Przetargi.pl
Dobudowa windy zewnętrznej dla osób niepełnosprawnych w budynku Collegium Medicum w Kaliszu przy ul. Kaszubskiej 13

Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Prezydenta Stanisława Wojciechowskiego w Kaliszu ogłasza przetarg

  • Adres: 62-800 Kalisz, ul. Nowy Świat 4
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 62 767 95 00, 767 95 32 , fax. 62 767 95 29
  • Data zamieszczenia: 2014-10-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Prezydenta Stanisława Wojciechowskiego w Kaliszu
    ul. Nowy Świat 4 4
    62-800 Kalisz, woj. wielkopolskie
    tel. 62 767 95 00, 767 95 32, fax. 62 767 95 29
    REGON: 25093876400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pwsz.kalisz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dobudowa windy zewnętrznej dla osób niepełnosprawnych w budynku Collegium Medicum w Kaliszu przy ul. Kaszubskiej 13
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na wykonaniu dobudowy windy zewnętrznej dla osób niepełnosprawnych w budynku Collegium Medicum w Kaliszu przy ul. Kaszubskiej 13. 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie, w szczególności: - wykonanie podszybia,- niezbędne przekucia otworów drzwiowych na każdej kondygnacji,- budowa szybu windowego , zlokalizowanego w dziedzińcu istniejącego budynku, - wykonanie niezbędnych opierzeń i obróbek blacharskich, - uszczelnienie dachu szybu oraz połączenia między szybem a budynkiem (z uwzględnieniem dylatacji), - montaż dźwigu windowego, zgodnie z wymaganiami w opisie technicznym ( pkt.10), - podłączenia instalacyjne,- uruchomienie dźwigu oraz prace z tym związane, - prace wykończeniowe murarsko - malarskie i inne. 3. Szczegółowy zakres prac i opis przedmiotu zamówienia określony jest w załącznikach do SIWZ, obejmujących : 3.1 projekt budowlano-wykonawczy - załącznik nr 2 do SIWZ , 3.2 przedmiary robót - załącznik nr 3 do SIWZ , 3.3 specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - załącznik nr 4 do SIWZ. 4. Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do wykonania wszelkich robót przygotowawczych, porządkowych, utrzymania zaplecza budowy, organizacji placu budowy, dokumentacji powykonawczej, przeprowadzenie prób ruchowych i dokonanie odbioru przez Państwowy Dozór Techniczny, inne związane z odbiorami oraz innych czynności niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia. 5.Oferowany dźwig osobowy musi być fabrycznie nowy, objęty gwarancją, przy czym : 5.1. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji i rękojmi na wykonany przedmiot zamówienia na okres nie krótszy niż 36 miesięcy, licząc od terminu odbioru końcowego. Właściwy dokument gwarancyjny (w języku polskim),Wykonawca przedstawi wraz z dokumentami odbiorowymi. 5.2. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zapewnił serwis w okresie gwarancyjnym w ramach którego będzie nieodpłatnie usuwał zgłoszone usterki lub wady, świadczył usługi doradztwa technicznego, o ile zajdzie taka potrzeba. 5.3.W przypadku wystąpienia wad lub usterek w okresie, o którym mowa w pkt. 5.1 Zamawiający zobowiązany jest do zawiadomienia Wykonawcy o zaistniałej sytuacji w terminie do 3 dni roboczych od zauważenia wady lub usterki. 5.4.Wykonawca zobowiązany jest do reakcji na zawiadomienie w ciągu 3 dni roboczych od momentu zawiadomienia przez Zamawiającego. 5.5.Wykonawca zobowiązany jest do usunięcia usterek w ciągu 14 dni od momentu zawiadomienia przez Zamawiającego. Termin ten może być przedłużony do 30 dni w przypadku udokumentowanej zwłoki w dostawie części zamiennych. 6. Oferowany dźwig osobowy musi posiadać deklarację zgodności CE, certyfikat i aprobatę Urzędu Dozoru Technicznego oraz dokumentację techniczną. Właściwe dokumenty zostaną załączone do dokumentów odbiorowych sprzętu. 7. Wykonawca przy realizacji przedmiotu zamówienia zobowiązany będzie do stosowania jedynie wyrobów dopuszczonych do obrotu i używania w budownictwie, w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2013 r. poz.984 z późn. zm.), ustawy o wyrobach budowlanych ( t.j. Dz. U. z 2004 r. Nr 92, poz.881 ze zm.) oraz innych przepisów, o ile mają zastosowanie. Zastosowane materiały (wyroby) muszą posiadać odpowiednie atesty, certyfikaty, deklaracje zgodności lub certyfikat zgodności z Polską Normą lub aprobatę techniczną. Powyższe dokumenty należy dołączyć do dokumentów odbiorowych . 8. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana zobowiązany jest do zawarcia na własny koszt umowy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia z sumą gwarancyjną nie mniejszą niż 250 000,00 zł. Wykonawca w okresie trwania umowy zobowiązany jest przedkładać Zamawiającemu w terminie 7 dni, uwierzytelnioną kopię aktualnej polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia pod rygorem odstąpienia od umowy z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 9. Zawarte w załącznikach ( pkt.3.3.) do niniejszej SIWZ nazwy materiałów, producentów, czy znaków towarowych podano jako przykładowe, określające standard techniczny i jakościowy oraz mające na celu doprecyzowanie przedmiotu zamówienia . Materiały do wykonania zamówienia należy przyjmować w kategorii i jakości nie niższej (równoważne) niż te wskazane w SIWZ i załącznikach do niej. 10. Roboty będą wykonywane na terenie czynnym Uczelni - Wydział Medyczny i Wydział Rehabilitacji i Sportu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453131005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 42 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium , zgodnie z art. 45 ust.2 ustawy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin wykonania zamówienia
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pwsz.kalisz.pl/biuletyn
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach