Przetargi.pl
Budowa infrastruktury sportowej na boisku w Gorzkowie-Osadzie. Etap I

Gmina Gorzków ogłasza przetarg

  • Adres: 22-315 Gorzków, ul. Główna 9
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 084 6838156 , fax. 084 6838111
  • Data zamieszczenia: 2014-03-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Gorzków
    ul. Główna 9 9
    22-315 Gorzków, woj. lubelskie
    tel. 084 6838156, fax. 084 6838111
    REGON: 95037169500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://uggorzkow.bip.e-zeto.eu/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa infrastruktury sportowej na boisku w Gorzkowie-Osadzie. Etap I
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane na działce nr 382/2 w Gorzkowie-Osadzie. W zakres zadania wchodzą: trybuny dla 150 osób, miejsca zadaszone dla zawodników 2x13 miejsc, boisko trawiaste do piłki nożnej o wymiarach 61,50x90 m., Bramki do piłki nożnej - 2 szt., ogrodzenie (wys. 4 m.) - 72 m. i piłkochwyt (wys. 4 m) - 30 m., montaż bram rozwieranych i furtki, Chodnik z kostki brukowej - 369,51 m2. Szczegółowy opis robót zawiera przedmiar, dokumentacja projektowa oraz STWiORB. UWAGA Dokumentacja projektowa będąca załącznikiem do SIWZ obejmuje znaczne szerszy zakres robót niż określony w przedmiotowym postępowaniu. Na potrzeby składania oferty należy brać pod uwagę wyłącznie opisy, które odnoszą się do pozycji ujętych w przedmiarze robót. Wykonawca ma obowiązek wykonywać roboty budowlane w sposób umożliwiający prowadzenie rozgrywek piłkarskich przez klub sportowy na głównej płycie boiska. Ostatni mecz w Gorzkowie-Osadzie planowany jest na dzień 8 czerwca 2014 r. Wykonawca ma obowiązek posiadać w stosunku do użytych materiałów i urządzeń dokumenty potwierdzające pozwolenie na zastosowanie/wbudowanie (atesty, certyfikaty, aprobaty techniczne, świadectwa, jakości). Urządzenia winny spełniać wymagania Polskiej Normy PN, przenoszących normy europejskie PN-EN. Dla wyrobów, dla których nie ustanowiono Polskiej Normy - Aprobatę Techniczną. W sprawach nieuregulowanych w dokumentach należy stosować się do obowiązujących warunków technicznych, norm państwowych branżowych, przepisów prawa budowlanego dozoru technicznego oraz sztuki inżynierskiej. Wykonawca zobowiązany jest do: informowania mieszkańców terenu objętego inwestycją o rozpoczęciu, zakończeniu i utrudnieniach związanych z prowadzonymi pracami, zorganizowania i ponoszenia kosztów zaopatrzenia w energię, surowce i materiały, wykonania niezbędnych ekspertyz, badań, prób i pomiarów na koszt własny, skompletowanie i przedstawienie Zamawiającemu dokumentów pozwalających na ocenę prawidłowego wykonania przedmiotu odbioru robót, a w szczególności: dziennika budowy, protokołów badań i sprawdzeń, niezbędnych świadectw kontroli, jakości, inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej, instrukcji obsługi w jednym egzemplarzu dla Zamawiającego, kosztorysów powykonawczych. Okres rękojmi za wady wynosi 36 miesięcy licząc od daty podpisania końcowego protokołu odbioru robót. Jest wymagany okres min. 36 miesięcy gwarancji prawidłowego działania na wykonane roboty budowlane od daty odbioru końcowego. Jeżeli gwarancje producenta zastosowanych wyrobów i urządzeń obejmują okres dłuższy niż 36 miesięcy obowiązują gwarancje producenta na dane wyroby i urządzenia. Karty i warunki gwarancyjne zostaną przekazane wraz z protokołem odbioru końcowego. Zamawiający informuje, że wszelkie znaki towarowe i znaki producenta występujące w dokumentacji projektowej są nieobowiązujące. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne, w tym systemowe producentów o innym kształcie i zbliżonych wymiarach przy zachowaniu wymagań funkcjonalnych tj. liczby siedzisk, parametrów i materiałów wykonania, przedstawione rozwiązania mają jedynie charakter poglądowy, przykładowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451112000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://uggorzkow.bip.e-zeto.eu/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach