Przetargi.pl
Budowa hali sportowo-środowiskowej wraz z urządzeniami i wyposażeniem oraz przebudowa kotłowni przy budynku Publicznego Gimnazjum w Kowalewie Opactwie, obręb geodezyjny Poniatówek, Gmina Słupca

Gmina Słupca ogłasza przetarg

  • Adres: 62-400 Słupca, ul. Sienkiewicza 16
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 063 2743676 , fax. 063 2743676
  • Data zamieszczenia: 2011-07-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Słupca
    ul. Sienkiewicza 16 16
    62-400 Słupca, woj. wielkopolskie
    tel. 063 2743676, fax. 063 2743676
    REGON: 31101942100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina.slupca.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa hali sportowo-środowiskowej wraz z urządzeniami i wyposażeniem oraz przebudowa kotłowni przy budynku Publicznego Gimnazjum w Kowalewie Opactwie, obręb geodezyjny Poniatówek, Gmina Słupca
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest budowa hali sportowo-środowiskowej wraz z wyposażeniem oraz przebudowa kotłowni przy budynku Publicznego Gimnazjum w Kowalewie Opactwie, obręb geodezyjny Poniatówek, Gmina Słupca. 2. Opis przedmiotu zamówienia: Budowa hali sportowo-środowiskowej z urządzeniami oraz zapleczem technicznym i łącznikiem do szkoły. Główny budynek hali sportowej jest obiektem jednokondygnacyjnym w wymiarach zewnętrznych 44,57x30,10 m i wysokości 8 m do pasa wiązania stalowego (płyta boiska o wym. 44x24 m). Powierzchnia zabudowy- 1 986,88 m2. Powierzchnia użytkowa 1 850,35 m2. Kubatura 16 390 m3. Konstrukcja hali sportowej szkieletowa, stalowo-żelbetowa z wypełnieniem ścian pustakami POROTHERM, podłoga w hali sportowej z tworzywa typu LINODUR gr. 35 mm, w pozostałych pomieszczeniach płytki posadzkowe ceramiczne o powierzchni szorstkiej. Obiekt przystosowany jest w pełni dla osób niepełnosprawnych. Wyposażenie obiektu w instalacje centralnego ogrzewania, elektryczną, dźwiękową, telefoniczną, odgromową, wodno-kanalizacyjną, ciepłej i zimnej wody, wentylację grawitacyjną oraz mechaniczną, instalację solarną. Zastosowanie materiałów dźwiękochłonnych. Modernizacja kotłowni polega na przebudowie powierzchni obiektu z uwagi na zmianę paliwa węglowego na olejowe. Zakres prac obejmuje: prace budowlano-adaptacyjne, wymianę instalacji kanalizacyjnej, elektrycznej, wodociągowej, odgromowej, wentylacyjnej, montaż baterii kolektorów słonecznych, wymianę stolarki okiennej i drzwiowej. Powierzchnia użytkowa kotłowni 46,86 m2. Powierzchnia użytkowa magazynu oleju 19,84 m2. Kubatura 315,00 m3. Jest to budynek nie podpiwniczony, parterowy, posadowiony na ławach fundamentowych z dachem dwuspadowym. Po przebudowie zasadniczy układ konstrukcyjny pozostaje bez zmian, nie przewiduje się zmian w sposobie posadowienia budynku. Zagospodarowanie terenu obejmuje: wewnętrzne drogi kołowe pożarowe, place utwardzone (kostka brukowa), miejsca parkingowe dla samochodów osobowych, dla osób niepełnosprawnych, dla autokarów, ciągi piesze, trawniki i zieleń. 3. Szczegółowy zakres robót i sposób ich wykonania został określony w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiarach robót, dokumentacji projektowej oraz we wzorze umowy stanowiących załączniki do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452122259
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium. 2. Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 100 000,00 zł., (słownie: sto tysięcy złotych 00/100). 3. Wykonawca może wnieść wadium jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007r. Nr 42, poz. 275 ze zm.). 4. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 5. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku Spółdzielczym w Słupcy, numer konta: 98 1610 1188 0032 4441 2000 0004 z adnotacją: Wadium - nr sprawy: ZP.271.34.2011, BUDOWA HALI Z URZĄDZENIAMI I WYPOSAŻENIEM ORAZ PRZBUDOWA KOTŁOWNI. UWAGA: Kopię dokonania przelewu poświadczoną za zgodność z oryginałem należy dołączył do oferty. 6. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 7. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego - Urząd Gminy Słupca - w kasie, parter pokój nr 9 , a kserokopię dokumentu poświadczoną za zgodność z oryginałem należy załączyć do oferty. 8. Wadium wnosi się na okres zawiązania ofertą, tj. 30 dni od terminu składania ofert. 9. Wadium wpłacone w pieniądzu Zamawiający przechowa na oprocentowanym rachunku bankowym. 10. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 11. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 12. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 13. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 1, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia protestu jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 14. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 15. Niewniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gmina.slupca.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach