Przetargi.pl
Dostawa węgla kamiennego i miału węglowego do kotłowni Szkoły Podstawowej w Bychawie

Szkoła Podstawowa w Bychawie ogłasza przetarg

  • Adres: 23-100 Bychawa, ul. Szkolna 8
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 5660197 , fax. 081 5660142
  • Data zamieszczenia: 2009-12-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szkoła Podstawowa w Bychawie
    ul. Szkolna 8 8
    23-100 Bychawa, woj. lubelskie
    tel. 081 5660197, fax. 081 5660142
    REGON: 00059312900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spbychawa.ebip.lublin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa węgla kamiennego i miału węglowego do kotłowni Szkoły Podstawowej w Bychawie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa węgla kamiennego i miału węglowego do kotłowni Szkoły Podstawowej w Bychawie transportem Wykonawcy o ładowności 10ton do składu Zamawiającego w następujących ilościach i asortymencie: węgiel kamienny -o następujących parametrach: - asortyment kostka o parametrach - 25 -08-09 ( odpowiednio: kaloryczność- zawartość popiołu - zawartość siarki) w ilości 20ton. - asortyment miał MI o parametrach: - 25 -12 -06 ( odpowiednio: kaloryczność zawartość popiołu - zawartość siarki) w ilości 180ton.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091110000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Zgodnie z art. 22 ustawy, o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności , jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, 2) posiadają wiedzę i doświadczenie, 3) dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 4 ) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 2. W postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą brać udział Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy oraz zaakceptują projekt umowy. 3. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w złożonych dokumentach i oświadczeniach zgodnie z formułą: - spełnia, - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający żąda dostarczenia: a) wypełnionego formularza ofertowego stanowiącego zał. Nr 1 do SIWZ, b) aktualnego odpisu z Krajowego Rejestru Sądowego albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ, d) oświadczenia, że nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art.24 ustawy- z dnia 29 stycznia 2004 r.- Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2007 r. Nr 223,poz. 1655. ze zm.), stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ e) zaakceptowany projekt umowy stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ 2. Dokumenty składane są w oryginale lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę ( lub osoby) podpisujące ofertę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spbychawa.ebip.lublin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach