Przetargi.pl
wymiana dźwigów osobowych ( 2 szt ) w budynku WTŻ ul. Wojska Polskiego 31 w Poznaniu

Uniwersytet Przyrodniczy w Poznaniu ogłasza przetarg

  • Adres: 60-637 Poznań, ul. Wojska Polskiego 28
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 8487023, 8487043 , fax. 061 8487043, 8487145
  • Data zamieszczenia: 2011-07-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Przyrodniczy w Poznaniu
    ul. Wojska Polskiego 28 28
    60-637 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 061 8487023, 8487043, fax. 061 8487043, 8487145
    REGON: 00000184400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.up.poznan.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    wymiana dźwigów osobowych ( 2 szt ) w budynku WTŻ ul. Wojska Polskiego 31 w Poznaniu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie wymiany 2 dźwigów osobowych na nowe w budynku WTŻ ul. Wojska Polskiego 31. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i sztuką budowlaną. Zamawiający dopuszcza podwykonawców zakresie robót ogólnobudowlanych. Ofertę należy przygotować na podstawie SIWZ wraz z załącznikami oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. A. Zakres prac obejmuje: 1. Wykonanie dokumentacji technicznej i wykonanie oceny zgodności po zakończeniu prac. 2. Demontaż istniejących elementów. 3. Dostawa i wymiana dźwigów na elektryczne z maszynownią główną.( 2 maszynownie) 4. Napęd elektryczny z systemem płynnej regulacji prędkości . 5. Maszynownie górna. 6. Szafy sterowania w maszynowniach. 7. Udźwig 320kg. 8. Kabina o wymiarach 930 x 850 mm przystosowana do istniejącego szybu . W wykonaniu z paneli stalowych malowanych proszkowo na kolor RAL wg uzgodnień. Kabiny wyposażone w : Cyfrowy wyświetlacz Interkom Wentylator mechaniczny Nierdzewny panel dyspozycji Przycisk otwierania drzwi oraz alarmu Metalowe nierdzewne poręcze System weryfikacji przeciążenia kabiny Sufit z oświetleniem pośrednim i oświetleniem awaryjnym zasilanym z baterii ( 2godziny po zaniku napięcia ) Podłoga z blachy ryflowanej Lustro na ? bocznej ściany 9. Drzwi kabinowe automatyczne teleskopowe o szer. 750x 2000 mm ze stali nierdzewnej - satyna. 10. Drzwi szybowe automatyczne teleskopowe 2 panelowe 750 x 2000 mm malowane proszkowo. 11. Szyb - istniejący z wentylacją 1% przekroju poprzecznego szybu. 12. prędkość 1,0 m/s 13. Ilość przystanków 5 14. Ilość dojść 5 15. sterowanie : mikroprocesorowe, (całkowicie elektroniczne), układ sterowania zbiorczość w dół, z możliwością programowania różnych funkcji eksploatacyjnych (zapis usterek w pamięci mikroprocesora) i funkcji specjalnych (np. zjazd specjalny na wypadek pożaru), - z wyświetlaczem typu LCD na sterowniku w szafie sterowej (dostęp do pamięci dla osób uprawnionych bez potrzeby stosowania dodatkowych urządzeń), - wyświetlanie informacji o usterkach dźwigu na piętrowskazywaczu w języku polskim, ochrona przed nadużyciami: przy zarejestrowanych dyspozycjach, a pustej kabinie (brak osób wysiadających) wydane dyspozycje są kasowane 16. Kasety wezwań wykonane z blach nierdzewnej szlifowanej z przyciskami okrągłymi umieszczone w ramach drzwi szybowych wraz z wyświetlaczem pięter i strzałkami zamierzonego kierunku jazdy. 17. Pamięć błędów . 18. Zabezpieczenie termiczne 19. Zabezpieczenie przed zanikiem i zmianą kolejności faz. 20. Wykonanie niezbędnych prac budowlanych - wykończeniowych - obróbki otworów drzwiowych malowanie maszynowni i szybu jednokrotne farbą emulsyjną - 46m2. 21. Wymiana oświetlenia szybu i maszynowni łącznie z instalacją na zgodne z PN-EN 81.1. 22. Dostawa i montaż systemu UPS umożliwiającego dojazd kabiny do najbliższego przystanku po zaniku napięcia. B. Wymagane dokumenty techniczne: 1. Do wykonania przedmiotu zamówienia należy użyć tylko materiałów posiadających aprobaty techniczne, certyfikaty, znaki bezpieczeństwa, atesty p. poż. zgodne z wymogami obowiązującego prawa. Na każde żądanie Zamawiającego Wykonawca jest zobowiązany przedstawić odpowiednie dokumenty na materiały, które ma zamiar zastosować-wbudować realizując zamówienie. 2. W ofercie wykonania przedmiotu zamówienia, należy ująć wszystkie koszty związane z jego wykonaniem wraz z wywozem gruzu, ewentualnymi opłatami za wysypisko i uporządkowaniem terenu po zakończeniu budowy. Wykonawca jest zobowiązany do bieżącego utrzymywania porządku. C. Pozostałe informacje: 1. Zamawiający sugeruje, aby potencjalni wykonawcy dokonali wizji lokalnej i zapoznali się z przyszłym terenem budowy i jego otoczeniem, a także do oszacowania na własną odpowiedzialność koszta i ryzyka wszelkich danych, jakie mogą okazać się niezbędne do przygotowania oferty i podpisania umowy. Wizyta na terenie budowy nie będzie organizowana przez Zamawiającego. Jakiekolwiek koszty związane z inspekcją terenu budowy ponoszą wykonawcy. 2. Zamawiający wymaga aby wykonawca posiadał wdrożony system zarządzania jakością zgodny ze standardem ISO lub równoważne. 3. Zamawiający wymaga od wykonawcy zabezpieczenia zdemontowanych części i elementów istniejącego dźwigu a także utylizację ww w sposób zgodny z przedmiotowymi przepisami. 4. Zamawiający wymaga, aby wykonawca podjął po wymianie współpracę w zakresie obsługi serwisowej wymienionego dźwigu i zapewnił zachowanie gwarancji na okres 5 lat od terminu odbioru robót. W cenie oferty należy zawrzeć serwisowanie urządzenia w okresie trwania gwarancji. 5. Zamawiający wymaga od wykonawcy obsługę serwisowo-gwarancyjną dźwigu w systemie 24h oraz w razie awarii przyjazd na miejsce zdarzenia do 2 h.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453131005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 126 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium w wysokości: 3000,00 PLN (słownie: trzy tysiące złotych ) w terminie do dnia 10 sierpnia 2011 r. do godz. 09:00

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.up.poznan.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach