Przetargi.pl
Budowa i wyposażenie budynku Gminnej Biblioteki Publicznej w Zwierzynie

Gminna Biblioteka Publiczna w Zwierzynie ogłasza przetarg

  • Adres: 66-542 Zwierzyn, ul. Wojska Polskiego 6
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 95 761 73 87 , fax. 95 761 80 05
  • Data zamieszczenia: 2016-05-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gminna Biblioteka Publiczna w Zwierzynie
    ul. Wojska Polskiego 6 6
    66-542 Zwierzyn, woj. lubelskie
    tel. 95 761 73 87, fax. 95 761 80 05
    REGON: 08006759400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.wrota.lubuskie.pl/biblioteka_zwierzyn
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa i wyposażenie budynku Gminnej Biblioteki Publicznej w Zwierzynie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych dotyczących: Budowy budynku Gminnej Biblioteki Publicznej w Zwierzynie wraz z infrastrukturą towarzyszącą. Projekt budowy zakłada: Budowę budynku Gminnej Biblioteki Publicznej w Zwierzynie wraz z niezbędnym uzbrojeniem i zagospodarowaniem terenu. Dane techniczne zabudowy: - powierzchnia zabudowy - 437,83 m2 - powierzchnia użytkowa - 360,45 m2 - kubatura - 1 544,07 m3 - wysokość w kalenicy - 5,21 m, - wysokość w okapie - 3,49 m, Kąt pochylenia dachu 12. 2.Założenia: a)Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót budowlanych zgodnie z projektami budowlanymi, przedmiarem robót, specyfikacji technicznej oraz SIWZ. Poniższa specyfikacja zawiera elementy, jakie należy ująć w wycenie. Wymieniona dokumentacja stanowi odpowiednio załącznik do SIWZ. I tak: Załącznik nr 2 do SIWZ - Projekty budowlane, Specyfikacja techniczna Załącznik nr 3 do SIWZ - Przedmiar robót, który należy traktować, jako pomocniczy do wyceny robót, w wycenie należy ująć wszystkie roboty i urządzenia, które zdaniem Wykonawcy są bezwzględnie niezbędne do właściwego wykonania robót i przyszłej eksploatacji. b)Zaleca się, aby wykonawca zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz podpisania umowy i zawarcia w cenie oferty wszystkich kosztów za roboty, niezbędne do prawidłowego ich wykonania, zgodnie z technologią robót określoną Polską Normą oraz prawem budowlanym c)Wykonawca zobowiązany jest w momencie podpisania umowy do złożenia harmonogramu terminowego realizacji zamówienia. d)Zaleca się, aby wykonawca wykonał projekt wykonawczy konstrukcji stalowej. e)Wykonawca wyceni zmianę nieistotną załączoną na rysunkach o nazwie zaczynającej się od słowa zmiana f)Wykonawca zakupi i zamontuje 3 znaki informujące o obiekcie bibliotecznym (2 drogowskazy i 1 tablica na bibliotece). Tablica o wymiarach 700x900mm zawierać będzie logo i nazwę biblioteki. Drogowskaz o wymiarach 1000x300mm zawierać będzie logo i słowa (Biblioteka). g)Wykonawca wykona na swój koszt Instrukcję PPOŻ wraz z niezbędnym wyposażeniem biblioteki potrzebnym do odbioru przez Straż Pożarną. h)Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót budowlanych zgodnie ze sztuką budowlaną, obowiązującymi przepisami i normami oraz przy zachowaniu przepisów BHP, przy maksymalnym ograniczeniu uciążliwości prowadzenia robót prowadzonych u Zamawiającego. Wykonawca gwarantuje także wykonanie przedmiotu zamówienia pod kierownictwem osób posiadających wymagane przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie. i)Wykonawca zapewnienia materiały i urządzenia niezbędne do wykonania przedmiotu umowy, posiadające aktualne atesty i certyfikaty pozwalające na ich stosowanie i niezbędne do odbioru przez instytucje takie jak sanepid oraz straż pożarną. Transport materiałów na plac budowy oraz dostarczenie i eksploatacja maszyn i urządzeń obciążają Wykonawcę. j)Wykonawca w trakcie wykonywania robót ponosi odpowiedzialność za bezpieczeństwo swoich pracowników oraz innych osób znajdujących się w obrębie przekazanego placu budowy z tytułu prowadzonych robót. Budowa znajduje się obok szkoły podstawowej, co powoduje utrudnienie w zabezpieczeniu placu budowy. k)Po zakończeniu robót, ale przed ostatecznym odbiorem przez Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest do uporządkowania terenu budowy wraz z terenem przyległym i doprowadzenia ich do stanu, jaki był przed rozpoczęciem robót. l)Gwarancja. Zamawiający żąda udzielenia przez Wykonawcę gwarancji na okres 36 miesięcy od daty odbioru końcowego przedmiotu zamówienia. Okres rękojmi ustala się na 36 miesięcy. W wymienionych terminach Wykonawca zobowiązany jest do bezpłatnego usuwania ujawnionych wad. m)Po wykonaniu przez Wykonawcę robót przewidzianych niniejszą SIWZ Zamawiający dokona ich odbioru. Celem odbioru jest sprawdzenie należytego wykonania tych robót, tzn. zgodnie z projektem budowlanym, przy uwzględnieniu wszystkich pozycji wynikających z przedmiaru robót. n)Podpisanie przez strony bez zastrzeżeń Końcowego Protokołu Odbioru uważa się za termin wykonania robót. Jeżeli w trakcie odbioru zostaną ujawnione wady przedmiotu odbioru lub jego niekompletność, strony wpiszą je do Końcowego Protokołu Odbioru i wyznaczą termin do ich usunięcia. W takiej sytuacji za dzień końcowego odbioru przyjmuje się dzień, w którym strony podpisały Protokół Odbioru Usunięcia Wad. o)Przed przystąpieniem do końcowego odbioru robót Wykonawca przedstawia Zamawiającemu protokoły z wykonanych prób i badań, jakie były niezbędne do prawidłowej realizacji zamówienia, certyfikaty lub atesty na zastosowane materiały, dokumentację dotyczącą wykonanych robót budowlanych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451112000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 25 000,00 zł (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium może być wniesione w: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, ze poręczenie kasy jest zawsze w poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 ze zmianami). 3. Wadium wniesione w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego nr 32 8362 0005 4200 7142 2000 0010 4. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji do oferty należy złożyć jej oryginał, który powinien znajdować się w jednej kopercie razem z ofertą, z zastrzeżeniem, że dokument gwarancji nie powinien być spięty trwale z resztą oferty. W treści oferty winna znajdować się kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem, natomiast oryginał gwarancji należy złożyć oddzielnie od oferty. 5. Wadium musi być wniesione przed terminem składania ofert na cały okres związania ofertą. 6. Przy wnoszeniu wadium Wykonawca powinien powołać się na oznaczenie oferty podane przez Zamawiającego w pkt XI. 7. Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt XII ppkt 9. 8. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę, jako najkorzystniejszej. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 11. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt XII ppkt 7, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin płatności (minimalny: 14 dni, maksymalny: 30 dni)
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.wrota.lubuskie.pl/biblioteka_zwierzyn
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach