Prochowickie Przedsiębiorstwo Komunalne Sp. z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 59-230 Prochowice, ul. Jagiellońska 32
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 76 87 88 912 , fax. 76 87 88 912
- Data zamieszczenia: 2012-10-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Prochowickie Przedsiębiorstwo Komunalne Sp. z o.o.
ul. Jagiellońska 32 32
59-230 Prochowice, woj. dolnośląskie
tel. 76 87 88 912, fax. 76 87 88 912
REGON: 02192483100000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 100% udział Gminy Prochowice
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu używanego samochodu ciężarowego powyżej 3,5 t wraz z zabudową do opróżniania szamb i transportu nieczystości (WUKO) - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa samochodu ciężarowego powyżej 3,5 t wraz zabudową do opróżniania szamb i transportu nieczystości z układem wodnym. Dodatkowo samochód musi posiadać wydzielony zbiornik wody oraz układ wody wysokociśnieniowy, umożliwiający czyszczenie przykanalików. 1. Charakterystyka samochodu: samochód używany, spełniający wymagania polskich przepisów w sprawie dopuszczenia do ruchu (w tym warunków technicznych i badań pojazdów), wydanych na podstawie ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. Nr 98, poz. 602 z późn. zm.) oraz wymogi określone w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 12 listopada 2002r. w sprawie wymagań dla pojazdów asenizacyjnych (Dz. U. z 2002r. Nr 193 poz. 1617), rok produkcji nie wcześniej niż 2000 r., silnik z zapłonem samoczynnym, moc silnika (KM/kW- napęd) minimalna 220/160, pojemność silnika nie mniej niż 6871 ccm, skrzynia biegów manualna, masa własna nie więcej niż 6000 kg, dopuszczalna masa całkowita nie większa niż 18000 kg stan licznika nie więcej niż 30000 km, elektrycznie regulowana wysokość zawieszenia, hamulec silnikowy, wspomaganie układu kierowniczego, zawieszenie pneumatyczne tylnej osi, kabina dwuosobowa, 2. Charakterystyka zabudowy: zabudowa przeznaczona do opróżniania szamb oraz transportu nieczystości, z układem wodnym, zbiornik ustawiony elastycznie na dodatkowej ramie podwozia, zbiornik o pojemności 5 m3 na nieczystości i 3 m3 na wodę, kompresor napędzany mechanicznie, z przystawki odbioru mocy podwozia, armatura zabezpieczająca przed zalaniem kompresora i nadmiernym wzrostem ciśnienia w zbiorniku oraz wychwytująca olej smarny, wąż ssawny, głębokość zasysania 8 m, urządzenie do pomiaru pobranej ilości ścieków, wskaźnik ciśnienia wody, zabezpieczenie filtr zanieczyszczeń oraz zawór jednokierunkowy/zwrotny po stronie ssawnej, aktualny przegląd techniczny. Zamawiający odbierze samochód asenizacyjny WUKO na własny koszt. Leasingodawca ponosi pełną odpowiedzialność za wybór zgodnego z opisem zawartym w pkt. 3 SIWZ, pojazdu będącego przedmiotem zamówienia. Pojazd musi być kompletny, sprawny technicznie, musi posiadać komplet dokumentów. Stopień zużycia właściwy dla pojazdu będącego w prawidłowej eksploatacji. Zamawiający przed zakupem zastrzega sobie prawo sprawdzenia sprzętu. 3. Warunki leasingu: Leasing operacyjny z opcją wykupu. Okres leasingu 36 miesięcy. Miesięczne raty równe, opłacane wg. harmonogramu opłat leasingowych. Czynsz inicjalny (opłata wstępna) do 38.000,00 zł brutto włącznie płatne będzie w terminie 7 dni od dnia zawarcia umowy w sprawie tego zamówienia. Raty leasingowe płatne do dnia 5 każdego miesiąca, po miesiącu w którym nastąpi protokolarne przekazaniu samochodu specjalistycznego typu WUKO. Przeniesienia prawa własności za kwotę wykupu do 25 % wartości zamówienia. Zapłata czynszu inicjalnego, rat leasingowych i kwoty wykupu wyczerpuje wszelkie zobowiązania pieniężne wobec Leasingobiorcy z tytułu należnego wykonania umowy leasingu. Projekt umowy zawierający istotne postanowienia SIWZ zgodne ze złożoną ofertą przygotowany zostanie przez Leasingodawcę celem akceptacji przez Prezesa Prochowickiego Przedsiębiorstwa Komunalnego sp. z o. o. Zamawiający żąda aby Leasingodawca samodzielnie ubezpieczał samochód na rzecz Zamawiającego na własny koszt, a wysokość ubezpieczenia doliczona zostanie do rat leasingowych. Zamawiający pokryje koszty rejestracji pojazdu, podatku od środków transportu (jeśli wymagany), ewentualne kary/upomnienia jakie powstaną w trakcie użytkowania pojazdu w ramach zawartej umowy leasingu. Powyższych kwot ze względu na ich charakter nie należy uwzględniać w cenie oferty. Ponoszenie tych kosztów następować będzie na fakturze Vat w formie opłaty dodatkowej. Zamawiający informuje, że jest spółką ze 100% udziały Gminy Prochowice, na rynku działa od dnia 1 lipca 2012r. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 660000000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.prochowice.com
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Kompleksowe ubezpieczenie mienia oraz odpowiedzialności cywilnej Gminy Węgliniec wraz z jednostkami organizacyjnymi w okresie od 29 lipca 2016 do 28 lipca 2019 roku
Dodano: 2016-06-23 - Usługa udzielenia pożyczki w kwocie 4 357 050,94 PLN z przeznaczeniem na spłatę zaciągniętej pożyczki w kwocie 4 357 050,94 PLN
Dodano: 2016-04-15 - Restrukturyzacja zobowiązań Powiatu Górowskiego do kwoty 2 000 000,00 złotych poprzez udzielenie finansowania (subrogacja) na podst. art. 518 § 1 pkt 3 KC..
Dodano: 2015-12-08 - Restrukturyzacja zobowiązań Powiatu Górowskiego do kwoty 2 000 000,00 złotych poprzez udzielenie finansowania (subrogacja) na podst. art. 518 § 1 pkt 3 KC.
Dodano: 2015-11-12 - USŁUGA RESTRUKTURYZACJI ZOBOWIĄZAŃ GMINY WLEŃ W WYSOKOŚCI 1.780.000,00 ZŁOTYCH POPRZEZ UDZIELENIE FINANSOWANIA (SUBROGACJĘ) NA PODST. ART. 518 § 1 PKT 3 KC
Dodano: 2015-08-28 - Finansowanie wydatków inwestycyjnych poprzez subrogacje
Dodano: 2015-03-11 - Finansowanie wydatków inwestycyjnych poprzez wykup wierzytelności
Dodano: 2015-03-06 - RESTRUKTURYZACJA ZOBOWIĄZAŃ SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO ZESPOŁU OPIEKI ZDROWOTNEJ W BOGATYNI poprzez spłatę bezspornych zobowiązań SP ZOZ w Bogatyni w trybie art. 518 §1pkt.3 K.C. (subrogacja)
Dodano: 2015-02-11 - RESTRUKTURYZACJA ZOBOWIĄZAŃ SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO ZESPOŁU OPIEKI ZDROWOTNEJ W BOGATYNI poprzez spłatę bezspornych zobowiązań SP ZOZ w Bogatyni w trybie art. 518 §1pkt.3 K.C. (subrogacja)
Dodano: 2015-01-28 - Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego na sfinansowanie planowanego deficytu, ogłoszenie z dnia 05.08.2014 r.
Dodano: 2014-08-05