Przetargi.pl
Budowa i wyposażenie przetwórni ryb w przedsiębiorstwie Stawy Milickie S.A.. Numer postepowania: PN-20/2012. W korespondencji kierowanej do Zamawiającego należy posługiwać się tym znakiem.

Stawy Milickie S.A. ogłasza przetarg

  • Adres: 56-300 Milicz, Ruda Sułowska 20
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 3847110 , fax. 71 3847110
  • Data zamieszczenia: 2012-10-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Stawy Milickie S.A.
    Ruda Sułowska 20 20
    56-300 Milicz, woj. dolnośląskie
    tel. 71 3847110, fax. 71 3847110
    REGON: 02146175600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.stawymilickie.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka Akcyjna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa i wyposażenie przetwórni ryb w przedsiębiorstwie Stawy Milickie S.A.. Numer postepowania: PN-20/2012. W korespondencji kierowanej do Zamawiającego należy posługiwać się tym znakiem.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane i dostawy obejmujące przebudowę istniejącego budynku hydroforni zakładowej oraz zaplecza socjalnego gospodarstwa na funkcję przetwórni ryb wraz z wyposażeniem, mieszczącej się w Rudzie Sułowskiej 20. 2. Projektowany układ funkcjonalny wpisany jest w istniejący układ konstrukcyjny. W ramach prac nie przewiduje się ingerencji w zasadnicze elementy konstrukcyjne budynku. Zakres rzeczowy robót budowlanych obejmuje m.in.: 1) wyburzenie wewnętrznej ściany wiatrołapu przy istniejącym wejściu do budynku, 2) wykucie nowych otworów drzwiowych i zamurowanie części istniejących, 3) poszerzenie istniejących otworów okiennych, 4) wykonanie nowej posadzki, 5) docieplenie ścian i stropodachu, 6) naprawę zarysowań ścian i stropu, 7) wykonanie nowych przebić na otwory drzwiowe i okienne, 8) wykonanie instalacji sanitarnych: a) instalacja wody zimnej (z istniejącego przyłącza - przebudowa wewnętrznej instalacji wodnej), b) instalacja wody ciepłej (z istniejącego przyłącza - przebudowa wewnętrznej instalacji wodnej; ogrzewanie wody ciepłej - z istniejącej kotłowni), c) instalacja kanalizacji sanitarnej - bytowej i technologicznej (do istniejącego przyłącza - przebudowa wewnętrznej instalacji kanalizacji sanitarnej), d) instalacja centralnego ogrzewania (zasilanie z istniejącej kotłowni zlokalizowanego w tym samym budynku, w części wyłączonej z opracowania), e) instalacja wentylacji mechanicznej. 8) wykonanie instalacji elektrycznych: a) zasilanie obiektu istniejącą linią nn 230/400 V, b) tablicę rozdzielczą TE, c) instalacje oświetlenia ogólnego i miejscowego, d) instalacje oświetlenia awaryjnego, e) instalacje gniazd wtykowych 230 V ogólnego przeznaczenia, f) instalacje gniazd wtykowych technologicznych, g) zasilanie urządzeń wentylacji, h) instalacje ochrony przed przepięciami, i) instalacje ochrony przeciwporażeniowej, j) instalacje połączeń wyrównawczych miejscowych i głównych. 9) modernizację istniejącego układu komunikacyjnego na terenie działki Inwestora (bez ingerencji w istniejące włączenia do dróg publicznych) obejmującą korektę przebiegu ulic na terenie inwestycji i wymianę nawierzchni celem dostosowania ich nośności do odpowiednich pojazdów obsługujących przetwórnię, 3. Docelowo w obiekcie zgodnie z uzgodnionym projektem technologicznym będzie pracowało czterech pracowników. Powiązania funkcjonalne oparte są na technologii produkcji i przetwórstwa rybnego do 25 ton gotowego produktu rocznie. W budynku wyodrębniono węzeł sanitarny z szatnią, aneksem socjalnym, prysznicem, toaletą oraz szafkami na odzież. Strefa produkcji składa się z dwóch pomieszczeń: pomieszczenia produkcji oraz pomieszczenia pakowni z ekspedycją. Ściany w pomieszczeniach (za wyjątkiem pomieszczenia socjalnego) muszą być zmywalne na całą wysokość pomieszczenia. 4. Zakres rzeczowy dostawy wyposażenia technologicznego obejmuje: - basen magazynowy o gładkich ścianach, wykonany z laminatu poliestrowo-szklanego, o wymiarach nie większych niż 130 cm x 130 cm, o pojemności około 800 litrów, wyposażony z instalacje natleniającą, - urządzenie komorowe do ogłuszania ryb wykonane ze stali nierdzewnej i plastiku, o wydajności nie mniejszej niż 250 kg/h i nie większej niż 800 kg/h, o zasilaniu 230 V, - wytwornica lodu łuskowego o wydajności nie mniejszej niż 350 kg/dobę, o zasilaniu 230 V, wyposażona w pojemnik na lód, temperatura łuski -7 stopni Celsiusa, - odłuszczarka ręczna do odłuszczania ryb wykonana ze stali nierdzewnej, o zasilaniu 230 V, - 2 stoły roboczy ze stali nierdzewnej o wymiarach nie większych niż 80 cm x 120 cm, - stół roboczy ze stali nierdzewnej o wymiarach nie większych niż 80 cm x 180 cm, - szafa chłodnicza na produkt gotowy dla temperatury do -5 stopni Celsiusa, o wymiarach nie większych niż 71 cm x 80 cm x 210 cm, o zasilaniu 230 V, - szafa na opakowania wykonana ze stali nierdzewnej o wymiarach nie większych niż 60 cm x 120 cm x 180 cm, - waga etykietująca o nośności do 30 kg, z możliwością druku etykiet wstępnie zadrukowanych, odporna na wilgoć, o zasilaniu 230 V, - myjka do butów i fartuchów wykonana ze stali nierdzewnej, konstrukcja spawana, wyposażona w regulację wysokości nóg, doprowadzenie wody 3/8 cala, odprowadzenie wody 1 i 1/2 cala oraz szczotkę z pojemnikiem na płyn, - sterylizator do noży, dwupłaszczowy, wykonany ze stali nierdzewnej, o zasilaniu 230 V, - 3 umywalki sterowane kolanem ze stali nierdzewnej i wyposażone w mieszacz, - myjka ciśnieniowa wysokotemperaturowa z podgrzewem wody o maksymalnym ciśnieniu roboczym 200 bar, maksymalnym wydatku wody 1100 l/h, temperaturze podgrzewu wody 40-155 stopni Celsiusa, zasilaniu 400 V oraz wyposażona m.in. w: niskoobrotową pompę, inżektor środka chemicznego, regulacje ciśnienia i przepływu wody w lancy i urządzeniu, manometr, waż zbrojony, automatyczny start/stop, - basen na kółkach do płukania ryb o wymiarach nie większych niż 80 cm x 60 cm x 85 cm, wykonany ze stali nierdzewnej, dopuszczony do kontaktu z żywnością, nogi zakończone kołami jezdnymi, w tym dwa z hamulcem, - 100 skrzynek na ryby typu tzw. dunka z odpływami, dopuszczone do kontaktu z żywnością, - 20 pojemników/beczek z tworzywa na odpady kategorii 3, dopuszczone do kontaktu z żywnością, - 4-cztery wózki platformowe o wymiarach nie większych niż 60 cm x 80 cm wykonane ze stali nierdzewnej, dopuszczone do kontaktu z żywnością, na kołach skrętnych, w tym dwa z hamulcem, - 4-cztery deski do krojenia wykonane z polietylenu, dopuszczone do kontaktu z żywnością, - 4-cztery listwy magnetyczne do noży o długości 55 cm, mocowane do ściany, - 4-cztery nożyce do ryb wykonane ze stali nierdzewnej, jedno ostrze ząbkowane, dopuszczone do kontaktu z żywnością, - 4-cztery noże do filetowania o długości 16 cm, dopuszczone do kontaktu z żywnością, - 4-cztery noże do filetowania o długości 20 cm, dopuszczone do kontaktu z żywnością, - 4-cztery noże do krojenia ryb o długości 26 cm, dopuszczone do kontaktu z żywnością, - 4-cztery noże do krojenia ryb o długości 20 cm, dopuszczone do kontaktu z żywnością. 5. Zakres rzeczowy dostawy wyposażenia socjalno - sanitarnego obejmuje: - 4-cztery szafki ubraniowe wyposażone w suszarkę i dezynfekcję ubrań roboczych, o wymiarach nie większych niż 80 cm x 50 cm x 180 cm, - szafa gospodarcza wykonana ze stali, o wymiarach nie większych niż 60 cm x 50 cm x 180 cm, zamykana, dzielona na dwa segmenty - jeden wyposażony w półki, a drugi służący do przechowywania narzędzi do sprzątania, - szafka śniadaniowa dla 4-5 osób, wykonana ze stali, posiadająca wywietrzniki w szafach skrytkowych, - blat/stół socjalny o wymiarach nie większych niż 80 cm x 80 cm, - taboret/krzesło, - 4-cztery dozowniki na płyn do mycia rąk wykonane ze stali nierdzewnej lub tworzywa, o pojemności zbiornika około 800 ml, zamykane na kluczyk, umożliwiające kontrolę poziomu mydła i zastosowania przycisku łokciowego, - 4-cztery dozowniki na płyn do dezynfekcji rąk wykonane ze stali nierdzewnej lub tworzywa, o pojemności zbiornika około 800 ml, zamykane na kluczyk, umożliwiające kontrolę poziomu płynu i zastosowania przycisku łokciowego, - 4-cztery zasobniki na ręczniki jednorazowe wykonane ze stali nierdzewnej lub tworzywa, - 4-cztery kosze na zużyte ręczniki wykonane z plastiku i pokryte metalizowaną powierzchnią, o pojemności nie mniejszej niż 40 litrów i nie większej niż 60 l, dodatkowo otwierany nogą za pomocą specjalnego pedału, - stalowa apteczka ścienna o wymiarach około 50 cm x 26 cm x 12 cm i wyposażeniu co najmniej zgodnym z normą DIN 13157. 6. Wskazane jest, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej miejsca roboty budowlanej, aby uzyskać informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty dokonania wizji lokalnej poniesie Wykonawca.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 120 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych). 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przed podmioty, o których mowa art. 6b ust. 5 pkt. 2) ustawy o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42 poz. 275 z późn. zm.). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Miliczu Nr 04 9582 0000 2000 0024 4417 0001. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu zostanie uznane za wniesione w terminie, jeżeli wpłynęło na rachunek bankowy Zamawiającego przed terminem składania ofert. Wadium wnoszone w pozostałych formach powinno być wniesione kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę i dołączone do oferty. Natomiast oryginał wadium należy złożyć w odrębnym opakowaniu dołączonym do oferty. 5. Wadium wniesione w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej powinno w treści zawierać: 1) zobowiązanie gwaranta (banku lub zakładu ubezpieczeń) do zapłaty całkowitej kwoty wadium nieodwołalnie, bezwarunkowo, na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego (beneficjenta gwarancji) zawierające oświadczenie o zaistnieniu okoliczności, o których mowa w art. 46 ust. 4a lub ust. 5 u.p.z.p., 2) termin obowiązywania gwarancji, który nie może być krótszy niż termin związania ofertą, 3) miejsce i termin zwrotu gwarancji. 6. Zasady zwrotu wadium zgodnie z art. 46 ust. 1 - 4 u.p.z.p.: 1) Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza lub po unieważnieniu postępowania, 2) Zamawiający zwraca wadium Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego, 3) Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 4) Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wniesie wadium w określonym przez Zamawiającego terminie. 5) Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 7. Zasady zatrzymanie wadium zgodnie z art. 46 ust. 4a - 5 u.p.z.p.: 1) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 u.p.z.p. nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 u.p.z.p. lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie, 2) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami jeżeli Wykonawca którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 8. W przypadku nie wniesienia wadium w zakreślonym terminie Zamawiający wykluczy Wykonawcę na podstawie art. 24 ust. 2 pkt. 2) u.p.z.p. Zgodnie z art. 24 ust. 4 u.p.z.p. ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.stawymilickie.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach