Przetargi.pl
Budowa i montaż dźwigu osobowego w budynku szpitalnym

Zamojski Szpital Niepubliczny Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 22-400 Zamość, ul. Peowiaków 1
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 084 6775000 , fax. 084 6385145
  • Data zamieszczenia: 2009-12-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zamojski Szpital Niepubliczny Sp. z o.o.
    ul. Peowiaków 1 1
    22-400 Zamość, woj. lubelskie
    tel. 084 6775000, fax. 084 6385145
    REGON: 95121753600026
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa i montaż dźwigu osobowego w budynku szpitalnym
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest : Wykonanie robót budowlanych : dostawa windy osobowej z montażem, dobudowa samodzielnego szybu windy w technologii tradycyjnej z wykonaniem elektrycznych instalacji zasilających zgodnie z dokumentacją projektową Szczegółowy opis zakresu wykonania prac oraz dostawy dźwigu opisany jest w załączniku nr 1 załączonym do SIWZ z podziałem na: przedmiar robót - wykonanie szachtu windy, montaż windy, wykonanie podjazdu - dojścia do windy. Projekt budowlany szpitalnej windy Projekt zasilania elektrycznego szpitalnej windy zewnętrznej Przedmiar robót- zasilanie elektryczne
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 424161006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienie wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1.Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień; 2.Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3.Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4.Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: a.1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę a.2) Oświadczenie - Informacja na temat możliwości powierzenia przez wykonawcę wykonania części lub całości zamówienia podwykonawcom. (zgodnie z zał. Nr 6). a.3) Kosztorys ofertowy - zgodny z przedmiarem robót , który ma dla Zamawiającego charakter wyłącznie informacyjny i nie stanowi podstawy do oceny całej oferty a.4) zatwierdzony projekt umowy (zał. Nr 3). B.W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty: 1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej zgodnie z charakterem zamówienia , wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 2. dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych 3. koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem lub oświadczenie, że ustawa nie nakłada takiego obowiązku. 4. oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych C.w celu potwierdzenia, że oferowany sprzęt odpowiada wymaganiom określonym przez zamawiającego: 1. szczegółowy opis oferowanego dźwigu oraz foldery, ulotki informacyjne lub fotografie 2. certyfikaty, świadectwa, atesty dopuszczające do eksploatacji, jednocześnie potwierdzające bezpieczeństwo, funkcjonalność urządzenia, spełnienie norm obowiązujących w Unii Europejskiej (CE) dopuszczenie do użytku na terenie RP. D. W celu potwierdzenia, że wykonawca spełnia minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne 1. potwierdzone referencjami wykonanie w ciągu ostatnich 5 lat co najmniej 1 zlecenia obejmującego dostawę i montaż dźwigu osobowego w istniejącym obiekcie o wartości nie mniejszej niż 75% oferowanej ceny brutto za wykonanie robót dźwigowych (również wykonanie zlecenia w charakterze podwykonawcy)- załącznik nr 5 2. potwierdzone referencjami wykonanie w ciągu ostatnich 5 lat co najmniej 2 zlecenia obejmującego prace w obiekcie objętym ochroną konserwatorską (zabytkowym )o wartości nie mniejszej niż 100% oferowanej ceny brutto za wykonanie robót (również wykonanie zlecenia w charakterze podwykonawcy- załącznik nr 5 3. wskazanie osoby do pełnienia funkcji kierownika budowy posiadającego aktualne uprawnienia wymagane przez Prawo budowlane, a także uprawnienia tego kierownika do prowadzenia prac w obiektach zabytkowych wraz z aktualnymi zaświadczeniami wydanymi przez właściwą Izbę Samorządu Zawodowego o jego członkostwie w tej Izbie, zgodnie z wymogami ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994r. (Dz.U. z 2008, Nr 123, poz. 803) 4. wskazanie osoby do pełnienia funkcji kierownika montażu dźwigu osobowego i odpowiedzialnej za sporządzenie powykonawczej dokumentacji projektowej dźwigu i za odbiór dźwigu przez UDT

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach