Przetargi.pl
Dostawa i montaż windy osobowej do budynku Głównego Kolejowego Szpitala Uzdrowiskowego SPZOZ w Nałęczowie

Kolejowy Szpital Uzdrowiskowy w Nałęczowie SP ZOZ ogłasza przetarg

  • Adres: 24-140 Nałęczów, ul. Górskiego 6
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 81 5014208 wew. 32 , fax. 81 5014302
  • Data zamieszczenia: 2013-02-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Kolejowy Szpital Uzdrowiskowy w Nałęczowie SP ZOZ
    ul. Górskiego 6 6
    24-140 Nałęczów, woj. lubelskie
    tel. 81 5014208 wew. 32, fax. 81 5014302
    REGON: 43121756200000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa i montaż windy osobowej do budynku Głównego Kolejowego Szpitala Uzdrowiskowego SPZOZ w Nałęczowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Szczegółowy opis wymaganych parametrów technicznych dźwigu elektrycznego linowego z górną maszynownią Lp. Element dźwigu Szczegółowy opis wymaganych parametrów technicznych 1. Udźwig 450kg/5osób 2. Wysokość podnoszenia 12,5 m 3. Ilość przystanków 5 4. Ilość drzwi przystankowych 5-rozmieszczenie jednostronne 5. Drzwi I drzwi szybowe: 2AT teleskopowe dwupanelowe o wymiarach w świetle : 750 x 2000 mm , wykładane laminatem , standartowy próg aluminiowy , kurtyna świetlna 6. Drzwi II drzwi szybowe : 2AT teleskopowe dwupanelowe o wymiarach w świetle 750 x 2000 mm , malowane proszkowo RAL o kolorze jasnoszarym , na dwóch przystankach ( -1,0) drzwi o odporności ogniowej EI 60 ,pozostałe drzwi bez odporności ogniowej 7. Kabina nieprzelotowa : o wymiarach min. Szer. X głęb. X wys. : 1000 x 1150 x 2100 mm 8. Wyposażenie kabiny kaseta dyspozycji na ścianie bocznej ( wykonana ze stali nierdzewnej - satyna; elektroniczny cyfrowy wyświetlacz pięter i strzałek kierunku jazdy , podświetlane przyciski z potwierdzeniem sygnalizacją świetlną przyjęcia dyspozycji ,stacyjka blokady otwarcia drzwi ,sygnalizacja dźwiękowa i świetlna przeciążenia kabiny , oświetlenie - umieszczone w suficie , oświetlenie awaryjne akumulatorowe - min. 2 godz.; poręcz- stal nierdzewna - na ścianie tylnej kabiny , lustro - na ścianie tylnej ? wysokości kabiny , listwy przypodłogowe i odbojowe na wysokości 150 - 350 mm oraz 850 - 1000 mm , podłoga- wykładzina przeciwpoślizgowa niepalna , panele kabinowe-stalowe wykładane laminatem ; System łączności głosowej ze służbami ratowniczymi za pomocą GSM ( opłata za koszty karty SIM po stronie użytkownika) 9. Kasety wezwań pokrywy wykonane ze stali nierdzewnej - wyposażone w strzałki kierunku dalszej jazdy , na przystanku podstawowym dodatkowo w wyświetlacz pięter 10. Napęd elektryczny , linowy regulowany falownikowo z enkoderem , silnik zabezpieczony termistorowo przed przegrzaniem i niepełnym zasilaniem , 180 załączeń na godzinę 11. Sterowanie sterowanie mikroprocesorowe , zbiorczość góra-dół , funkcja -jazda pożarowa -stacyjka na kluczyk lub sygnał z centralki p.poż. 12. Wymiary istniejącego szybu szerokość x głębokość: 1370 x 1680 mm, głębokość podszybia: 1750 mm, wysokość nadszybia: 3500 mm 13. Uwagi Z istniejącego dźwigu pozostają klocki przeciwwagi Zakres prac związanych z wymianą dźwigu osobowego o numerze ewidencyjnym 31-13 60550 - demontaż podzespołów dźwigowych istniejącego dźwigu -dostawa i montaż nowego dźwigu wg parametrów podanych poniżej -wykonanie prac budowlanych i instalacji towarzyszących montażowi nowego dźwigu w zakresie wykonania instalacji pionów zasilających dźwig - wykonanie badań w zakresie oceny zgodności przez jednostką notyfikowaną - dokonania rejestracji nowo zamontowanego dźwigu w jednostce dozoru technicznego
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 424161006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 98 dni

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ebip.lublin.pl/5/

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach