Przetargi.pl
Budowa kanalizacji - etap II wraz z modernizacją Stacji Uzdatniania Wody w Wielbarku

Gmina Wielbark ogłasza przetarg

  • Adres: 12-160 Wielbark, ul. Grunwaldzka 2
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 6218106 , fax. 089 6218106
  • Data zamieszczenia: 2009-07-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wielbark
    ul. Grunwaldzka 2 2
    12-160 Wielbark, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 6218106, fax. 089 6218106
    REGON: 51074327800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wielbark.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa kanalizacji - etap II wraz z modernizacją Stacji Uzdatniania Wody w Wielbarku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I. Podciśnieniową kanalizację sanitarną - etap II. Zakres rzeczowy podciśnieniowej kanalizacji sanitarnej obejmuje zlewnie B-1 i B-2, w tym: - zbiorcze i podłączeniowe rurociągi podciśnieniowe; - Sieć kanalizacji sanitarnej i przyłączy kanalizacyjnych grawitacyjnych; - rozbudowę podciśnieniowej pompowni ścieków; 1.Długość rurociągów kanalizacji podciśnieniowej: 1. zbiorcze rurociągi PE 225 - 1 389 m; 2.zbiorcze rurociągi PE 160 - 2 486 m; 3. zbiorcze i podłączeniowe rurociągi PE 110 - 3 671 m; RAZEM: - 9 879 M. 2. Kanalizacja i przyłącza kanalizacyjne grawitacyjne. Ilość urządzeń kanalizacyjnych: 1. kanalizacja sanitarna grawitacyjna - 1 747 m 2. podłączenie wewnętrznych instalacji kanalizacyjnych - 789 m 3. ilość budynków podłączonych do kanalizacji - 159 szt. 3. Podciśnieniowa pompownia ścieków. Zrealizowana w 2003 roku w Wielbarku podciśnieniowa pompownia ścieków w zakresie dostosowania w części dla całej inwestycji, a w części dla I zrealizowanego etapu. Zakres rzeczowy obejmuje wykonanie: 1. zbiornika podciśnieniowego o pojemności 18 m3 z pompa przetłaczającą ścieki do oczyszczalni ścieków; 2. rurociągów technologicznych łączących zbiornik z rurociągami istniejącymi i projektowanymi pompowni i kanalizacji podciśnieniowej; 3. armatury sygnalizacyjnej, sterującej i zasuw odcinających; Ogrodzenia zbiorników wykonanych za rzeką Sawica i uzupełnienie ogrodzenia pompowni podciśnieniowej; 4. uzupełnienie AKPiA. 4. Skrzyżowanie kanalizacji z drogami, torami kolejowymi i uzbrojeniem terenu. 1. droga krajowa Nr 57 Szczytno - Przasnysz - przejścia wykonane przeciskiem; 2. Droga powiatowa, PKP i droga gminna - przejścia wykonane przeciskiem; 3. Tor kolejowy relacji Ostrołęka Szczytno i relacji Nidzica Wielbark - przejście wykonane przeciskiem; 4. Rów - przy skrzyżowaniu z rowem w sąsiedztwie zabudowań fermy w Wielbarku - rurociąg w rurze osłonowej; 5. Kable energetyczne, telekomunikacyjne, przyłącza wodociągowe - zabezpieczać osłonami rurowymi; 5. Stacja uzdatniania wody - SUW WIELBARK Do wykonania jest: 1. budowa budynku SUW wyposażonego w urządzenia do uzdatniania wody i jej tłoczenia do sieci wodociągowej o wydajności 190 m3/h; Budynek SUW: - pow. zabudowy - 198,0 m2; pow. użytkowa - 167,1 m2; kubatura- 830,0 m3; 2. budowa dwóch zbiorników stalowych wody czystej o 0 4800 mm, wysokości h=10,50 m o pojemności łącznej 343,6 m3.; 3. Budowa przewodów tłocznych pomiędzy studzienkami i zbiornikami wody czystej w rur PE; 4. budowa przewodów wodociągowych z rur PVC DN 225 - 280; 5. Budowa kanalizacji sanitarnej i technologicznej z rur PVC 0 0,16 - 0,20 ( z odprowadzeniem do istniejącej kanalizacji wód popłucznych; 6. budowa kabli sygnalizacyjnych i sterowniczych; 7. budowa ogrodzenia działki SUW. Modernizacja i wykorzystanie istniejących elementów SUW: 1. studni wierconych Nr 1 i Nr 2 o wydajności 145 m3/h, 2. odstojników popłuczyn; 3. odpływu popłuczyn do rzeki Sawicy; 4. Neutralizatora wód podchlorynu sodu; Oraz rozbiórki: 1. istniejącego budynku SUW z urządzeniami technologicznymi; 2. istniejącego składu opału; 3. istniejącego zbiornika wieżowego o pojemności 300m3;
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 80 000,00 PLN (słownie PLN: osiemdziesiąt tysięcy).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w Art. 22 ust. 1 i nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie Art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy t.j.: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia ( w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia spełnienie warunku wykazują oddzielnie), 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie): a) posiadać przeciętne zatrudnienie w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, w wysokości minimum 25 pracowników w każdym roku. b) posiadać przeciętną liczebność personelu kierowniczego w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, w wysokości minimum 4 osoby. c) wskazać do wykonania niniejszego zamówienia następujące osoby, właściwe do realizacji określonych czynności, które posiadają określone kwalifikacje, niezbędne do wykonania zamówienia: - Kierownik robót budowlanych - posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno - budowlanej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, przynależącej do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, posiadającej co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku kierownika robót w specjalności budowlanej, liczone od momentu uzyskania uprawnień, w tym uczestniczący w realizacji Stacji Uzdatniania Wody. - Kierownik robót sanitarnych - posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, przynależącej do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, posiadającej co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku kierownika robót w specjalności sanitarnej, liczone od momentu uzyskania uprawnień, w tym uczestniczący w realizacji kanalizacji sanitarnej. - Kierownik Robót Elektrycznych - posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, przynależący do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, posiadający co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku kierownika robót w specjalności elektrycznej, liczone od momentu uzyskania uprawnień, w tym uczestniczący w realizacji kanalizacji sanitarnej. d) wykonać w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej dwie roboty budowlane, których przedmiotem była budowa sieci kanalizacji sanitarnej , każda o wartości równej co najmniej 2 000 000 PLN brutto. 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia, Wykonawca musi spełniać następujące warunki: (w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa): a) średnie roczne obroty wykonawcy w robotach budowlanych w ostatnich 3 latach powinny wynosić co najmniej 3 000 000 PLN. b) posiadać środki finansowe w wysokości co najmniej 600 000 PLN, lub posiadać zdolność kredytową w wysokości co najmniej 600 000 PLN. c) posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej na wartość nie niższą niż 2.000.000 PLN. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia na podstawie dokumentów i oświadczeń załączonych do oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca winien złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w Art. 22 ust. 1 Ustawy wg załączonego do IDW wzoru - Załącznik nr 3. 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie Art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy, Wykonawca musi załączyć do oferty wymagane niżej dokumenty (w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich): i. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, który potwierdza prawo Wykonawcy do występowania w obrocie prawnym oraz wskazuje osobę/osoby upoważnione do reprezentacji Wykonawcy. W przypadku, gdy nie wszystkie powyższe informacje znajdują się w dokumencie rejestrowym należy również załączyć inne dokumenty prezentujące powyższe dane np. statut, umowę spółki itp. Jeżeli uprawnienie do reprezentacji osoby podpisującej ofertę nie wynika z załączonych dokumentów, do oferty należy dołączyć także pełnomocnictwo w oryginale lub uwierzytelnioną notarialnie kopię. ii. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w Art. 24 ust. 1 pkt 4-8 Ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. iii. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w Art. 24 ust. 1 pkt 9 Ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. iv. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Wykonawca musi załączyć do oferty wymagane niżej dokumenty (w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia niżej wymienione dokumenty mogą być złożone wspólnie): i. informację przedstawiającą przeciętną ilość zatrudnionych pracowników w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, sporządzoną według wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do niniejszej IDW, ii. informację przedstawiającą przeciętną liczebność personelu kierowniczego w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie sporządzoną według wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 do niniejszej IDW, iii. wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie obejmujący co najmniej wskazanie kierownika budowy, kierownika robót sanitarnych i kierownika robót elektrycznych wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 6. Dla każdej z osób wymienionych w wykazie należy załączyć życiorys zawodowy przygotowany wg wzoru - Załącznik nr 7. Życiorysy (w oryginale oferty) powinny być własnoręcznie podpisane przez poszczególne osoby. Objętość jednego życiorysu nie powinien przekroczyć 5 stron. Kwalifikacje oraz doświadczenie każdej z osób określone w życiorysie muszą jasno odpowiadać profilowi określonemu w przedmiocie zamówienia.. Wszystkie pola załączonego wzoru życiorysu powinny zostać wypełnione. Ponadto życiorys winien zawierać miejscowość i datę sporządzenia oraz podpis/parafkę osoby podpisującej ofertę w imieniu Wykonawcy. Dla każdej z osób wymienionych w wykazie należy dołączyć również dokumenty stwierdzające, że osoby te posiadają wymagane uprawnienia, zgodne z polskim Prawem budowlanym. Należy dołączyć kserokopię uprawnień oraz zaświadczeń o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego aktualne na dzień składania ofert. iv. wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat, przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - robót budowlanych, których przedmiotem była budowa sieci kanalizacji sanitarnej, każda o wartości równej co najmniej 2 000 000 PLN brutto), z podaniem ich wartości, dat i miejsca wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających ( np. referencje ), że roboty te zostały wykonane należycie (Załącznik nr 8). W przypadku wykazania kontraktów zawartych w walucie innej niż PLN, wartość kontraktu należy przeliczyć na PLN po kursie średnim NBP obowiązującym w dniu podpisania kontraktu (w takim przypadku prosimy o podanie daty podpisania kontraktu). 4. W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Wykonawca musi załączyć do oferty wymagane niżej dokumenty: i. rachunek zysków i strat, a w przypadku Wykonawców, którzy nie są zobowiązani do sporządzania sprawozdania finansowego, dokumenty określające obroty - za okres ostatnich trzech lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. Dodatkowo, Wykonawca powinien załączyć do oferty informację określającą obroty w robotach budowlanych, przygotowaną na podstawie ww. dokumentów na druku załączonym do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (Załącznik nr 9). Dane w informacji należy przedstawić w PLN. ( W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, wymagane dokumenty musi złożyć co najmniej jeden podmiot ). ii. informację banku, w którym Wykonawca posiada rachunek bankowy, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy w wysokości co najmniej 600 000 PLN, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. ( W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wymagane dokumenty musi złożyć co najmniej jeden podmiot ). iii. Wykonawca musi złożyć ważną polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, na wartość nie niższą niż 2.000.000 PLN. ( W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, każdy z wykonawców składa polisę lub inny dokument ubezpieczenia, potwierdzający ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Łączna kwota ubezpieczenia nie może być niższa niż 2.000.000 PLN). 5. Wymagane w punktach 1 do 4 dokumenty należy przedstawić w formie oryginałów lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę ( z zastrzeżeniem p. 2.i) dotyczącego pełnomocnictwa ) 6. Stosownie do treści § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006 r. Nr 87, poz. 605): i. jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej w pkt. 2.i), 2.iii), 2.iv) składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; c) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; d) zamiast dokumentu wymienionego w pkt 2.ii) składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą. ii. jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w powyższym pkt. 6.i). zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. b. Dokumenty sporządzone w języku obcym Wykonawca dostarcza wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczone przez Wykonawcę. c. Dodatkowo do oferty należy załączyć: a) parafowany formularz umowy - dokument ten powinien zostać parafowany na każdej stronie przez osobę upoważnioną do występowania w imieniu Wykonawcy bądź też, w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, przez ustanowionego pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia oraz wypełnione dane kontraktowe, stanowiące Załącznik nr 2 do IDW. b) kosztorys ofertowy c) wstępny harmonogram rzeczowo-finansowy realizacji zadania, który powinien obejmować wykonanie wszystkich zadań określonych SIWZ przy uwzględnieniu wszystkich osób i podmiotów zaangażowanych w realizację zadania w czasie określonym przez Zamawiającego. d) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wielbark.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach