brukowej gr. 8 cm. Do wykonania jest również zaprojektowana kanalizacja deszczowa na odcinku pomiędzy zabudowaniami o dł. 350,0 mb z rur PCV fi 315 i fi 250 ze studniami z kręgów betonowych fi 1000. Do wykonania jest również modernizacja oświetlenia ulicznego na przedmiotowym odcinku - przebudowa 28 istniejących pkt. świetlnych i budowa 29 pkt. świetlnych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331206
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 10 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każda oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości 50.000,00 zł.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki : 1/ Posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2/ Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Oferent powinien mieć do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowany personel w celu obsadzenia podanych niżej stanowisk: Kierownik budowy- min. 10 lat dośw. zawodowego, min. 7 lat dośw. przy robotach podobnych, min. 5 lat jako kierownik robót podobnych. Kierownik robót- min. 5 lat dośw. zawodowego, min. 2 lat dośw. przy robotach podobnych, min. 2 lat jako kierownik robót podobnych. Wymagane wykształcenie i uprawnienia: wykształcenie wyższe lub średnie techniczne budowlane uprawnienia budowlane dla kierownika budowy, kierowników robót w branżach zgodnych z przedmiotem zamówienia, odpowiednie uprawnienia SEP dla pracowników(dla robót elektrycznych) aktualne zaświadczenie z izby branżowej 3/ Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4/ Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ustawy. 5/ Wykonawca musi udowodnić zrealizowanie w okresie ostatnich 5 lat minimum 2 zadań o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem tego zadania(Zamawiający przyjmuje, że będzie to min. 1 zadanie polegające na wykonaniu modernizacji nawierzchni metodą głębokiego recyklingu o wartości minimalnej 500.000,00 zł, oraz min. 1 zadanie polegające na budowie lub modernizacji nawierzchni asfaltowej metodą (tradycyjną) o wartości minimalnej 500.000,00 zł ), poprzez przedstawienie referencji od poprzednich zamawiających. 6/ Posiadają ważne na czas wykonania i odbioru przedmiotu zamówienia świadectwa dopuszczające materiały użyte do realizacji zamówienia do stosowania na polskim rynku. 7/ Posiadają lub mają zapewniony dostęp do w pełni sprawnego sprzętu gwarantującego uzyskanie wymaganej jakości robót. 8/ Udzielą min. 36 miesięcznej gwarancji na wykonanie przedmiotu zamówienia od daty odbioru końcowego całości zadania. Ocena spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu odbędzie się poprzez analizę oświadczeń i dokumentów złożonych w przedmiotowym postępowaniu przetargowym.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1/ Formularz ofertowy 2/ Dowód wpłacenia, wniesienia wadium. 3/ Zestawienie załączonych dokumentów 4/ Oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych 5/Wykaz robót zrealizowanych przez wykonawcę w okresie ostatnich 5 lat, a jeśli okres działalności jest krótszy w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania 6/ Wykaz oraz kopie referencji wykonanych robót wystawionych przez inwestora (jak w pkt.5)opatrzone datą ich wystawienia z podaniem ich wartości i miejsca wykonania 7/ Oświadczenie o zapoznaniu się i przyjęciu bez uwag wzoru umowy 8/ Dane dotyczące ewentualnych podwykonawców i zakresu powierzonych im części zamówienia Wykonawca musi wykonać własnymi siłami minimum 40% wartości całego zamówienia. Dane dotyczące ewentualnych podwykonawców powinny być potwierdzone informacjami i dokumentami na temat uprawnień podwykonawcy i jego doświadczenia. 9/Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 10/ Szczegółowy kosztorys ofertowy oraz dodatkowo skrócony kosztorys z cenami jednostkowymi robót, dostaw, usług. 11/ Zaświadczenie z Zakładu Ubezpieczeń Społecznych o braku zaległości w uiszczaniu należnych składek lub że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty należnych płatności. 12/ Zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego o braku zaległości podatkowych lub że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty należnych płatności. 13/ Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 i pkt 9ustawy prawo zamówień publicznych. 14/ Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności wraz z dokumentami potwierdzającymi wymagane uprawnienia(branża drogowa, elektryczna, instalacyjna). 15/ Polisa lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 16/ Harmonogram rzeczowo - finansowy realizacji przedmiotu zamówienia

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.marklowice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach