Urząd Gminy w Psarach ogłasza przetarg
- Adres: 42-512 Psary, ul. Malinowicka 4
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 32 294 49 00 wew. 41 , fax. 32 294 49 01
- Data zamieszczenia: 2015-10-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy w Psarach
ul. Malinowicka 4 4
42-512 Psary, woj. śląskie
tel. 32 294 49 00 wew. 41, fax. 32 294 49 01
REGON: 00053724300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.psary.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa i przebudowa drogi gminnej Brzękowice-Wał. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Nazwa zamówienia publicznego: Budowa i przebudowa drogi gminnej Brzękowice-Wał. 2. Przedmiot zamówienia: 2.1. W ramach zamówienia należy wykonać w szczególności n/w roboty budowlane: a) frezowanie nawierzchni bitumicznych, b) koryta na całej szerokości jezdni i pobocza zgodnie z zakresem w dokumentacji technicznej, c) podbudowy z kruszywa łamanego i gruntu stabilizowanego cementem zgodnie z zakresem w dokumentacji technicznej, d) ułożenie krawężników drogowych zgodnie z zakresem w dokumentacji technicznej, e) wzmocnienie nawierzchni bitumicznych przy użyciu geosiatki stalowej zgodnie z zakresem w dokumentacji technicznej, f) wykonanie nowej nawierzchni bitumicznej warstwy wiążącej i ścieralnej zgodnie z zakresem w dokumentacji technicznej, g) wykonanie nawierzchni z kostki brukowej grubości 8cm, h) wykonanie dołu chłonnego i) umocnienie powierzchniowe skarp, rowów i ścieków j) poboczy z tłucznia kamiennego zgodnie z zakresem w dokumentacji technicznej, k) wysepki najazdowej z kostki kamiennej zgodnie z zakresem w dokumentacji technicznej, l) wykonawca wykorzysta zabudowane na odcinku drogi kruszywo do wykonania podbudowy. 2.2. Wykonawca ponadto jest zobowiązany do: a) Zapewnienia dostępu ruchu pieszego i kołowego do posesji prywatnych w okresie realizacji inwestycji, aż do zakończenia i odbioru końcowego robót, b) urządzenia i oznakowania terenu budowy i odpowiedniego jego zabezpieczenia i zapewnienia odpowiednich zabezpieczeń bhp, c) wykonania robót zabezpieczających i odtworzeniowych, zgodnie z projektem, d) wykonania wszystkich robót towarzyszących, zgodnych z projektem i prawidłową technologią wykonywania robót, wykonania niezbędnych badań, prób i pomiarów oraz wszystkich badań, prób i pomiarów na każde polecenie Zamawiającego w celu stwierdzenia prawidłowości wykonanych robót, e) w przypadku zniszczenia lub uszkodzenia w toku realizacji zadania urządzeń lub też istniejących sieci uzbrojenia terenu - naprawienia ich i doprowadzenie do stanu pierwotnego, f) zgłaszania Zamawiającemu robót ulegających zakryciu lub zanikających, g) zapewnienia uprawnionego nadzoru i dozoru, a także właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny pracy, h) uporządkowania terenu budowy po zakończeniu robót i przekazanie go Zamawiającemu najpóźniej do dnia odbioru końcowego, i) ewentualne materiały budowlane i ich producenci wymienione w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót lub przedmiarach robót zostały wskazane przykładowo. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne, j) niedopuszczalne jest składowanie materiałów budowlanych, sprzętu oraz inne korzystanie z działek prywatnych bez uprzedniego uzgodnienia z właścicielami nieruchomości warunków wejścia w teren prywatny, k) Wykonawca jest zobowiązany do stałej współpracy z Zamawiającym w celu prawidłowego i bezkonfliktowego zrealizowania przedsięwzięcia, l) szczegółowy zakres robót zostanie ujęty w harmonogramie rzeczowo-finansowym opracowanym na podstawie dokumentacji projektowej, kosztorysu ofertowego, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót oraz wytycznych Zamawiającego i będzie stanowił załącznik do umowy. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu harmonogram do akceptacji w ciągu 7 dni od daty podpisania umowy. W uzasadnionych przypadkach Wykonawca w trakcie wykonywania robót jest zobowiązany aktualizować harmonogram rzeczowo-finansowy na żądanie Zamawiającego w terminie 3 dni i przedstawiać go Zamawiającemu do akceptacji. Aktualizacja harmonogramu nie wymaga zmiany postanowień umowy w formie aneksu, m) zapewnienia obsługi geodezyjnej w celu wytyczenia, bieżącej kontroli i inwentaryzacji oraz naniesienia wykonanych elementów na zasoby geodezyjne (inwentaryzacja powykonawcza). n) Wynikami pomiaru powykonawczego należy uzupełnić zasób mapowy znajdujący się w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Będzinie, o) wykonania ewentualnych przyłączeń wodociągowych i energetycznych dla potrzeb budowy oraz ponoszenia kosztów zużycia mediów, p) uzyskania zezwolenia na zajęcie pasa drogowego, q) wykonanie i zatwierdzenie projektu organizacji ruchu. 2.3. Pozostałe warunki zlecenia: a) należy zachować warunki wynikające z wszelkich decyzji, uzgodnień i opinii. b) w trakcie robót Wykonawca zobowiązany będzie przedstawić materiały do akceptacji inspektorowi nadzoru z ramienia Zamawiającego na co najmniej 10 dni roboczych przed ich zastosowaniem lub wbudowaniem. c) ewentualne materiały budowlane i ich producenci wymienione w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót lub przedmiarach robót zostały wskazane przykładowo. Dopuszcza się stosowanie materiałów równoważnych po zaakceptowaniu przez Zamawiającego. d) niedopuszczalne jest składowanie materiałów budowlanych, sprzętu oraz inne korzystanie z działek prywatnych bez uprzedniego uzgodnienia z właścicielami nieruchomości warunków wejścia w teren prywatny. e) wykonawca jest zobowiązany do stałej współpracy z Zamawiającym w celu koordynowania prawidłowego przebiegu prac oraz wykonać przedmiot zamówienia zgodnie z wytycznymi Zamawiającego. f) Ze względu na ryczałtowy sposób wynagrodzenia przedmiary robót stanowiące załączniki do dokumentacji projektowej mają charakter jedynie pomocniczy i służą - wraz z pozostałymi załącznikami SIWZ - do wyceny kosztów wykonania zamówienia przez potencjalnych wykonawców. Ewentualne błędy w przedmiarze nie będą stanowiły podstawy do roszczeń Wykonawcy względem Zamawiającego. Do dnia podpisania umowy Wykonawca dostarczy kosztorys ofertowy. 2.4. Zgodnie z zapisami umowy par. 17 Wykonawca w okresie realizacji przedmiotu umowy musi posiadać aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 100 000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych 00/100). Polisa (oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę) zostanie złożona u Zamawiającego przed zawarciem umowy. Wykonawca utrzyma ważność ubezpieczenia przez cały okres realizacji Umowy. Jeżeli w trakcie realizacji umowy ważność polisy ubezpieczeniowej wygasa, to nie później niż w ostatnim dniu ważności polisy ubezpieczenia Wykonawca przedstawi Zamawiającemu kopię polisy o przedłużonym terminie ważności. Wykonawca zobowiązuje się do posiadania nieprzerwanej ochrony ubezpieczeniowej w okresie obowiązywania umowy, na warunkach nie gorszych niż w pierwotnej polisie. W przypadku każdorazowej zmiany terminu obowiązywania umowy Wykonawca zobowiązany jest przedłużyć ważność polisy do dnia ustalonego przez Strony. Niedostarczenie polisy w terminie traktowane będzie jako podstawa do rozwiązania umowy przez Zamawiającego z winy Wykonawcy. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają dokumentacje projektowe wraz z uzgodnieniami, warunkami, opiniami, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, informacja Starosty Będzińskiego z zatwierdzonym projektem budowlanym i udzielonym pozwoleniem na budowę nr 1252.2013 z dn. 11.12.2013 r i zgłoszenia robót nr 6743.642.2015 z dnia 19.08.2015r. 4. Rozwiązania równoważne Ilekroć w SIWZ, umowie, załącznikach, dokumentacji projektowej, STWiOR jest mowa o -produkcie, materiale czy systemie typu lub np. - należy przez to rozumieć produkt, materiał czy system (typ, np.) taki jak zaproponowany lub inny o standardzie i parametrach technicznych nie gorszych niż zaproponowany. Wszystkie użyte w SIWZ, umowie, załącznikach, dokumentacji projektowej, STWiOR znaki handlowe, towarowe, przywołania patentów, nazwy modeli, numery katalogowe służą jedynie do określenia cech technicznych i jakościowych materiałów a nie są wskazaniem na producenta. Użyte wszelkie nazwy handlowe w opisie przedmiotu zamówienia Zamawiający traktuje jako informację uściślającą, która została użyta wyłącznie w celu przybliżenia potrzeb Zamawiającego. Dopuszcza się użycie do realizacji zamówienia produktów równoważnych, w stosunku do ich jakości, docelowego przeznaczenia i spełnianych funkcji i walorów użytkowych. Przez jakość należy rozumieć zapewnienie minimalnych parametrów produktu wskazanego w SIWZ, umowie, załącznikach, dokumentacji projektowej. Wykonawca, który do wyceny przyjmie rozwiązania równoważne jest zobowiązany udowodnić równoważność przyjętych urządzeń, sprzętu i materiałów. W celu potwierdzenia, że oferowane rozwiązanie równoważne spełnia wymagania określone w SIWZ, umowie, załącznikach, dokumentacji projektowej, STWiOR, wykonawca złoży Szczegółowy opis oferowanego przedmiotu zamówienia równoważnego w którym dla każdego produktu określi nazwę producenta, typ-model oraz inne cechy produktu pozwalające na jednoznaczną identyfikację zaoferowanego produktu i potwierdzenie zgodności z opisem przedmiotu zamówienia. Zgodnie z art. 30 ust. 4 Ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w niniejszej SIWZ, za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 Ustawy Pzp. W przypadku powoływania się na normy, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy odniesienia Zamawiający zgodnie z art. 30 ust. 4 Ustawy dopuszcza rozwiązania równoważne wymaganiom opisywanym w przywołanych normach, aprobatach, specyfikacjach technicznych i systemach odniesienia, w tym dokumenty równoważne. Nie złożenie takiego wykazu będzie równoznaczne z przyjęciem rozwiązań wskazanych w SIWZ, umowie, załącznikach, dokumentacji projektowej. 5. Warunki płatności zgodnie z warunkami zawartymi w projekcie umowy Zał. Nr 7 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451100001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia przed upływem terminu do składania ofert wadium w wysokości - 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z póź. zm.).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.psary.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowa boiska sportowego wraz z pozostałym zagospodarowaniem terenu w Jastrzębiu-Zdroju
Dodano: 2016-07-27 - Adaptacja budynku przy ul. Damrota 5 wraz z terenem przyległym
Dodano: 2016-07-26 - Realizacja projektu pn. Przebudowa Klinicznego Oddziału Otorynolaryngologii i Onkologii Laryngologicznej (zgodnie z dokumentacją techniczną Oddziału Laryngologii) wraz z częściową adaptacją poddasza - etap II. Sygn. sprawy DZP/19PN/2016
Dodano: 2016-07-13 - Likwidacja obiektów budowlanych w rejonie szybów głównych wraz z wyposażeniem oraz likwidacją przyłączy i urządzeń przesyłowych integralnie związanych z tymi obiektami cześć I : zadanie 1-6, część II: zadanie 1-7, część III: zadanie 1-5 dla SRK S.A Oddział KWK Boże Dary
Dodano: 2016-07-13 - Adaptacja budynku przy ul. Damrota 5 wraz z terenem przyległym
Dodano: 2016-07-04 - Rozbiórka budynku przy ul. Kościuszki 39a wraz z uporządkowaniem terenu.
Dodano: 2016-07-04 - Rozbiórka budynku po byłej podstacji trakcyjnej wraz z kanałami technologicznymi, do poziomu posadowienia ław fundamentowych, zlokalizowanej w Wojkowicach przy ul. G. Morcinka 11; działka o numerze geodezyjnym 1067/6, karta mapy 4, obręb Wojkowice
Dodano: 2016-07-01 - Wykonanie remontu lokalu mieszkalnego nr 4 w budynku przy ul. Ks. A. Koziełka 46 w Knurowie
Dodano: 2016-06-30 - Zagospodarowanie placu przy budynku mieszkalnym ul. Barbary 19 w Rybniku wraz z dociepleniem ścian zewnętrznych budynku
Dodano: 2016-06-27 - Budowę chodnika w ciągu drogi wojewódzkiej nr 946 w miejscowości Łękawica- etap III
Dodano: 2016-06-22