Przetargi.pl
Dostawa i montaż dźwigu osobowego w budynku Lubelskiego Urzędu Wojewódzkiego w Lublinie, przy ul. Lubomelskiej 1-3 (szyb nr 2) wraz z serwisem pogwarancyjnym.

Dyrektor Generalny Lubelskiego Urzędu Wojewódzkiego w Lublinie ogłasza przetarg

  • Adres: 20-914 Lublin, ul. Spokojna 4
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 81 7424535 , fax. 81 7424535
  • Data zamieszczenia: 2015-06-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dyrektor Generalny Lubelskiego Urzędu Wojewódzkiego w Lublinie
    ul. Spokojna 4 4
    20-914 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 81 7424535, fax. 81 7424535
    REGON: 00051429400000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa i montaż dźwigu osobowego w budynku Lubelskiego Urzędu Wojewódzkiego w Lublinie, przy ul. Lubomelskiej 1-3 (szyb nr 2) wraz z serwisem pogwarancyjnym.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż dźwigu osobowego w budynku Lubelskiego Urzędu Wojewódzkiego w Lublinie, przy ul. Lubomelskiej 1-3 (szyb nr 2) wraz z 24 miesięcznym serwisem pogwarancyjnym. Zakres prac do wykonania obejmuje: 1. Wykonanie dokumentacji technicznej (opis, rysunek i wizualizacja, opracowana na podstawie własnej inwentaryzacji wykonanej po przeprowadzeniu wizji, z uwzględnieniem wszelkich niezbędnych prac i danych koniecznych do zrealizowania przedmiotu zamówienia), 2. Demontaż istniejącego dźwigu produkcji Polskiej (szyb nr 2) i przekazanie do utylizacji, 3. Przygotowanie szybu do instalacji nowego dźwigu: demontaż starych podzespołów dźwigu zamontowanych w szybie, przygotowanie otworów drzwi przystankowych poprzez zdemontowanie starych drzwi, 4. Montaż i uruchomienie nowego dźwigu: montaż silnika i wciągarki wraz z reduktorem, montaż kół zdawczych, montaż tablicy rozdzielczej i sterowniczej wraz z falownikiem, montaż prowadnic kabinowych i przeciw-wagowych, montaż nowego ogranicznika prędkości, montaż drzwi szybowych - 13 szt. z równoczesnym ich wypoziomowaniem, montaż ramy kabinowej, montaż przeciwwagi, montaż lin nośnych, montaż zderzaków w podszybiu, zamontowanie drabinki w podszybiu, montaż kabiny i drzwi kabinowych, montaż instalacji elektrycznej oświetleniowej i strukturalnej w szybie i w kabinie zgodnie z dokumentacją, podłączenie głównego zasilania w istniejącej rozdzielni, montaż kaset , wyświetlaczy i gongów, rozruch dźwigu i przygotowanie do odbioru, odbiór dźwigu przez inspektora Urzędu Dozoru Technicznego i dopuszczenie urządzenia do eksploatacji, wykończenie otworów drzwiowych po zamontowaniu nowych drzwi, naprawa tynków w szybie, malowanie szybu, inne prace wliczone w montaż urządzeń dźwigowych (wywóz gruzu i uprzątniecie miejsca po montażu dźwigu). 5. Zgłoszenie do Urzędu Dozoru Technicznego i odbiór techniczny dźwigu przez inspektora UDT i dopuszczenie urządzenia do eksploatacji. 6. Świadczenie 24 miesięcznego serwisu pogwarancyjnego: Zamawiający przez serwis pogwarancyjny rozumie: 1) Całodobowy dyżur w zakresie obejmującym konserwację urządzeń, 2) Czas dotarcia serwisu do miejsca awarii - do 30 min., 3) Stawienie się na wezwanie Zamawiającego i ustalenie przyczyn awarii, 4) Uwolnienie osób znajdujących się w zablokowanej kabinie dźwigu, 5) Zabezpieczenie dźwigu przed używaniem go w przypadku awarii, 6) Usunięcie usterek poprzez wymianę drobnych części takich jak: żarówki sygnalizacyjne na wyświetlaczach, bezpieczniki, oleje, smary i specjalny środek czyszczący, 7) Prowadzenie przeglądów w zakresie: a) sprawdzanie stanu technicznego podzespołów i urządzeń dźwigu, b) przeprowadzanie niezbędnych regulacji urządzeń ryglowania drzwi, c) sprawdzanie i regulacja łączników i urządzeń obwodów bezpieczeństwa, d) kontrole i przeglądy stanu technicznego lin, e) kontrole działania wyłączników krańcowych. Materiały użyte do konserwacji posiadać będą stosowne atesty i poświadczenia. Konserwacja nie obejmuje wymiany części dźwigowych, które zużyły się w wyniku bieżącej eksploatacji, (liny, części zespołu napędowego, suwaki i rolki, ramy kabin, wymiany oleju, kabli zwisowych, itp.). Wykonawca zobowiązuje się do prowadzenia konserwacji dźwigu zgodnie z przepisami UDT. Przed złożeniem oferty Wykonawca ma możliwość dokonania wizji lokalnej, celem sprawdzenia miejsca robót oraz warunków związanych z wykonaniem prac, będących przedmiotem zamówienia. Koszt wizji lokalnej ponosi Wykonawca. Termin wizyty należy uzgodnić z minimum 2-dniowym wyprzedzeniem. Warunki wykonania prac powinny obejmować: 1. Wykonanie zamówienia zgodnie z ofertą, dokumentacją techniczną, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, zasadami sztuki budowlanej, BHP, ppoż. obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa. 2. Materiały i urządzenia użyte przy realizacji zamówienia powinny odpowiadać, co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, określonym w ustawie z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2014 r., poz. 883) oraz w art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2013 r., poz 1409 ze zm.), a także wymaganiom specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz dokumentacji technicznej. 3. Prace będą wykonywane w czynnym obiekcie i muszą być prowadzone w sposób niezakłócający funkcjonowania obiektu. Wszystkie prace głośne powinny być wykonywane poza godzinami pracy Urzędu, a więc w godz. 15:30 - 7:30 i w dni ustawowo wolne od pracy. W dni robocze istniejące instalacje muszą być sprawne w godz. 7:00 - 16:00. Wszelkie wyłączenia energii muszą być zgłoszone Zamawiającemu na minimum 3 dni robocze przed planowanym terminem wyłączenia. 4. Wykonawca zobowiązuje się: 1) do utrzymania porządku w miejscu wykonywania przedmiotu umowy i wokół tego miejsca, usuwania na bieżąco na własny koszt odpadów i śmieci powstałych w trakcie wykonywania prac, 2) po zakończeniu robót uporządkować całkowicie na swój koszt teren, na którym prowadzone były prace, 3) ponieść odpowiedzialność za ewentualne szkody powstałe podczas wykonywania przedmiotu zamówienia, 4) wyznaczyć do prowadzenia prac pracowników posiadających odpowiednie kwalifikacje do wykonania zlecenia, 5) naprawić własnym kosztem i staraniem spowodowane uszkodzenia mienia Zamawiającego w trakcie prowadzenia prac. 5. Wykonawca oświadcza, że zapoznał się z niezbędnymi dokumentami oraz dokonał oględzin obiektu, uzyskał i przeanalizował wszystkie inne informacje, niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia. 6. Za wszystkie wady stwierdzone w toku czynności odbioru przedmiotu zamówienia (z wyłączeniem serwisu pogwarancyjnego) odpowiada Wykonawca i zobowiązuje się on do niezwłocznego ich usunięcia, w przeciwnym wypadku Zamawiający odmówi przyjęcia przedmiotu zamówienia do czasu usunięcia wad i nie podpisze protokołu odbioru. W przypadku zaistnienia okoliczności uniemożliwiających niezwłoczne usunięcie wad, Wykonawca winien zawiadomić o tym Zamawiającego i w porozumieniu z nim ustalić dodatkowy termin na usunięcie wad. Czynności, o których mowa powyżej wymagają dla swojej ważności zachowania formy pisemnej. 7. Końcowy odbiór przedmiotu zamówienia nastąpi po całkowitym zakończeniu realizacji przedmiotu zamówienia, wg terminów określonych w umowie, 8. Przed przystąpieniem do obioru końcowego (z wyłączeniem serwisu pogwarancyjnego) Wykonawca dokona zgłoszenia do odbioru technicznego przedmiotu zamówienia do właściwego Urzędu Dozoru Technicznego następnie dokona odbioru technicznego wraz z przedstawicielem Urzędu Dozoru Technicznego. 9. Przed przystąpieniem do odbioru końcowego (z wyłączeniem serwisu pogwarancyjnego) Wykonawca przekaże Zamawiającemu: protokół i decyzję z UDT dopuszczającą do eksploatacji zamontowany dźwig, atesty, certyfikaty, deklaracje zgodności wykorzystanych materiałów i zainstalowanych urządzeń. 10. Z czynności odbioru końcowego przedmiotu zamówienia (z wyłączeniem serwisu pogwarancyjnego) zostanie sporządzony protokół odbioru. Jeżeli w toku odbioru stwierdzone zostaną wady możliwe do usunięcia Zamawiający odstąpi od czynności odbiorowych i wyznaczy termin ich usunięcia. Jeżeli wady nie nadają się do usunięcia Zamawiający może odstąpić od umowy z przyczyn zależnych od Wykonawcy. 11. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu zamówienia z należyta starannością własnymi siłami z możliwością włączenia podwykonawców. 12. Do zawarcia przez Wykonawcę umowy z podwykonawcami stosuje się postanowienia projektu umowy stanowiącego załącznik do SIWZ oraz art. 6471 Kodeksu Cywilnego. 13. Powierzenie podwykonawcom prac określonych w niniejszej specyfikacji nie zmienia treści zobowiązań Wykonawcy wobec Zamawiającego za wykonanie tych prac. Wykonawca jest odpowiedzialny za działania, zaniechania, uchybienia i zaniedbania każdego podwykonawcy i jego pracowników tak, jak by to były działania, zaniechania, uchybienia lub zaniedbania jego własnych pracowników. Szczegółowy opis techniczny dźwigu elektrycznego przedstawia specyfikacja techniczna, która stanowi załączniki nr 1 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 424161006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 10 000 zł (słownie: dziesięć tysięcy zł 00/100). Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wykonawca może wnieść wadium w następujących formach: 1. Pieniądzu. 2. Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo -kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym. 3. Gwarancjach bankowych. 4. Gwarancjach ubezpieczeniowych. 5. Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr. 42, poz. 275 ze. zm.). W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu należy je wpłacić na konto: nr 56 1010 1339 0055 0013 9120 0000 Dowód wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 4a ustawy Pzp. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia ewentualnego odwołania jego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza. Wykonawca będzie zobowiązany w tym przypadku wnieść wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego na którym był ono przechowywane, pomniejszono o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, nie złoży dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1. Odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie. 2. Nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 3. Zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres trwania gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://zampub.lublin.uw.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach