Przetargi.pl
Budowa infrastruktury sportowej na boisku w Gorzkowie-Osadzie

Gmina Gorzków ogłasza przetarg

  • Adres: 22-315 Gorzków, ul. Główna 9
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 084 6838156 , fax. 084 6838111
  • Data zamieszczenia: 2013-08-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Gorzków
    ul. Główna 9 9
    22-315 Gorzków, woj. lubelskie
    tel. 084 6838156, fax. 084 6838111
    REGON: 95037169500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://uggorzkow.bip.e-zeto.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa infrastruktury sportowej na boisku w Gorzkowie-Osadzie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane na działce nr 382/2 w Gorzkowie-Osadzie w przedmiocie budowy kompleksu boisk sportowych. W zakres zadania wchodzi: usunięcie istniejącego ogrodzenia oraz wymiana na nowe z siatki plecionej o wysokości 2 m - 103, 91 m. oraz 4 m - 45, 35 m.; boisko wielofunkcyjne do piłki siatkowej oraz do koszykówki z nawierzchnią z poliuretanu- 32, 26m.x19, 26 m; boisko do piłki plażowej z nawierzchnią z piasku przepuszczalnego dla wody, ograniczonego krawężnikiem oporowym - 12mx22m; wykonanie piłkochwytu o wysokości 4 m. - 30 m., 2 bramy wjazdowe wys. 2 m.; 3 furtki wejściowe wys. 2 m., dojścia i dojazdy z kostki betonowej - 358 m2; trybuny systemowe dla 150 osób, miejsca zadaszone dla zawodników 2x13 miejsc; niski płotek wzdłuż dłuższych boków boiska do piłki nożnej - 175, 06 m.; wykonanie odwodnienia liniowego boiska o sztucznej nawierzchni, korytka - 64, 20 m.; studnia chłonna z kręgów betonowych o śr. 1,4 m., głębokość do 3m., studzienki inspekcyjne kanalizacyjne o średnicy 425 mm. - 2 szt. Wykonawca ma obowiązek posiadać w stosunku do użytych materiałów i urządzeń dokumenty potwierdzające pozwolenie na zastosowanie/wbudowanie (atesty, certyfikaty, aprobaty techniczne, świadectwa, jakości). Urządzenia winny spełniać wymagania Polskiej Normy PN, przenoszących normy europejskie PN-EN. Dla wyrobów, dla których nie ustanowiono Polskiej Normy - Aprobatę Techniczną. W sprawach nieuregulowanych w dokumentach należy stosować się do obowiązujących warunków technicznych, norm państwowych branżowych, przepisów prawa budowlanego dozoru technicznego oraz sztuki inżynierskiej. Wykonawca zobowiązany jest do: informowania mieszkańców terenu objętego inwestycją o rozpoczęciu, zakończeniu i utrudnieniach związanych z prowadzonymi pracami, zorganizowania i ponoszenia kosztów zaopatrzenia w energię, surowce i materiały, wykonania niezbędnych ekspertyz, badań, prób i pomiarów na koszt własny, skompletowanie i przedstawienie Zamawiającemu dokumentów pozwalających na ocenę prawidłowego wykonania przedmiotu odbioru robót, a w szczególności: dziennika budowy, protokołów badań i sprawdzeń, niezbędnych świadectw kontroli, jakości, inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej, instrukcji obsługi w jednym egzemplarzu dla Zamawiającego, kosztorysów powykonawczych. Okres rękojmi za wady wynosi 36 miesięcy licząc od daty podpisania końcowego protokołu odbioru robót. Jest wymagany okres min. 36 miesięcy gwarancji prawidłowego działania na wykonane roboty budowlane od daty odbioru końcowego. Jeżeli gwarancje producenta zastosowanych wyrobów i urządzeń obejmują okres dłuższy niż 36 miesięcy obowiązują gwarancje producenta na dane wyroby i urządzenia. Karty i warunki gwarancyjne zostaną przekazane wraz z protokołem odbioru końcowego. Zamawiający informuje, że wszelkie znaki towarowe i znaki producenta występujące w dokumentacji projektowej są nieobowiązujące. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne, przedstawione rozwiązania mają jedynie charakter poglądowy, przykładowy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451112000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wymagania dotyczące wadium 1) Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości 7 000,00 zł (słownie: siedem tysięcy złotych) 2) Wadium może być wnoszone w: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620). 3) Wadium w formie pieniężnej należy wnieść na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Krasnymstawie nr 51 8200 0008 2001 00115544 0001 z dopiskiem: wadium - budowa boisk sportowych. 4) Wadium powinno być wniesione przed upływem terminu do składania ofert tj. do dnia 23.08.2013 r., do godz. 11:00. Za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się dzień i godzinę uznania kwoty wadium na rachunku Zamawiającego. 5) Dokument w formie gwarancji i poręczenia winien zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty kwoty odpowiadającej wysokości wadium, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń. 6) W przypadku wniesienia wadium w formie, o której mowa w ust. 2 lit. b-e, do oferty należy dołączyć oryginał. 7) Wykonawca, który nie zabezpieczy oferty akceptowaną formą wadium zostanie przez Zamawiającego wykluczony z postępowania

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://uggorzkow.bip.e-zeto.eu
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach