Przetargi.pl
Dostawa i montaż dźwigu osobowego i towarowego dla potrzeb Placówki Wielofunkcyjnej w Łukowie

Powiat Łukowski ogłasza przetarg

  • Adres: 21-400 Łuków, ul. Józefa Piłsudskiego 17
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 025 7982203 , fax. 025 7987491
  • Data zamieszczenia: 2011-11-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Łukowski
    ul. Józefa Piłsudskiego 17 17
    21-400 Łuków, woj. lubelskie
    tel. 025 7982203, fax. 025 7987491
    REGON: 71158656700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.starostwolukow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa i montaż dźwigu osobowego i towarowego dla potrzeb Placówki Wielofunkcyjnej w Łukowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest: a) dostawa i montaż dźwigu osobowego, przystosowanego do transportu osób niewidomych i niepełnosprawnych, obsługujący trzy kondygnacje budynku. Parametry dźwigu: - udźwig - Q = 1000 kg; - wymiary kabiny 110 x 210 cm; - napęd hydrauliczny, pośredni z siłownikiem z boku kabiny, z systemem Soft Stop; - inne wymagania według specyfikacji technicznej. b) dostawa i montaż dźwigu towarowego o parametrach: - napęd elektryczny; - udźwig Q = 100 kg; - obsługujący zaplecze kuchni w poziomie przyziemia i wysokiego parteru; - wymiary kabiny 60 x 60 cm; - maszynownia zlokalizowana poniżej drzwi przystankowych w poziomie przyziemia. - inne wymagania według specyfikacji technicznej. 2.Montaż dźwigów zostanie wykonany w budynku Placówki Wielofunkcyjnej w Łukowie przy ul. Broniewskiego 20/26. 3.Wykonawca w ramach zamówienia oraz podanej ceny ofertowej przyjmuje do wykonania: a/ dostawę dźwigów wraz z oprzyrządowaniem na miejsce montażu, b/ montaż, c/ sporządzenie dokumentacji do rejestracji w Urzędzie Dozoru Technicznego i jej zatwierdzenie, d/ dopuszczenie do eksploatacji poprzez wykonanie prób, odbioru i rozruchu urządzeń dźwigowych z udziałem wymaganych instytucji w tym Urzędu Dozoru Technicznego, e/ rejestracja dźwigów w UDT (w imieniu Zamawiającego), f/ przeszkolenie pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi i eksploatacji dźwigów. 4. Wykonawca udzieli 36 miesięcznej gwarancji, licząc od daty odbioru przez Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 424161006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 3 000 zł (słownie: trzy tysiące złotych). 2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku następujących formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 PZP: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 42 z 2007r. poz. 275 z późniejszymi zmianami). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na następujący rachunek bankowy Zamawiającego: 14 1500 2208 1222 0000 2081 0000. 5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego - Starostwo Powiatowe w Łukowie, ul. Piłsudskiego 17, 21-400 Łuków w kancelarii pok. 209 lub dołączyć do oferty. 7. Wniesienie wadium po terminie lub w sposób inny niż określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy, zgodnie z dyspozycją art 24 ust. 2 pkt 2 PZP.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://splukow.bip4.e-zeto.eu/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach