Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg
- Adres: 21-100 Lubartów, ul. Cicha 14
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 081 8556608 , fax. 081 8556608
- Data zamieszczenia: 2009-12-29
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
ul. Cicha 14 14
21-100 Lubartów, woj. lubelskie
tel. 081 8556608, fax. 081 8556608
REGON: 43121995700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzoz-lubartow.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Na dostawę opatrunków i materiałów do sterylizacji. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zadanie 1 - 24. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331411001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca musi spełniać warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych ( Dz.U. nr 164 z 2006r, poz. 1163 z póź. zm.). Oceny spełnienia tych warunków Zamawiający dokona na podstawie n/w dokumentów :
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: VI. A) WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU. 1. Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 oraz spełnia warunki ubiegania się o udzielenie zamówienia określone w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 3 ustawy, na formularzu oświadczenia stanowiącym Załącznik Nr 25 do SIWZ. 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie później niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert . 3.Koncesje, zezwolenie lub licencje jeżeli ustawy nakładają taki obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym. 4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o którym mowa w pkt. VI.A pkt. 2) składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 2) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 5. Dokumenty, o których mowa w punkcie VI.A. pkt.4.1) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w punkcie VI.A pkt. 4.2) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie VI.A pkt.4. zastępuję się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. UWAGA: 1. W przypadku, gdy Wykonawca jako załącznik do oferty dołączy kopię dokumentu, to kopia taka winna być pisemnie potwierdzona przez upoważnionych przedstawicieli Wykonawcy za zgodność z oryginałem (z wyjątkiem pełnomocnictwa - patrz część X pkt 13). 2.Zamawiający może zażądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu w przypadku, gdy kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. 3. Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, Zamawiający zażąda przed zawarciem umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców. VI. B) WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA, ŻE OFEROWANE DOSTAWY ODPOWIADAJĄ WYMAGANIOM OKREŚLONYM PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO 1. Oświadczenie Wykonawcy, że zaoferowane wyroby medyczne dopuszczone są do obrotu w Polsce zgodnie z ustawą z 20.04.2004r. o wyrobach medycznych (Dz,U. Nr 93 poz 896) 2. Foldery, katalogi zawierające szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w języku polskim z zaznaczeniem pozycji , której dotyczą. 3. Próbki.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzoz-lubartow.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawy materiałów opatrunkowych, szewnych, fartuchów chirurgicznych, serwet, zestawów operacyjnych, pieluszek, podkładów, taśm do leczenia nietrzymania moczu. SPZOZ.V.ZP-3520/8/2016
Dodano: 2016-06-07 - Dostawa wyrobów medycznych dla Samodzielnej Publicznej Stacji Pogotowia Ratunkowego i Transportu Sanitarnego w Zamościu
Dodano: 2016-04-15 - Zakup i sukcesywne dostawy szwów chirurgicznych oraz siatek przepuklinowych
Dodano: 2016-04-14 - Przedmiotem zamówienia ZM 5/230/2016 jest dostawa opatrunków dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Puławach .
Dodano: 2016-02-09 - Zakup i sukcesywne dostawy szwów chirurgicznych oraz siatek przepuklinowych dla potrzeb SP WSzS w Chełmie
Dodano: 2015-06-19 - Dostawa materiałów opatrunkowych, leków cytostatycznych oraz kontrastów dla SP ZOZ KRAŚNIK.
Dodano: 2015-06-01 - Dostawa materiałów opatrunkowych, szwów, fartuchów chirurgicznych, serwet, zestawów operacyjnych i jednorazowych pieluszek dla dzieci. SPZOZ.V.ZP-3520/5/2015
Dodano: 2015-05-15 - Dostawa materiału szewnego
Dodano: 2015-04-14 - DOSTAWA MATERIAŁU SZEWNEGO, STAPLERÓW I SIATEK DLA SP ZOZ w ŁĘCZNEJ SP ZOZ- DZ / 5 /15
Dodano: 2015-02-26 - ZM 6/230/2015 - dostawa opatrunków dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Puławach z podziałem na 12 zadań.
Dodano: 2015-01-27